דרוג:
רונן עפר, מנכ"ל אפריל ייעוץ עסקי ומנחה לשיווק בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב השיק הבוקר את האקדמיה לשיווק, בית ספר למקצועות השיווק עם דגש על שיווק באינטרנט ובמדיה חברתית. האקדמיה מציעה מגוון מסלולי לימוד, קורסים וסדנאות.
"השיווק באינטרנט ובמדיה החברתית צומח בקצב מהיר ומסחרר, ואיתו הצורך בידע וכלים חדשים. לאנשי השיווק של אתמול נהיה חשוב ללמוד את המדיה החדשה - אין חברה שיכולה לאפשר לעצמה להתעלם מהמתרחש ברשת. ועם זאת, שיווק זה עדיין שיווק, העקרונות עדיין חשובים ולהרבה 'אנשי שיווק באינטרנט' חסר ידע ונסיון - האקדמיה הוקמה מתוך הבנה שחשוב לשלב בין השניים" מסביר עפר.
מסלול הלימודים המלא, המיועד למנהלי שיווק ומרקום, לבעלי עסקים ולאלו המעוניינים לרכוש מקצוע רלוונטי בעולם השיווק העכשווי, כולל התמקצעות במגוון רחב של נושאים ביניהם בניית אסטרטגיה שיווקית, מיתוג, כתיבה שיווקית, שיווק בוידאו, קידום אתרים ועוד.
מעבר למסלול המקיף ניתן ללמוד באקדמיה גם קורסים וסדנאות ממוקדות ביניהם - סדנת לינקדאין, סדנת פייסבוק, סדנת כתיבה שיווקית ועוד.
על צוות המרצים נמנים מבכירי עולם השיווק בכלל ותחום השיווק באינטרנט בפרט, ביניהם - רונן עפר, לירי קידר, מנכ"ל חברת המיתוג טיטאן, עדי שקד, מומחה לשיווק באמצעות וידאו, קובי טריקי, יזם אינטרנט ומומחה לתוכניות שותפים ומישל בשן, כתבת שיווקית וקופירייטרית ומנכ"לית חברת Write it Right.
האקדמיה, הממוקמת בהרצליה פיתוח, הוקמה בידי רונן עפר, בעלים של חברת אפריל ייעוץ עסקי, חברה לשיווק, פיתוח עסקי ויחסי ציבור, המכהן גם כמנכ"ל לשכת המסחר ישראל בריטניה ומרצה לשיווק במסגרת תוכנית ללימודי עסקים בינ"ל במסגרת התואר השני למנהל עסקים בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב.תגיות של המאמר: שיווק באינטרנט |
שיווק בפייסבוק |
שיווק בלינקדאין |
שיווק במדיה חברתית |
ייעוץ שיווקי |
יחסי ציבור |
רונן עפר |
אפריל ייעוץ עסקי |
אפריל שיווק |
האקדמיה לשיווק |
|
|