אלי אוזן, מנכ"ל ומבעלי קבוצת התוכן והפרסום הדיגיטלי THE BOX, מונה לנציגה הרשמי של EMC בישראל.
EMC (Entertainment Master Class) הינה אקדמיית ההכשרה המובילה של תעשיית הבידור והטלוויזיה העולמית. אוזן הצטרף לחבר היועצים כנציג EMC בישראל וכמרצה בתחום הקרוס מדיה במפגשים הנערכים כארבע פעמים בשנה מסביב לעולם. לפני שנתיים זכה במלגת השתתפות דניאל רבנר, סמנכ"ל התוכן של THE BOX.
הפעילות הייחודית של דה בוקס בעולם התוכן הטלוויזיוני היא שהביאה להשתלבותה בפעילות ה-EMC , תכנית הכשרה מקצועית, מהיוקרתיות ביותר בתחום הבידור והטלוויזיה, שעל מרציה נמנים אנשי מקצוע ויזמים מנוסים, הנחשבים למנהיגים וחלוצים עסקיים בתחום. ביניהם ניתן למנות את גרי קרטר, מנהל הפעילות הכללית של FREMANTLE MEDIA, מהחברות הגדולות בעולם ליצירת, הפקת והפצת פורמטים, דיויד לייל, לשעבר נשיא FOX LOOK המתמחה בהפקת תכניות ריאליטי וכיום מנכ"ל ערוצי NATIONAL GEOGRPHIC, מארק בארנט, המפיק המוכר ועטור הפרסים בעל חברת ההפקות הבינלאומית MARK BURNETT PRODUCTIONS, לארי בס, מנכ"ל ומייסד חברת SCREENTIME, פול בורוז, מאסטר הפיצ'ים העולמי ומחבר הספר "THE PITCHING BIBLE" ובן סילברמן, נשיא NBC לשעבר וכיום מייסד ומנכ"ל חברת ההפקה וההפצה הבינלאומית ELECTUS.
לתכנית ה-EMC נבחרים בכל שנה כ- 20 מנהלים מתעשיית הטלוויזיה העולמית. תכנית ההכשרה נפרשת על פני שנה אחת, ובמהלכה מתקיימים ארבעה מפגשים במקומות שונים בעולם. המפגשים עוסקים בהיבטים וז'אנרים שונים של תעשיית הבידור והטלוויזיה כגון, סיטקום וקומדיה, שעשועונים ומשחקים, ניהול בתחום הבידור והטלוויזיה, שילוב בין תוכן וטכנולוגיה וכו'. בימים אלו מתנהלים מגעים על מנת להביא את
ה-EMC לישראל ולקיים בה את אחד מהמפגשים הקרובים.
THE BOX הינה חברת תוכן וניו מדיה בינלאומית המתמחה ביצירת תוכן מקורי ובשילוב חכם של תוכן
וטכנולוגיה על פני מגוון פלטפורמות, בעבור גופי שידור ומפרסמים.
החברה חתומה על פרויקטים חדשניים לחברות ולמותגים הגדולים בעולם כגון דיסני, נייקי, פרוקטר אנד
גמבל, קוקה קולה, אורנג', דוריטוס, קומברס ועוד.
בפסטיבל MIP האחרון, השיקה THE BOX יחד עם קשת את Screenz, חברה בינלאומית לפיתוח, הפקת והפצת
פתרונות קרוס מדיה לגופי שידור, חברות ההפקה והפצה המובילות בעולם.
כתובת אתר האינטרנט: www.screenz.co.uk \ www.theboxsite.com
|