דרוג:
המותג אשר שווק בבלעדיות ברשת "אופטיקה הלפרין"
עובר להפצה רחבה במגוון חנויות אופטיקה פרטיות בכל רחבי הארץ, ויעלה בקמפיין פרסומי ופעילות בנקודות מכירה
בעלות כוללת של כחצי מליון ₪ !
חברת "לוקסאוטיקה ישראל", מחדירה את הקולקציה האופטית של Ray-Ban בישראל, ומשיקה מהלך כולל, הבא להציג לקהל הרחב קולקציית מסגרות ראייה לנשים וגברים, בעלת ערך אופנתי וצרכני כאחד.
המותג RAY BAN אופטי, שנמכר עד לאחרונה בבלעדיות ברשת "אופטיקה הלפרין", עבר להפצה רחבה בכל חנויות האופטיקה הפרטיות ברחבי הארץ, תוך הצגת מוצרים ייחודיים וחדשניים. המהלך ילווה בקמפיין פרסומי נרחב, לצד פעילות בנקודות המכירה האסטרטגיות, בעלות כוללת של כ-חצי מליון ₪ !
רנית קוליקנט, מנהלת שיווק "לוקסאוטיקה ישראל", מוסרת: " Ray-Ban הינו מותג משקפי השמש והראייה המוביל בישראל, כמו גם בעולם כולו, אשר חרט על דגלו חדשנות וטרנדיות דרך השקות של מוצרים מנצחים, בעלי ערך אופנתי וצרכני כאחד. בימים אלו אנו משיקים את הקולקציה האופטית של Ray-Ban בהפצה רחבה, וזאת מתוך זיהוי פוטנציאל עצום בשוק המקומי למסגרות אופטיות ממותגות וקולקציה מגוונת המתאימה לכל פלחי האוכלוסייה.
המהלך נעשה בשילוב קמפיין פרסומי ופעילות בנקודות המכירה. אנו צופים כי המהלך ימשיך להצעיד את Ray-Ban קדימה. "
גלי וידר , מנהלת מסחרית "לוקסאוטיקה ישראל" :
הקולקציה החדשה מציגה מגוון רחב של מסגרות ראייה המשלבות מגמות אופנתיות בצבעוניות רחבה יחד עם שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ביותר, כגון : מסגרות טיטניום קלות במיוחד, היפואלרגניות ומסגרות TECH העשויות סיבי פחם המעניקים למסגרת גמישות מיוחדת, קלות ועמידות יוצאת דופן.
הקולקציה מציגה מסגרות המתאימות לילדים, נוער, נשים וגברים, במסגרות פלסטיק דומיננטיות ועשירות בדגמים ובצבעים, לצד מסגרות קלאסיות, העשויות פלסטיק ומתכת ואף "מסגרת ללא מסגרת". טווח המחירים מתאים לכל כיס.
על המותג RAY BAN""
המותג RAY BAN, החל כפיתוח של משקפי שמש עבור טייסים בשנת 1937. בשנת 1939 החלו לשווק משקפיים אלו לשוק הרחב והן הפכו בן לילה מפריט פונקציונלי לאחד המותגים האופנתיים המפורסמים ביותר בהיסטוריה ולטרנד על-זמני. משקפי RAY BAN ידועים באיכותן הגבוהה של העדשות וייחודו של המותג מתבטא בעקביות העיצובית ושמירה על המודלים הקלאסיים.
אודות "לוקסאוטיקה ישראל"
לוקסאוטיקה ישראל היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקה העולמית ומחזיקה בזיכיון השיווק וההפצה של מותגים מובילים. לחברה מותגים בבעלות מלאה כגון: רייבאן, ווג, אוקלי ופרסול, ומותגים ברישיון בינהים: ורסצ'ה, שאנל, בולגרי, דולצ'ה וגאבאנה , פולו ראלף לורן פראדה ועוד. החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש המובילות.
אודות "לוקסאוטיקה" העולמית
לוקסאוטיקה העולמית הינה חברה לעיצוב, ייצור, שיווק והפצה מהמובילות בעולם בתחום משקפי השמש ומשקפי הראייה. החברה משווקת את מוצריה לכ-130 מדינות בכל העולם ומחזיקה בשורה ארוכה של מותגים. מחזור מכירותיה של לוקסאוטיקה העולמית נאמד בכ-5.8 מיליארד אירו. תגיות של המאמר:
|
|