נייקי חושפת סרט "נוער בלתי מוגבל"

דרוג:

 

נייקי חושפת סרט "נוער בלתי מוגבל" שמפאר ספורטאים שדוחפים מעבר לגבולות שלהם כדי להפגין דפוס חשיבה לא מוגבל

 

NIKE Unveils “Unlimited Youth” Film Celebrating Athletes Who Push Beyond Their Limits to Embody an Unlimited Mindset

At 86, “Iron Nun” shows that a positive attitude is the key to success

BEAVERTON, Ore., 15 AUGUST 2016, (BUSINESS WIRE):

NIKE, Inc. (NYSE:NKE) today unveiled a new film that captures how an unlimited mindset can be the key to breaking through limits, while staying forever young.

Unlimited Youthcelebrates an extraordinary athlete, Sister Madonna Buder, and her determination to defy conventional conceptions of age. It is the latest installment in Nike’s “Just Do It – Nike Unlimited Campaign,” which hails both the everyday athlete and the champion athletes who regularly push beyond the unimaginable.

Sister Madonna Buder didn’t start running until age 48, but that first led to many more. Running eventually evolved into swimming and biking and her first IRONMAN® triathlon at age 55. Now 86 years old, with more than 370 triathlons under her belt, 45 of those at IRONMAN distances, Sister Madonna is still going strong. Her steely resolve has earned her the nickname the “Iron Nun.” Along the way she’s had some setbacks — missing a race finish by a matter of seconds, multiple broken bones, wetsuit issues — but, she proclaims, “The only failure is not to try, because your effort in itself is a success.”

“Our ‘Just Do It – Nike Unlimited Campaign’ is breaking new ground and connecting with consumers by celebrating the everyday athletes and champion athletes who push their limits daily,” said Greg Hoffman, Nike Chief Marketing Officer. “Sister Madonna Buder is yet another amazing example of what can be achieved when we realize that limits are only as big as we make them. We hope her story connects and inspires others to reach past their limits to realize their own unlimited potential.”

“Unlimited Youth” follows “Unlimited Future,” “Unlimited You,” “Unlimited Courage” and “Unlimited Together” as part of a campaign that has already struck a chord with millions of consumers around the world, amassing over 275 million global views across multiple platforms to date.

The company also profiles a number of its premier athletes including Gabby Douglas, Simone Biles, Ashton Eaton and Allyson Felix, here, detailing in-depth the resolve that victory requires. The films are just one component of Nike’s global campaign celebrating athletes around the world across an amazing year of sport. Consumer activations are taking place in Los Angeles, London, New York, Paris, Rio, São Paulo, Shanghai and Tokyo, with the Nike Unlimited Cross-Category footwear collection available at retail across the globe.

About NIKE, Inc.

NIKE, Inc., based near Beaverton, Oregon, is the world's leading designer, marketer and distributor of authentic athletic footwear, apparel, equipment and accessories for a wide variety of sports and fitness activities. Wholly owned NIKE, Inc. subsidiaries include Converse Inc., which designs, markets and distributes athletic lifestyle footwear, apparel and accessories; and Hurley International LLC, which designs, markets and distributes surf and youth lifestyle footwear, apparel and accessories. For more information, Nike’s earnings releases and other financial information are available at http://investors.nike.com. Individuals can also visit http://news.nike.com/ and follow @Nike.

For more information, including multi-media materials, please visit: http://news.nike.com/

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


תגיות של המאמר: נייקי | NIKE |

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)