ילדי שלומי מסתייעים בזוגלובק ונערכים לשנת הלימודים
בטקס חגיגי שהתקיים באולם בית הספר אורט בשלומי בהשתתפות עמי וצביה זוגלובק מבעלי הקבוצה, המנכ"ל פיני קמרי, עוזרת המנכ"ל אורלי זאבי, ראש המועצה המקומית גבי נעמן, מנהל מחלקת החינוך ניר חזיזה ומנהלי בתי הספר התיכוניים: משה הירש, חנה זינו ואופיר גליק, חולקו 160 תיקים עם קלמרים וציוד בסיסי לתלמידי כיתות א' ולתלמידי החינוך המיוחד המתגוררים בעייירה הצפונית.
מנכ"ל זוגלובק פיני קמרי: "כמי שגדל בעיירת פיתוח והגיע לתפקיד מנכ"ל אני רואה שליחות עליונה בתמיכה בחינוך ובמתן אפשרות לכל ילד וילד להשיג את המרב ואנו נמשיך לתת את הכלים שיסייעו בהגשמת המטרה ".
ראש המועצה המקומית שלומי גבי נעמן הודה לאנשי הקבוצה על תרומתם לעיר. "יש לנו תשתית נהדרת של מוסדות חינוך ולצידם מפעלים כמו זוגלובק התורמים לקהילה. יחד עם אנשי חינוך מעולים אני מאמין כי לילדנו תהיה גאווה לרכוש ידע והשכלה בשלומי", סיכם נעמן.
בסיום הטקס נהנו הילדים והוריהם מכיבוד שכלל לחמניה עם נקניקיה מתוצרת זוגלובק.
|
כתבות נוספות בקטגוריה לימודים והשכלה
|
הביקוש הגלובלי לתוכניות בית ספר למנהל עסקים ב-2024 |
|
קבוצת החינוך הבינלאומי של Cambridge University Pre |
|
UniHouse, מוסד חינוכי מוביל בבריטניה המוכר בזכות ח |
|
בית הספר איסטמן למוזיקה של אוניברסיטת רוצ'סטר (Uni |
|
AACSB International, האגודה המקצועית הגדולה בעולם |
|
כשהעולם יוצא משנה סוערת בה היינו עדים לקונפליקטים |
|
לאחר כמעט שלושה חודשי אספקה מוצלחת של GMAT™ Focus |
|
ApplyBoard, פלטפורמת הטכנולוגיה הבינלאומית המובילה |
|
ברחבי העולם, סך הבקשות לתוכניות לתואר שני בבתי ספר |
|
דירוגי מכללות לאומיים רבים שפורסמו בשבועות האחרוני |
|
למרות התנאים המאקרו-כלכליים השליליים ואי הוודאות ה |
|
המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC), המייצג |
|
אולי שמעתם את המוטו "אלו שמעזים ללמד לעולם לא יפסי |
|
אנשים שחושבים לחזור ללימודים בבתי ספר לעסקים מעוני |
|
המועצה לקבלה ללימודי ניהול למוסמכים (GMAC), אגודה |
|
קבלו טיפים והנחיות לכתיבת עבודות סמינריון לסטודנטי |
|
HOCK stream היא פלטפורמה מבוססת מנוי עם מאות שעות |
|
גל רובין, סטודנטית שנה רביעית באוניברסיטת מינרווה |
|
שחקנית החינוך הדיגיטלי הגבוה הגדולה ביותר באסיה up |
|
סך הבקשות לבתי ספר למנהל עסקים לתארים מתקדמים צנח |
הוסף תגובה
תגובות ( תגובות)