היום, ביום האישה הבינלאומי, קרן WTA וקרן ביל ומלינדה גייטס חשפו את Women Change the Game, קמפיין חדש המאחד את כוחן של טניסאיות ולצורך פילנתרופיה שנועדה להעלות את בריאות ותזונת הנשים בראש סדר העדיפויות העולמי. מרכיב מרכזי בקמפיין הוא קרן WTA הראשונה מסוגה Global Women's Health Fund. עם תרומה ראשונה מ- Hologic , ספונסרית של WTA, בשנה הראשונה שלה, הקרן תתמקד בהיבט מרכזי של טיפול מונע: היא שואפת לתמוך לפחות במיליון נשים עם סיוע של מתן ויטמינים לפני הלידה במדינות בעלות הכנסה נמוכה ובינונית שבהן הגיש
1