Q-Commerce היא משנת המשחק החדשה ביותר בשוק הקמעונאות. חנות חשוכה (Dark store ) היא אחת הדוגמאות המפותחות ביותר של Q-Commmerce, והיא זוכה לצמיחה מהירה בשנתיים האחרונות במזרח התיכון. עם זאת, חנויות חשוכות, שהן תבנית עסק חדשה יחסית, מתמודדות עם אתגרים רבים ללא הגנה. לפעמים הן נאבקות עם זיהוי של הצעת ערך ייחודית. זה יוצר מיד בעיות במיצוב המותג. לפעמים הן מסדרות את פנים הבניין שלהן שלא כראוי. תוכנית פריסה פגומה היא מכשול גדול להשגת לוחות זמנים מהירים יותר למימוש הזמנות. המבנה הארגוני, אסטרטגיות גיבוש
1