Merkle (www.merkleinc.com), חברה מובילה לניהול חוויית לקוח (CXM) מבוססת טכנולוגיה, חשפה את 2022 Customer Experience Imperatives. המדריך למנהלים הזה נועד לעזור למותגים לזהות את השיקולים האסטרטגיים המרכזיים שיעצבו את השנה הקרובה, ולספק למנהלים העסקיים תובנות מעשיות שיעזרו להם ליצור יתרון תחרותי באמצעות שיווק. השנה, ההנחיות הללו בוחנות שלושה נושאים, כולל נתונים, מדידה והשפעת המסחר על נאמנות הלקוחות, והם מציינים דרכים בהן המותגים יכולים להשתמש כדי להתייחס לכל אחד מהם במטרה להישאר בקדמת העקומה בתעשיו
1