כיום, קבוצות שיווק ומכירות צריכים להתחבר לצרכנים ולקונים שלהם בדרכים חדשות לגמרי. אבל נתונים מפורקים ובלי הקשר, ערמות טכנולוגיה מורכבות ונהלי עבודה מובדלים יכולים להרוס את המאמצים הללו.
McKinsey & Company פרסמה את הדו"ח החדש שלה Value Creation in the Metaverse, שמראה שהמטאברס (Metaverse) עשוי להיות גדול מכדי להתעלם ממנו. התחזית המוקדמת של McKinsey מראה שלמטאברס יש פוטנציאל לצמוח עד להיקף הכנסות של 5 טריליון דולר בערך עד 2030. היא מציגה את המסחר האלקטרוני ככוח הכלכלי הגדול ביותר (2.6 טריליון דולר), לפני תחומים כמו למידה וירטואלית (270 מיליארד דולר), פרסום (206 מיליארד דולר) וגיימינג (125 מיליארד דולר).
McKinsey & Company הודיעה היום על רכישת S4G Consulting ממדריד. כשותפת פלטינה מובילה של Salesforce, S4G מתמחה בסיוע לחברות מכל הגדלים להרחיב את עוצמת פלטפורמת ניהול קשרי הלקוחות (CRM) של Salesforce כדי לשפר את התוצאות של הלקוחות.
1