LiveRamp (NYSE: RAMP) חשפה היום את הדור החדש של פלטפורמת שיתוף הפעולה של הנתונים שלה, המשלבת בין פתרונות מחזור חיי שיווק מקצה לקצה בפלטפורמה אחת. ההיצע המאוחד הזה מביא עמו יכולות חדשות, כמו ממשק משתמש מפושט, טכנולוגיית הרכבה המאפשרת יכולת פעולה הדדית ברחבי הענן, ושוק שותפים שבו מפתחי צד שלישי יצירתיים יכולים לבנות אפליקציות המציגות את המומחיות המהימנה שלהן. פלטפורמת שיתוף הנתונים של LiveRamp, המבוססת על טכנולוגיה עמידה ומאומתת המסוגלת להתמודד עם אובדן אות, מציעה פונקציונליות העונה באופן יזום על
LiveRamp (NYSE: RAMP), הפלטפורמה המובילה של שיתוף נתונים, ו-Yahoo, הכריזו היום על שותפות מורחבת שמטרתה שיפור יכולת המיעון והעצמת ההיקף ויכולת הפעולה ההדדית בתוך האקוסיסטמה של הפרסום. באמצעות שותפות זו, מפרסמים שמשתמשים ב-Authenticated Traffic Solution (ATS) של LiveRamp, יוכלו כעת להפיק תועלת מפתרון זהות ללא קובצי cookie, Yahoo ConnectID, וכן לפתוח פתח לאפשרויות מיעון נוספות.
LiveRamp (NYSE: RAMP) הודיעה היום על יכולות הפעלה חדשות של הפעלת חדרים נקיים וזהויות בענן תחילה, המאפשרות ללקוחות להפעיל ולחבר את הנתונים שלהם באופן אפקטיבי יותר תוך שימוש בניתוחים מעמיקים יותר ותובנות משתמשים. כתוצאה מכך, מותגים, מפרסמים ופלטפורמות טכנולוגיות יכולים למקסם את הערך של נתוני הצד הראשון שלהם, לאחד ולהפעיל את הנתונים שלהם בצורה חלקה מכל סביבה ולהעמיק את התובנות של הצרכנים באמצעות מדידה גרעינית יותר - וכל זאת במסגרת מאגר הטכנולוגיה הארגונית הקיים או האקו-סיסטם של השותפים.
1