ידיעות וקומוניקטים של משרדי יחסי ציבור שונים - חיפוש עבור "Jacada"

מחקר מדיה חברתית: לחץ פוגע בעובדי מוקדים טלפוניים ובחוויית הלקוח

מחקר מדיה חברתית: לחץ פוגע בעובדי מוקדים טלפוניים ובחוויית הלקוח

ג'קדה (Jacada), ספקית מובילה של סייעות וירטואליות מעוצמות בינה מלאכותית ומיכון תהליכים רובוטיים (RAP), שחררה לאחרונה תובנות מפתח על הסיבות שגורמות לעובדי מוקדים טלפוניים להיות לחוצים, וכיצד הלחץ שלהם משפיע לרעה על חוויית הלקוח.
ג'קדה משתפת פעולה עם קולמיינר

ג'קדה משתפת פעולה עם קולמיינר

Jacada, Inc., הספקית המובילה של פתרונות סיוע בזמן אמת לנציגי שירות, הודיעה על שותפות טכנולוגית אסטרטגית חדשה עם CallMiner, הספקית המובילה של ניתוח דיבור ותקשורת עם לקוחות.
Servion Global Solutions וג'קדה מאחדות כוחות

Servion Global Solutions וג'קדה מאחדות כוחות

Jacada, Inc הודיעה על השותפה האסטרטגית החדשה שלה, Servion Global Solutions, ספקית מובילה של פתרונות מרכזי שירות וחוויית הלקוח שהמטה שלה בפרינסטון, ניו ג'רזי.
ג'קדה זוכה להכרה שנה שנייה ברציפות כמתמודדת ראשית ב-PEAK Matrix®

ג'קדה זוכה להכרה שנה שנייה ברציפות כמתמודדת ראשית ב-PEAK Matrix®

עם התמקדות חדה כתער בהספקת פתרונות אוטומציה של מרכזי שירות מקצה לקצה באמצעות RPA, ההודעה האחרונה הזאת של אוורסט גרופ שמה את Jacada בליגה משלה כספקית היחידה שקיבלה הכרה בסקירות PEAK Matrix של 2020 גם ב-RPA וגם ב-IVA.
ג'קדה זוכה להכרה זאת השנה השנייה ברציפות בדוח ריבוע הקסם

ג'קדה זוכה להכרה זאת השנה השנייה ברציפות בדוח ריבוע הקסם

Jacada, Inc חלוצה גלובלית בתוכנת אוטומציה של שירות לקוחות, הודיעה שהחברה זכתה להכרה זאת השנה השנייה ברציפות על ידי גרטנר בדוח ריבוע הקסם של אוטומציה של תהליכים רובוטיים (RPA) לשנת 2020.
סימפוני מאחדת כוחות עם ג'קדה כשותפת הייעוץ הגלובלית

סימפוני מאחדת כוחות עם ג'קדה כשותפת הייעוץ הגלובלית

Jacada, Inc., חלוצה באוטומציה חכמה של שירות לקוחות, הודיעה על השותפה האסטרטגית האחרונה שלה, סימפוני, חברה של SYKES, חברה גלובלית של ייעוץ ושירותים מנוהלים שמתמחה בתכנון והתקנה של פתרונות בינה מלאכותית שעוזרים ללקוחות לממש במהירות את מלוא הפוטנציאל של פעולות שעברו דיגיטציה.
ג'קדה הוכרזה כמתמודדת ראשית ב-PEAK Matrix®

ג'קדה הוכרזה כמתמודדת ראשית ב-PEAK Matrix®

כשארגונים מבקשים להגביר את המעורבות הדיגיטלית של הלקוחות ולהפוך ככל האפשר יותר פעילויות עסקית לאוטומטיות, ההתכנסות של RPA ו-IVA הגיעה ו-Jacada מובילה את השינוי.
ג'קדה תציע פתרונות אוטומציה של שירות לקוחות שקל להתחיל להפעיל למרכזי שירות שנפגעו ממגיפת קוביד-19

ג'קדה תציע פתרונות אוטומציה של שירות לקוחות שקל להתחיל להפעיל למרכזי שירות שנפגעו ממגיפת קוביד-19

Jacada, Inc.מציעה פתרונות אוטומציה של שירות לקוחות שזכו בפרסים ללא עלות בזמן מגיפת קוביד-19, ההצעה זמינה לזמן מוגבל - לחצו כאן לפרטים המלאים.
ג'קדה מוקמה בדוח ריבוע הקסם של ניהול מעורבות עובדים של גרטנר לשנת 2020

ג'קדה מוקמה בדוח ריבוע הקסם של ניהול מעורבות עובדים של גרטנר לשנת 2020

Jacada Inc., מובילה גלובלית בתוכנת אוטומציה של שירות לקוחות, הודיעה שמוקמה על ידי גרטנר כשחקנית נישה בריבוע הקסם של תוכנת ניהול מעורבות עובדים לשנת 2020.
הופעת בכורה של ג'קדה בתור

הופעת בכורה של ג'קדה בתור "מומחית" בשירות לקוחות בדוח של HFS Research

Jacada Inc., מובילה גלובלית בתוכנת אוטומציה של שירות לקוחות, שמחה להודיע על מעמדה בתור "המומחית" בדוח שפורסם לאחרונה "התוצאות של עשרת מוצרי תוכנת RPA (אוטומציה של תהליכים רובוטיים) המובילים של HFS".
1