ג'קדה (Jacada), ספקית מובילה של סייעות וירטואליות מעוצמות בינה מלאכותית ומיכון תהליכים רובוטיים (RAP), שחררה לאחרונה תובנות מפתח על הסיבות שגורמות לעובדי מוקדים טלפוניים להיות לחוצים, וכיצד הלחץ שלהם משפיע לרעה על חוויית הלקוח.
Jacada, Inc., הספקית המובילה של פתרונות סיוע בזמן אמת לנציגי שירות, הודיעה על שותפות טכנולוגית אסטרטגית חדשה עם CallMiner, הספקית המובילה של ניתוח דיבור ותקשורת עם לקוחות.
Jacada, Inc הודיעה על השותפה האסטרטגית החדשה שלה, Servion Global Solutions, ספקית מובילה של פתרונות מרכזי שירות וחוויית הלקוח שהמטה שלה בפרינסטון, ניו ג'רזי.
עם התמקדות חדה כתער בהספקת פתרונות אוטומציה של מרכזי שירות מקצה לקצה באמצעות RPA, ההודעה האחרונה הזאת של אוורסט גרופ שמה את Jacada בליגה משלה כספקית היחידה שקיבלה הכרה בסקירות PEAK Matrix של 2020 גם ב-RPA וגם ב-IVA.
Jacada, Inc חלוצה גלובלית בתוכנת אוטומציה של שירות לקוחות, הודיעה שהחברה זכתה להכרה זאת השנה השנייה ברציפות על ידי גרטנר בדוח ריבוע הקסם של אוטומציה של תהליכים רובוטיים (RPA) לשנת 2020.
Jacada, Inc., חלוצה באוטומציה חכמה של שירות לקוחות, הודיעה על השותפה האסטרטגית האחרונה שלה, סימפוני, חברה של SYKES, חברה גלובלית של ייעוץ ושירותים מנוהלים שמתמחה בתכנון והתקנה של פתרונות בינה מלאכותית שעוזרים ללקוחות לממש במהירות את מלוא הפוטנציאל של פעולות שעברו דיגיטציה.
כשארגונים מבקשים להגביר את המעורבות הדיגיטלית של הלקוחות ולהפוך ככל האפשר יותר פעילויות עסקית לאוטומטיות, ההתכנסות של RPA ו-IVA הגיעה ו-Jacada מובילה את השינוי.
Jacada, Inc.מציעה פתרונות אוטומציה של שירות לקוחות שזכו בפרסים ללא עלות בזמן מגיפת קוביד-19, ההצעה זמינה לזמן מוגבל - לחצו כאן לפרטים המלאים.
Jacada Inc., מובילה גלובלית בתוכנת אוטומציה של שירות לקוחות, הודיעה שמוקמה על ידי גרטנר כשחקנית נישה בריבוע הקסם של תוכנת ניהול מעורבות עובדים לשנת 2020.
Jacada Inc., מובילה גלובלית בתוכנת אוטומציה של שירות לקוחות, שמחה להודיע על מעמדה בתור "המומחית" בדוח שפורסם לאחרונה "התוצאות של עשרת מוצרי תוכנת RPA (אוטומציה של תהליכים רובוטיים) המובילים של HFS".
1