Glassbox, הספקית המובילה של ניתוח חוויות דיגיטלית עבור אפליקציות אינטרנט ומובייל, הודיעה כי היא קיבלה 150 ציונים לשבח של G2 ברבעון הראשון של 2022, מעבר ל-37 שקיבלה ברבעון הרביעי של 2021. G2, המפעילה שוק תוכנה המשמש יותר מ-60 מיליון רוכשי תוכנה מדי שנה, הוא מהווה את היעד המקוון המובהק לגלות, לסקור ולנהל את הטכנולוגיה שעסקים צריכים כדי למצות את הפוטנציאל שלהם.
Glassbox (סימול: GLBX), הפלטפורמה המובילה לניתוח חוויה דיגיטלית ליישומי אינטרנט וניידים, הודיעה היום כי זכתה להכרה במסגרת פרסי התוכנה הטובים ביותר של G2 לשנת 2022, כשהיא ממוקמת ברשימות של הקטגוריות שביעות רצון, שיווק ופרסום דיגיטלי, מוצרי פיתוח וניהול תוכן. G2 מפעילה שוק תוכנה המשמש יותר מ-60 מיליון רוכשי תוכנה מדי שנה, ומכיוון שכך היא היעד המקוון המובהק לגלות, לסקור ולנהל את הטכנולוגיה שעסקים צריכים כדי למצות את הפוטנציאל שלהם. רשימת התוכנה הטובה ביותר השנתית שלה מדרגת את חברות התוכנה והמוצרים
Glassbox (TASE:GLBX), חברת תוכנה כשירות (SaaS) המספקת אנליטיקת חוויה דיגיטלית עבור אפליקציות אינטרנט ומובייל, הודיעה כי הגיעה ל-44 מיליון דולר של הכנסה חוזרת שנתית (ARR) ברבעון הרביעי של 2021. סכום זה מייצג צמיחת ARR אורגנית בשיעור של 34% במונחים של שנה לשנה, וזה הרבעון השלישי ברציפות בו מציגה החברה צמיחה מואצת מאז הנפקת החברה ביוני 2021.
(, TASE:GLBX), ספקית מובילה של אנליטיקת חוויה דיגיטלית עבור אפליקציות רשת ומובייל, הודיעה על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים של 2021. החברה דיווחה על הכנסות מתואמות של 1
1