Fast Company הודיעה היום על המועמדים הסופיים בתחרות פרסיWorld Changing Ideas 2024, תוך מתן דגש על יוזמות קיימות חדשות, פיתוחים מתקדמים בתחום הבינה המלאכותית, מאמצים להנחלת שוויון חברתי ופרויקטים יצירתיים נוספים שלוקחים חלק בעיצוב העולם.
במהלך פורץ דרך, Apparel Group, כוח דומיננטי בנוף קמעונאות האופנה וסגנון החיים העולמי, משתפת פעולה עם Sandbox VR, היעד המוביל בעולם לחוויות פרימיום מבוססות מיקום מציאות מדומה, בשותפות זכיינות משמעותית. עם יותר מ-85 מותגים ויותר מ-2,200 חנויות ב-14 מדינות, טווח ההגעה הנרחב של Apparel Group מחזק את הבסיס לשיתוף הפעולה. שיתוף הפעולה יחל ב-25 מוקדים במזרח התיכון. השותפות מגיעה לאחר ש-Sandbox VR נבחרה לרשימה היוקרתית של Fast Company של החברות החדשניות ביותר בעולם לשנת 2024. Sandbox VR, שזכתה במקום השנ
Zoom Video Communications, Inc (נאסד"ק: ZM) נבחרה לרשימה היוקרתית של Fast Company של החברות החדשניות ביותר בעולם לשנת 2024.
Transmit Security, החברה של טכנולוגיית Identity Experience™, זכתה להיכלל ברשימה השנתית היוקרתית של החברות החדשניות ביותר בעולם של Fast Company לשנת 2022.
ב- 1997 היה זה גורו השיווק האמריקאי טום פיטרס שהטביע את המושג "מיתוג אישי" (Personal Branding) במאמר מיתולוגי שהתפרסם במגזין הכלכלי Fast Company. קוראים רבים הרימו גבה והתייחסו בפסקנות.
1