השימוש בבינה מלאכותית בתעופה חורג מעבר לצ'אטבוטים לתמיכה בלקוחות וכלי השוואת מחירים לנוסעים. בעוד יישומים אלה בהחלט יישארו ויהפכו לנפוצים בכל מקום, השינוי האמיתי יגיע מאופטימיזציה של תחומי התעופה "הקשים" - מניהול הכנסות ועד הערכת הסבירות לשביתה. גדימינאס צימליס, יו"ר Avia Solutions Group חולק את תחזיותיו לגבי התחומים שבהם AI בתעופה יגרור הבדל עצום.
תקופת המגפה הביאה הכנסות שיא ממטען אווירי. עם היצע מוגבל בשל קרקוע מטוסי נוסעים, והביקוש עלה הודות למסחר האלקטרוני המשגשג, המחירים לקילוגרם מטען זינקו. על פי נתוני TAC Yields של קבוצת הסחר והתחבורה, בשנת 2019 מטען אווירי מהונג קונג לצפון אמריקה עלה 3.80 דולר לק"ג בעוד המחיר מאירופה לצפון אמריקה היה 2.10 דולר לק"ג. עד 2022, אותם שירותים עולים 9.00 דולר לק"ג ו-4.50 דולר לק"ג בהתאמה.
הבטחת פעילות בת קיימא הפכה למניע העיקרי עבור עסקי תעופה בשנים האחרונות. עם זאת, תעשייה דינמית זו ניצבת בפני אתגרים רבים שיכולים לעכב את מאמצי החברות לשפר את הרווחיות. בעוד מספר גורמים תורמים למאבקים של תעשיית התעופה, נושאים מרכזיים מסוימים ראויים להדגשה כאשמים העיקריים.
קבוצת Avia Solutions, הקבוצה העסקית המובילה בתחום התעופה, הפכה לחברה אירית. בעקבות העברת מטה השליטה שלה לאירלנד, דבלין, הפכה הקבוצה גם לעסק התעופה השני בגודלו הרשום באירלנד אחרי ענקית התעופה ריינאייר.
אחרי שכבר צברה 12 שנות ניסיון בשוק, Locatory.com לא מראה סימני האטה. שוק חלקי החילוף לתעופה ויכולות תיקון למטוסים, ובת משפחה בקבוצת Avia Solutions, מובילה בפתרונות קיבולת מקצה לקצה עבור חברות תעופה לנוסעים ומטען ברחבי העולם, מדברת על מקומה בתעשיית התעופה ותוכניות הצמיחה.
לונדון היא היעד הטבעי הבא עבור Jetex, מובילה עולמית עטורת פרסים בתעופה המבצעת, והיא הופכת למיקום ה-FBO הבינלאומי ה-35 של המותג. Jetex חתמה על הסכם עם קבוצת Avia Solutions להפעלת ה-FBO בהאנגר 510 בנמל התעופה ביגין היל (EGKB/BQH).
1