LiveRamp (NYSE: RAMP), הפלטפורמה המובילה של שיתוף נתונים, ו-Yahoo, הכריזו היום על שותפות מורחבת שמטרתה שיפור יכולת המיעון והעצמת ההיקף ויכולת הפעולה ההדדית בתוך האקוסיסטמה של הפרסום. באמצעות שותפות זו, מפרסמים שמשתמשים ב-Authenticated Traffic Solution (ATS) של LiveRamp, יוכלו כעת להפיק תועלת מפתרון זהות ללא קובצי cookie, Yahoo ConnectID, וכן לפתוח פתח לאפשרויות מיעון נוספות.
השבוע (11-14.2) יטוסו לקוחות חברתWEB3.0 , חברת מדיה דיגיטלית, המספקת פתרונות פרסום חדשניים וממוקדים והנציגה הרשמית של Yahoo בישראל, לכנס לימוד ייחודי בלונדון- Yahoo DR .Academy.
הכנס ייערך ע"י Yaho
1