ידיעות וקומוניקטים של משרדי יחסי ציבור שונים - חיפוש עבור " Yahoo"

LiveRamp ו- Yahoo משתפות פעולה במטרה להרחיב את יכולת המיעון לרוחב האקוסיסטמה הפרסומית

LiveRamp ו- Yahoo משתפות פעולה במטרה להרחיב את יכולת המיעון לרוחב האקוסיסטמה הפרסומית

LiveRamp (NYSE: RAMP), הפלטפורמה המובילה של שיתוף נתונים, ו-Yahoo, הכריזו היום על שותפות מורחבת שמטרתה שיפור יכולת המיעון והעצמת ההיקף ויכולת הפעולה ההדדית בתוך האקוסיסטמה של הפרסום. באמצעות שותפות זו, מפרסמים שמשתמשים ב-Authenticated Traffic Solution (ATS) של LiveRamp, יוכלו כעת להפיק תועלת מפתרון זהות ללא קובצי cookie, Yahoo ConnectID, וכן לפתוח פתח לאפשרויות מיעון נוספות.
לונדון (כן) מחכה להם..

לונדון (כן) מחכה להם..

השבוע (11-14.2) יטוסו לקוחות חברתWEB3.0 , חברת מדיה דיגיטלית, המספקת פתרונות פרסום חדשניים וממוקדים והנציגה הרשמית של Yahoo בישראל, לכנס לימוד ייחודי בלונדון- Yahoo DR .Academy. הכנס ייערך ע"י Yaho
1