ידיעות וקומוניקטים של משרדי יחסי ציבור שונים - חיפוש עבור " Gupshup"

Gupshup רוכשת את Knowlarity, מובילה בשוק הסיוע הקולי המבוסס על בינה מלאכותית. מחזקת את פורטפוליו פתרונות המפגש השיחתי

Gupshup רוכשת את Knowlarity, מובילה בשוק הסיוע הקולי המבוסס על בינה מלאכותית. מחזקת את פורטפוליו פתרונות המפגש השיחתי

Gupshup, המובילה העולמית בתחום המפגש השיחתי, הודיעה על רכישת Knowlarity Communications. Knowlarity היא מובילה עולמית בתחום התקשורת בענן, המציעה טלפוניה מבוססת ענן, מיכון של מרכזי שירות, סיועי קולי מבוסס בינה מלאכותית ופתרונות ניתוח דיבור ליותר מ-6,000 לקוחות ב-65 מדינות. הרכישה משלימה את חבילת המיסור השיחתי המובילה בתעשייה של Gupshup, ומבססת את החברה כמובילה גם בתקשורת באמצעות קול ווידאו. Knowlarity פועלת בשוק המפגש השיחתי המבוסס על שיחה קולית, שעומד לשנות את מרכזי השירות, מערכות ה-IVR ומערכות ה
Gupshup משיקה פתרון מסחר מבוסס WhatsApp כדי לאפשר חלונות ראווה ניידים לכל העסקים

Gupshup משיקה פתרון מסחר מבוסס WhatsApp כדי לאפשר חלונות ראווה ניידים לכל העסקים

Gupshup, המובילה בהעברת הודעות מאפליקציות שיחה מיידית, הודיעה על השקת פתרון מסחר מבוסס WhatsApp שיכול לאפשר לכל עסק ליצור "חלון ראווה" דיגיטלי המבוסס על WhatsApp. עסקים יכולים לאפשר מסעות מבוססי שיחה בכל שלב בתהליך הקנייה: לפני הרכישה, ברכישה ואחרי הרכישה. בהתבסס על היכולות המסחריות של WhatsApp שהושקו לאחרונה, Gupshup יכולה לעזור לעסק לנהל את חוויית הקנייה המלאה ב- WhatsApp. עם יותר משני מיליארד משתמשים חודשיים פעילים ב-WhatsApp ב-180 מדינות, זוהי פלטפורמת המסחר המבוססת על תהליכי שיחה האידיאלית
גופשופ רוכשת את Dotgo, פלטפורמת ה-RCS המובילה

גופשופ רוכשת את Dotgo, פלטפורמת ה-RCS המובילה

גופשופ (Gupshup), המובילה בתחום המיסור השיחתי, הכריזה שהיא רכשה את Dotgo שהמטה שלה ממוקם בניו-ג'רסי. Dotgo היא מובילה גלובלית במיסור עסקי על בסיס RCS (RBM), עם טכנולוגיות זוכות פרסים כמו RichOTP, RichSMS, Bot Store ו-MaaP (Messaging as a Platform) שמקדמות את הצמיחה של RBM. Dotgo, שותפה חזקה של גוגל, Mavenir, Synchronoss, וודפון ואורנג', מנהלת RBM במספר שווקים ומתפעלת את רכזת ה-RBM הגדולה בעולם עם קישוריות גלובלית למשתמשי RCS בכל רחבי העולם. Dotgo ממוקמת באופן ייחודי כדי לעזור למותגים לשלב, באמצע
1