ידיעות וקומוניקטים של משרדי יחסי ציבור שונים - חיפוש עבור " FreedomPay"

LS Retail ו-FreedomPay משתפות פעולה כדי לספק תשלומים מאוחדים ברחבי העולם

LS Retail ו-FreedomPay משתפות פעולה כדי לספק תשלומים מאוחדים ברחבי העולם

LS Retail, חברת Aptos משתפת פעולה עם FreedomPay, שער התשלומים העצמאי הגדול בעולם. שותפות זו מאפשרת לעסקים קמעונאיים ואירוח המשתמשים בתוכנת LS Retail לספק חוויות תשלום פשוטות ומהירות יותר ללקוחותיהם במינימום מאמץ.
סקר של חברת FreedomPay וחברת Toast חושף את סדרי העדיפויות המובילים של אנשי אירוח ארגוניים: אבטחת נתונים, אינטגרציה והפעלת צמיחה

סקר של חברת FreedomPay וחברת Toast חושף את סדרי העדיפויות המובילים של אנשי אירוח ארגוניים: אבטחת נתונים, אינטגרציה והפעלת צמיחה

סקר שנערך לאחרונה על ידי FreedomPay, מובילה עולמית בטכנולוגיות Next Level Commerce™, בשיתוף עם Toast, חברת תוכנה מובילה לניהול מסעדות מבוססת ענן, חשף תובנות חיוניות לגבי סדרי העדיפויות העליונים של אנשי אירוח ארגוניים. הממצאים מדגישים את החשיבות של אבטחת נתונים, שילוב מערכות ואפשור צמיחה בעיצוב העדפות בתי העסק והאמון בפתרונות תשלום ובספקי נקודות מכירה (POS).
Elavon ו-FreedomPay ישנו את התשלומים לאירוח וקמעונאות באירופה

Elavon ו-FreedomPay ישנו את התשלומים לאירוח וקמעונאות באירופה

Elavon, ספקית תשלומים גלובלית מובילה, מכריזה על שיתוף פעולה מורחב באירופה עם FreedomPay, מובילה עולמית בטכנולוגיות Next Level Commerce™. השותפות שואפת לספק פתרונות מסחר משולבים מתקדמים וטכנולוגיית תשלומים רב-ערוצית לארגוני סחר גדולים ברחבי מגזרי הקמעונאות והאירוח.
FreedomPay משתפת פעולה עם Visa כדי להציע טוקניזציה לרשת גלובלית מרובת ערוצים

FreedomPay משתפת פעולה עם Visa כדי להציע טוקניזציה לרשת גלובלית מרובת ערוצים

FreedomPay, מובילה עולמית ב-Next Level Commerce™, הכריזה על שותפות עם Visa לשילוב יכולות הטוקניזציה של הרשת של Visa בתוך מסגרת הזיהוי והטוקניזציה הגלובלית של FreedomPay. מוצר הטוקניזציה ברשת מרובת הערוצים הגלובלית יספק אסימוני רשת בין מותגי כרטיסים, ויסייע לסוחרים לשמור על תאימות לרגולציות נתונים ופרטיות באופן מקומי וגם כשהמידע חוצה גבולות, והוא יסייע לסוחרים לדרוש תעריפי המרת מטבע נמוכים יותר עבור עסקאות טוקניזציה מסוימות ברשת Visa.
Toast בוחרת ב-FreedomPay כשותפת תשלומים מועדפת עבור סוחרים ארגוניים גלובליים

Toast בוחרת ב-FreedomPay כשותפת תשלומים מועדפת עבור סוחרים ארגוניים גלובליים

FreedomPay, פלטפורמת המסחר העצמאית המובילה בעולם ו-Toast, הפלטפורמה הדיגיטלית המוכללת שנוצרה עבור קהילת המסעדות כולה, חתמו על הסכם שותפות שהופך את FreedomPay לשותפת ביצוע התשלומים המועדפת של Toast עבור מותגים ארגוניים נבחרים.
Elo משתפת פעולה עם FreedomPay כדי לשנות את החוויה הדיגיטלית בחנות

Elo משתפת פעולה עם FreedomPay כדי לשנות את החוויה הדיגיטלית בחנות

FreedomPay, המובילה העולמית ב-Next Level Commerce™, ו-Elo, ספקית גלובלית מובילה של פתרונות אינטראקטיביים ופתרונות תצוגה אינטראקטיביים, מכריזות על השילוב של מחשב כף היד M60 Pay של Elo עם טכנולוגיית המסחר המאובטח של FreedomPay.
Flooid מכריזה על שותפות אסטרטגית עם FreedomPay כדי להרחיב את טווח ההגעה הגלובלי שלה

Flooid מכריזה על שותפות אסטרטגית עם FreedomPay כדי להרחיב את טווח ההגעה הגלובלי שלה

Flooid מכריזה על שותפות אסטרטגית עם FreedomPay, המובילה העולמית ב-Next Level Commerce™, כדי להביא פתרונות קמעונאיים מובילים בתעשייה לסוחרים ברחבי העולם.
FreedomPay מאפשרת ל-Sephora לספק פלטפורמת קופה ניידת ברמה גבוהה יותר לחוויית צרכן משופרת ברחבי אמריקה

FreedomPay מאפשרת ל-Sephora לספק פלטפורמת קופה ניידת ברמה גבוהה יותר לחוויית צרכן משופרת ברחבי אמריקה

FreedomPay, פלטפורמת המסחר המובילה בעולם, מכריזה על שותפות עם Sephora USA, Inc הקמעונאית המובילה בתחום מוצרי היופי היוקרתיים, לשילוב פלטפורמת טכנולוגיית המסחר מונעת הנתונים של FreedomPay ביותר מ-500 החנויות של Sephora ברחבי יבשות אמריקה.
מחקר חדש שבוצע בידי אוניברסיטת קורנל ו-FreedomPay חושף פער אמון באבטחת הסייבר במגזרי הקמעונאות, המסעדות והאירוח

מחקר חדש שבוצע בידי אוניברסיטת קורנל ו-FreedomPay חושף פער אמון באבטחת הסייבר במגזרי הקמעונאות, המסעדות והאירוח

נתונים חדשים שפורסמו בידי המרכז לחקר מגזר האירוח באוניברסיטת קורנל בשיתוף עם FreedomPay, מובילה עולמית במסחר מונע נתונים, חושפים כי בעוד שכמעט כל (96%) בעלי העניין בתחום הקמעונאות, המסעדות והאירוח שענו לסקר בטוחים בתהליכי הערכת הסיכונים הפנימיים של החברות שלהם, שביעות הרצון שלהם (95%) מרמת אבטחת המערכות בחברה אינה עולה בקנה מידה אחד עם המציאות: שליש מהחברות (31%) חוו פרצה לנתונים בהיסטוריה של החברה שלהן. מבין החברות שחוו פריצה 89% נפגעו יותר מפעם אחת בשנה, ו-69% מהעסקים הקמעונאיים נפרצו למעלה מש
FreedomPay, במהלך ההתרחבות הגלובלית שלה, בחרה את Hill+Knowlton Strategies כסוכנות ההתקשרות של החברה

FreedomPay, במהלך ההתרחבות הגלובלית שלה, בחרה את Hill+Knowlton Strategies כסוכנות ההתקשרות של החברה

FreedomPay, מובילה גלובלית בתחום Next Level Commerce™, בחרה את Hill+Knowlton Strategies (H+K) כשותפת התקשורת שלה, וזאת לאחר בדיקה תחרותית של מספר סוכנויות. H+K תעבור יחד עם מחלקת השיווק הפנימית של FreedomPay כדי לבצע את אסטרטגיית התקשורת הלאומית של מובילת הפינטק הגלובלית בזמן שהיא ממשיכה את ההתרחבות שלה אל יותר מ-130 מדינות, יותר ממאה מטבעות ואלפי שותפים מסחריים.
1