היום, ביום האישה הבינלאומי, קרן WTA וקרן ביל ומלינדה גייטס חשפו את Women Change the Game, קמפיין חדש המאחד את כוחן של טניסאיות ולצורך פילנתרופיה שנועדה להעלות את בריאות ותזונת הנשים בראש סדר העדיפויות העולמי. מרכיב מרכזי בקמפיין הוא קרן WTA הראשונה מסוגה Global Women's Health Fund. עם תרומה ראשונה מ- Hologic , ספונסרית של WTA, בשנה הראשונה שלה, הקרן תתמקד בהיבט מרכזי של טיפול מונע: היא שואפת לתמוך לפחות במיליון נשים עם סיוע של מתן ויטמינים לפני הלידה במדינות בעלות הכנסה נמוכה ובינונית שבהן הגיש
CSG® (נאסד"ק: CSGS) מעצימה את החברות ליצור חוויות דיגיטליות בלתי נשכחות מול צרכנים ועסקים כאחד. כדי לסייע לעסקים בהשגת רמה חסרת תקדים של אמון לקוחות, CSG השיקה היום את CSG Bill Explainer, פתרון מונע בינה מלאכותית, אשר משפר את הבנת החשבונות על ידי הצרכן באמצעות הסברים אינטואיטיביים של החשבון. Bill Explainer, שמיועד ספציפית לחזות ולמנוע הלם נוכח החשבונות, רותם את עוצמתה של הבינה המלאכותית הגנרטיבית על ידי מינוף Microsoft Azure OpenAI Service לטובת התאמה אישית של תובנות הצרכנים בנוגע לחשבונות, לרוח
Gupshup, המובילה בהעברת הודעות מאפליקציות שיחה מיידית, הודיעה על השקת פתרון מסחר מבוסס WhatsApp שיכול לאפשר לכל עסק ליצור "חלון ראווה" דיגיטלי המבוסס על WhatsApp. עסקים יכולים לאפשר מסעות מבוססי שיחה בכל שלב בתהליך הקנייה: לפני הרכישה, ברכישה ואחרי הרכישה. בהתבסס על היכולות המסחריות של WhatsApp שהושקו לאחרונה, Gupshup יכולה לעזור לעסק לנהל את חוויית הקנייה המלאה ב- WhatsApp. עם יותר משני מיליארד משתמשים חודשיים פעילים ב-WhatsApp ב-180 מדינות, זוהי פלטפורמת המסחר המבוססת על תהליכי שיחה האידיאלית
1