מאז 2011, UNAOC וקבוצת BMW עבדו עם מקדמי דעת קהל וארגונים מרחבי העולם כדי להתמודד עם אתגרים בין-תרבותיים באמצעות חידושים חברתיים. עם Intercultural Innovation Hub מרכז החדשנות הבין-תרבותית החדש, המשימה שלנו היא לחבר בין אנשים ותרבויות, להעצים ארגונים עממיים, כמו גם להעלות ולהרחיב את החדשנות הבין-תרבותית. לשם כך, ארגונים המקדמים גיוון, אינטגרציה והכללה חברתית מוזמנים להיות חלק מהמרכז וליהנות מתמיכה מקיפה להרחבת ההשפעה החברתית של הפרויקטים שלהם.
במשך העשור האחרון, UNAOC ברית האומות המאוחדות של התרבויות וקבוצת BMW הזמינו ארגונים מסביב לעולם להגיש את מועמדותם לפרס החדשנות הבין תרבותית.
דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE, הודיעה כי יצרנית המכוניות הגרמנית קבוצת BMW בחרה באפליקציית CATIA Composites של דאסו סיסטמס כדי לפתח את הרכב החשמלי המהפכני, קל המשקל ונטול פליטות
חברת אלעד מערכות זכתה בפרוייקט רחב היקף ליישום מערך קשרי לקוחות (CRM) מתקדם בחברת דלק מוטורס, יבואנית רכבי מאזדה, פורד, BMW, מיני ו- BMW Motorrad (אופנועי BMW). פרוייקט ה- CRM מבוסס על מערכת ניהול קש
1