American Express Travel® פרסמה את דו"ח מגמות התיירות הגלובליות לשנת 2024, אשר מדגיש את מקורות ההשראה והמגמות שמניעים את הזמנות התיירות הגלובליות נכון לשנה זו. 1
חברת אמריקן אקספרס American Express (NYSE: AXP) תפתח טרקלין סנטוריון חדש בנמל התעופה (ATL) הארטספילד ג'קסון באטלנטה, שהוא נמל התעופה העמוס ביותר בעולם, בשטח של כמעט 26,000 רגל רבוע. הטרקלין הגדול ביותר באזור ברשת טרקליני סנטוריון. הוא כולל תפריט בהשראה מקומית של השפית דבורה ואן טרסה מאטלנטה, אפשרויות ישיבה רבות לאורחים להירגע או לעבוד לפני הטיסה שלהם, טרסות חיצוניות עם נוף של נמל התעופה, ו-The Reserve של American Express, בר וויסקי בהזמנה אישית המגיש קוקטיילים ייחודיים. אשר עוצב על ידי ג'ים מיהא
American Express Travel® פרסמה היום את דו"ח מגמות החופשה הגלובלי לשנת 2023, ובו ארבעת המגמות הגלובליות שמעניקות לאנשים השראה לטייל השנה:
אמריקן אקספרס (NYSE:AXP) הודיעה כי חתמה על הסכם לרכישת Nipendo, חברה שבשירותיה משתמשים עסקים גלובליים לצורך מיכון וייעול תהליכי תשלומים מעסק לעסק (B2B).
אמריקן אקספרס (NYSE:AXP) פתחה היום מחדש את טרקלין סנטוריון שהורחב לאחרונה בנמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו (SFO). הטרקלין, ששטחו 16,000 רגל רבוע, הוא כיום כמעט כפול בגודלו וכולל מקומות ישיבה נוספים, בר נוסף עם טיסות יין מיוחדות שאצרו סומלייה ומנהל היין של טרקלין סנטוריון, אנתוני ג'יליו, ותפריט חדש של השף ראווי קפור ממועדון היאכטות ליהוליו בסן פרנסיסקו.
אמריקן אקספרס נסיעות פרסמה היום את רשימת היעדים הטרנדיים לשנת 20231, הכוללת את עשרת היעדים הפופולריים ביותר לנסיעות בשנה הבאה, המזוהים על ידי הזמנות נסיעות של חברי American Express Card® העולמיים. עבור כל אחד מהיעדים הללו, יועצי הנסיעות של אמריקן אקספרס יצרו גם מסלולים של שלושה ימים, המספקים השראה על המקומות המובילים ללינה, לאכול, לקנות ולחקור את התרבות המקומית, כולל כיצד חברי כרטיס פלטינום יכולים לבלות את "יום חופשת הבונוס" שהם מקבלים עם צ'ק-אאוט מובטח בשעה 16:00 כאשר הם מזמינים מקום נופש של
אמריקן אקספרס (NYSE: AXP) השיקה היום את אמריקן אקספרט טראוול: דו"ח מגמות התיירות העולמי לשנת 2022. דו"ח זה מצביע על כך שאנשים מצפים לנסוע יותר מבשנה שעברה ומתכננים להוציא על נסיעות באותה מידה או יותר בשנת 2022, בהשוואה למה שהוציאו בשנה רגילה, טרום המגפה. הדו"ח, המתבסס על נתונים מארצות הברית, אוסטרליה, קנדה, מקסיקו, יפן, הודו ובריטניה מעלה כי צרכנים נוסעים על מנת לפגוש את האנשים ולראות את המקומות שהם אוהבים, לחגוג אירועי חיים חשובים, לממש משאלות, לחוות אירועים אישיים ולהעניק לעצמם מידה רבה יותר
1