ידיעות וקומוניקטים של משרדי יחסי ציבור שונים - חיפוש עבור " ALLU"

Valuence משנה את שם המותג של עסקי היוקרה שלה מ-Nanboya ל-ALLU עבור מיקומים בחו

Valuence משנה את שם המותג של עסקי היוקרה שלה מ-Nanboya ל-ALLU עבור מיקומים בחו"ל

קבוצת Valuence מציעה ערך שמשנה חיים המותאם לכל בעלי העניין, ומעודדת כל אדם בעולם לחיות כשהוא נאמן לעצמו. Valuence International Ltd (הונג קונג אזור מנהלי מיוחד של הרפובליקה העממית של סין; סוסומו מוגורומה, נציג) הודיעה כי החברה שינתה את כל מיקומי Nanboya בחו"ל לשם המסחרי ALLU.
קרם מסדרת מיוז של כריסטינה זכה בפרס

קרם מסדרת מיוז של כריסטינה זכה בפרס

חברת 'כריסטינה' שמחה לבשר כי על פי המגזין המוביל ALLURE רוסיה זכה קרם ההזנה Nourishing Cream – מסדרת MUSE כקרם הזנה הטוב ביותר מוצר היופי הטוב ביותר לשנת 2013 בתחרות מוצרי יופי השנתית של המגזין.
1