צרכנים ב- EMEA עדיין מבולבלים: שמירה על פרטיות או בטחון ציבורי?

דרוג:


עיקרי המחקר:

·         ל- 75% מהצרכנים אין אמון במותגי המדיה החברתית ובהגנת המידע שלהם על ידי חברות השיווק. יחד עם זאת, יותר צרכנים משתפים במידע במדיה החברתית לעומת בעבר.

·         88% מהצרכנים משוכנעים כי ארגונים צריכים לשפר את מדיניות האימות שלהם להשגת אבטחה טובה יותר.

·          כמעט שליש (31%) אינם רואים כל ערך בהעברת המידע הפרטי שלהם לחברות, אולם עדיין, יותר ממחציתם (53%) מוכנים לשתף תאריך לידה שלהם, מצב משפחתי (51%) ותחומי עניין אישיים (50%), בתמורה לשימוש בשרותי החברה ללא תשלום.

·         43%  מהצרכנים מסכימים כי ארגונים פרטיים צריכים לתת לסוכנויות ממשלתיות גישה למכשיר נעול – עם הבדל משמעותי בין מדינות אירופה והמזרח התיכון.

·         למעלה מחמישית מהצרכנים (21%) חושבים שאנשים צריכים להיות אחראיים להגנה שלהם מפני איומי טרור סייבר.

 

 

מחקר מקיף באזור ה- EMEA, אשר בוצע עבור F5 Networks חושף כי בעוד שיש לצרכנים אירופאיים ומזרח תיכוניים אמון במספר ארגונים בהגנה על המידע שלהם, רבים מוכנים לשתף במידע הפרטי שלהם בתמורה לשימוש בשירותים ללא תשלום. המחקר, אשר בוצע על ידי Opinion Research, סקר יותר מ- 7,000 צרכנים באזור וחקר את גישתם לגבי הגנה על מידע פרטי והשימוש בו.

 

פחד מהלא נודע

שיתוף מידע עם חברות פרטיות הוביל לכך שקרוב לשלושת-רבעי (70%) מהצרכנים מודאגים שהמידע שלהם יגיע לידיים הלא נכונות, וכן שהפרטיות שלהם תעמוד בסיכון (64%). מותגי מדיה חברתית וחברות שיווק קיבלו את ההתייחסות הגרועה ביותר – 75% מהצרכנים ציינו כי הם אינם סומכים עליהם עם המידע הפרטי שלהם בכלל, כאשר רק 21% היו בטוחים כי הם יגנו על המידע שלהם בצורה אפקטיבית מפני האקרים.

 

אבל ישנם צרכנים שמתעלמים מהפחדים הללו, אם משמעות הדבר היא שהם יכולים להשתמש בשרותי חברות בחינם. למעלה ממחציתם היו מוכנים לשתף בתאריך הלידה שלהם (53%), מצב משפחתי (51%) ותחומי עניין אישיים (50%); בפולין 58% ישתפו את הרגלי הקניה שלהם, ומחצית מהצרכנים בערב הסעודית יהיו מוכנים לשתף את מספר הסלולארי שלהם. יחד עם זאת, כמעט חמישית (18%) ציינו כי לא יספקו את המידע שלהם בכלל, עד 33% בבריטניה. למעשה, צרכנים בריטיים באופן עקבי היו פחות מוכנים לספק את המידע שלהם לעומת מדינות אחרות ב- EMEA.

 

עם מתן אמון מגיעות הציפיות

בעוד שצרכנים התייחסו לבנקים כגורמים האמינים ביותר (76%), והיה להם אמון רב יותר בהם בשמירה על המידע (73%) יחסית לסקטורים אחרים, ישנו עדיין חוסר שביעות רצון בכל הקשור לשיטות בהן משתמשים הארגונים הללו על מנת להגן על המידע. צרכנים מאמינים כי בנקים (77%), ולאחריהם מוסדות בריאות (71%) ומוסדות ציבוריים וממשלתיים (74%), צריכים להטמיע יכולות אימות טובות יותר על מנת להשיג אבטחה טובה יותר.88% מהצרכנים משוכנעים כי ארגונים צריכים לשפר את מדיניות האימות שלהם לאבטחה טובה יותר.

 

"ישנם הבדלים ברורים בסוג החברות שצרכנים סומכים עליהן עם המידע שלהם," אמר מייק קונברטינו, סגן נשיא לאבטחת מידע ו- CISO ב- F5 Networks. "חברות עם מיקוד מסורתי באבטחת מידע, דוגמת בנקים, נחשבות האמינות ביותר, אבל מעניין לגלות כי אנו משתפים את רוב המידע שלנו ברשתות החברתיות למרות שאנחנו הכי פחות סומכים על החברות הללו שישמרו על המידע שלנו. ללא קשר לתעשייה, כל ארגון שעובד ישירות עם צרכנים, צריך לוודא כי ההגנה שלו עומדת בקנה אחד עם הדרישות הגוברות של הצרכנים. ככל שאנחנו הופכים מודעים יותר לסיכונים, חשוב אפילו יותר להשיג תשתית הגנה ואבטחת מידע – טכנולוגיה, חינוך ותהליכים, אשר הינם מחמירים מספיק על מנת להגן מפני איומים, אבל אינם פוגעים בחוויית המשתמש".

 

הוויכוח: פרטיות או הגנה?

הרגולציות האירופאיות הכלליות להגנה על מידע (EU General Data Protection Regulation  - GDPR), אשר אושרו לאחרונה על ידי הפרלמנט האירופי, מספק לאזרחים את הזכות להתלונן ולקבל פיצוי אם נעשה שימוש לרעה במידע שלהם בתוך האיחוד האירופי.

כאשר נשאלו מהו לדעתם שימוש לרעה, יותר משני שליש (67%) מאמינים כי מדובר בשיתוף של המידע שלהם עם צד שלישי ללא הסכמה. באזור ה- EMEA, צרכנים בפולין (71%) ובבריטניה (75%) היו המשוכנעים ביותר כי השימוש לרעה במידע שלהם כולל שיתוף מידע ללא הסכמה.

 

עם התעוררות הדיון הציבורי של אפל וה- FBI בנוגע לפריצת סמארטפונים, 43% מהצרכנים מסכימים עם הקביעה כי ארגוני טכנולוגיה צריכים להעמיד את הביטחון הלאומי בעדיפות עליונה מעל פרטיות המשתמש (31%) ולתת לסוכנויות ממשלתיות גישה למכשירים נעולים. השיעורים היו גבוהים אפילו יותר בבריטניה (50%), אך נמוכים יותר בגרמניה (38%) וערב הסעודית (37%).

 

האחריות להגנה על צרכנים מפני טרור הסייבר עומדת גם היא לדיון. יותר מחמישית (21%) מהצרכנים מאמינים כי עלינו להיות אחראיים להגנה על עצמנו, בעוד ששיעור כפול מזה (43%) מרגישים כי זהו תפקידה של הממשלה במדינתם להגן על האזרחים. התגובה הראשונה מעוררת את השאלה האם יותר צרכנים מכירים בכך שהם משחקים תפקיד חשוב בהגנה מפני איומים חיצוניים, אבל יש עדיין דרך לעבור בכל הקשור להשתתפות באחריות.

 

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

SambaNova Systems ו-Solidus AI Tech מביאות בינה מלאכותית במהירות גבוהה לעולם ה-Web 3.0 SambaNova Systems, חברת פתרונות הבינה המלאכותית הי
CSG ו-Cellusys מניעות עידן חדש של ניידות בתחום הנדידה מפעילים סלולריים מתמודדים עם אתגרים הולכים וגוברים
Zoom ו-Mitel מכריזות על שותפות אסטרטגית לאספקת פתרון תקשורת ושיתוף פעולה היברידי מבוסס בינה מלאכותית שיעשה את ההבדל עבור ארגונים ברחבי העולם זום Zoom Video Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) ו
חברת התעופה Riyadh Air חוברת ל-Sutherland ליצירת מערכת תפעול פיננסית דיגיטלית ראשונה-מסוגה הנעזרת באוטומציה חכמה Riyadh Air וחברת Sutherland הכריזו על הסכם שותפות
NIQ חושפת כלי AI פורצי דרך עבור מותגי CPG בפסטיבל החדשנות FastCompany לשנת 2024 , המספקים תובנות המופעלות ע"י בני אנוש במהירות הבינה המלאכותית ‏NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צר
11x הבטיחה מימון של 24 מיליון דולר בסבב הגיוס הראשון בהובלת Benchmark ליצירת עתיד העבודה הדיגיטלית 11x, חברת הזנק חלוצית בתחום הבינה המלאכותית המשנה
פלטפורמת Zoom for Government מתרחבת עם Zoom AI Companion, מקבלת הסמכת FedRAMP® JAB Zoom הודיעה כי ההנהלה המאשרת המשותפת (JAB) של המוע
צעירים מרחבי העולם מוזמנים ליצור פתרונות חדשניים לאתגרים ממוקדי מטרה בפיתוח בר קיימא מעוניינים לפתור כמה מהאתגרים הגדולים ביותר העומדים
חברת  F5 משתפת פעולה עם אינטל כדי לפשט את האבטחה וההטמעה של שירותי AI חברת F5 משתפת פעולה עם אינטל כדי לפשט את האבטחה ו
AI-Media ו-Spechmatics מכריזות על שותפות אסטרטגית לפיתוח טכנולוגיות לשירותי כתוביות ושפה AI-Media - המובילה הגלובלית בטכנולוגיית קידוד אודי
Raiven Capital מסתמכת על AI Augmented Humanity אשר יניע את המהפכה התעשייתית החמישית במקביל להתפתחות הבינה המלאכותית הופיעו שני נרטיביי
Kanari AI ו-Kata.ai מקימות שותפות אסטרטגית למטרת קידום בינה מלאכותית שיחתית במזרח התיכון ובדרום מזרח אסיה. Kanari AI, החברה המובילה בזיהוי דיבור בערבית, ו-Ka
Joby מבקשת להפוך למפעילת שירות מוניות האוויר החשמליות המורשית הראשונה באיחוד האמירויות .Joby Aviation, Inc (NYSE:JOBY), חברה המפתחת מוניו
Quantexa משיקה יחידה עסקית גלובלית עבור המגזר הציבורי כדי לעזור לסוכנויות ולמשרדים ממשלתיים לפרק ממגורות נתונים, לרתום את הבינה מלאכותית ולהשתמש במיכון כדי להגביר יעילות Quantexa, המובילה הגלובלית בפתרונות מודיעין לקבלת
בתי קזינו מקוונים מוסדרים באמצעות טכנולוגיה ברמה צבאית כדי להערים על פושעי סייבר כאשר פשעי הסייבר משתוללים ופרצות של נתונים נמצאות
עונה 3 של Bitget TraderPro כוללת הדגמה למסחר חי עם מימון תומך של עד 10,000 דולר לכל משתמש Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 המ
AI-Media ו-ITV מכריזות על שותפות שמהווה ציון דרך למהפכה בשירותי כתוביות AI-Media, המובילה העולמית בשירותי תרגום והצגת כתוב
ספר חדש חושף את כלי הבינה המלאכותית היוצרת הראשונים אי פעם המבוססים על מדעי המוח שנמצאים בשימוש מותגים גלובליים כדי לזכות בליבם של הצרכנים Sensori.Ai, החברה היחידה הממזגת מדעי המוח עם בינה
Tenstorrent ו-Movellus יוצרות מעורבות אסטרטגית עבור פתרונות הבינה המלאכותית והצ'יפלט למחשוב מהדור הבא Movellus ו-Tenstorrent מודיעות כי Tenstorrent רכשה
Akur8 מרחיבה את יכולות הליבה עם רכישה אסטרטגית של Arius® Rereserve Solution Akur8, החברה שמאחורי הדור הבא של פתרונות תמחור ביט
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)