נפלאות הניוזלטר האלקטרוני

דרוג:

אמצעי השיווק ה"חם" של העידן האינטרנטי החדש הוא ה-news letter אשר בימינו משמש כחלק בלתי נפרד ממערך השיווק והתדמית של החברה. סוד הקסם של ה- news letter הוא בכך שהוא מהוה ערוץ תקשורת קריאטיבי ועדכני

מאת: יעל לוטן, מנכ"לית ומייסדת חברת יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' אמצעי השיווק ה"חם" של העידן האינטרנטי החדש הוא ה-news letter אשר בימינו משמש כחלק בלתי נפרד ממערך השיווק והתדמית של החברה. סוד הקסם של ה- news letter הוא בכך שהוא מהוה ערוץ תקשורת קריאטיבי, עדכני, אמיתי ומהווה קו תקשורת איכותי בין המוצר וקהלי המטרה שלו. חברת יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' עלתה על הצורך הזה כבר לפני כ- 8 שנים והייתה לחלוצה בתחום. 'לוטן תדמיות' מפעילה מערך 2 של מגזינים אינטרנטיים מובילים בתחומים של תרבות, אמנות, עסקים ולייף סטייל עם קהל קוראים נאמן של 161 אלף איש. רשת האינטרנט אשר חודרת לעצמותינו בעקביות כבר למעלה מעשור פורחת ומשגשגת ומשתלטת על שטחי פרסום שהיו נחלתם של העיתונים עד היום. האינטרנט כארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות ייצרה ערוץ תקשורת חד, מהיר ויעיל הרבה יותר ממה שיכולנו לעכל עד היום. העדכונים החדשותיים והמסחריים מתיישנים חמש דקות לאחר שהופיעו ומפנים את מקומם לידיעה חדשה מסעירה יותר. בנוסף, רשת האינטרנט ייצרה גם ערוצי לימוד נוספים כגון: לימוד מקוון, עיתונות מקוונת, אבטחת מידע, בניית אתרים ועוד. האינטרנט הוא תחום מובהק ליחסי ציבור בעידן החדש. האפשרויות לתקשר מסרים קצרים, מדויקים, וממוקדים לקהל היעד מתאימות כמו כפפה לתחום השיווק ויחסי הציבור. ישנה גם ההופעה במנועי החיפוש באינטרנט שהיא מאוד חשובה ומשרתת היטב את הלקוח מתוך כך שהיא תמיד שם. ברגע שנכתב משהו על מישהו ברשת זה תמיד יופיע ובכל פעם ששמו יוקש יעלו כתבות גם מלפני מספר שנים להבדיל מעיתון אשר בדרך כלל הולך לפח יחד עם הכתבה גדולה וצבעונית ככל שתהיה. ה-news letter אשר בימינו משמש כחלק בלתי נפרד ממערך השיווק והתדמית של החברה. ה-news letter הוא מכתב המכיל חדשות ועדכונים מעניינים הקשורים באופן ישיר לתחום עיסוקה של החברה או הארגון שמוציא אותו לאור. המכתב ערוך באופן השובה לא רק את הלב מבחינת תכנים אלא גם את העין. יש לייחס חשיבות רבה גם לעיצוב הגראפי התואם את התדמית ואת המותג של החברה. כאשר החלטנו בחברת יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' לפני כ- 8 שנים, להרים את הכפפה ולערוך מכתב חדשותי המכיל תוכן איכותי של תכנים מגוונים של קהל לקוחותינו, קראנו למגזין - מגזין לוטן לתרבות ואמנות היות ועדיין לא היה קיים השם news letter בפורמט המקובל היום. מגזין לוטן צבר קהל קוראים נאמן ולאחר כשנתיים נוסף לנו מגזין נוסף – מגזין לוטן לעסקים ולייף סטייל. במרוצת השנים מגזיני לוטן הפכו להיות מובילים ופופולאריים מאוד בתחומם עם קהל קוראים הגדל מידי חודש. כיום יש למגזיני לוטן מעל 161 אלף קוראים המקבלים את מגזיני לוטן מידי חודש. המגזין שומר על תוכנו האיכותי ועיצוב גרפי מוקפד ונשלח למאות מובילי דעה במשק הישראלי, עיתונאים ואנשי תקשורת. ה- news letter האלקטרוני מיועד לקריאה ע"י קהל הלקוחות של החברה ובעלי עניין. news letter אשר כתוב ומעוצב היטב לא יעורר את הרושם שמדובר בכלי שיווקי מובהק. כאשר כותבים מכתב מדויק ומתאים לקהל המטרה, המנוי יקבל את המכתב, ישאב ממנו אינפורמציה וטיפים, יעיין בו באריכות ואף יעביר לאנשים נוספים ומכאן יופץ המסר של יחסי הציבור. סוד הקסם של ה- news letter הוא בכך שהוא מהוה ערוץ תקשורת קריאטיבי, עדכני, אמיתי ומהווה קו תקשורת איכותי בין המוצר וקהלי המטרה שלו. כמה עובדות על ה- News letter אמינות – לקוחות נוהגים לייחס למכתב חדשות אמינות גבוהה יותר מאשר למודעה. מיצוב – חברה המפרסמת מכתב יוצרת לעצמה מיצוב (Positioning) ומבדלת את עצמה מיתר המתחרים. שיווק אינטרנטי ישיר – news letter נקרא על ידי לקוחות ולקוחות פוטנציאליים, בסבלנות רבה יותר ומאפשר להעביר להם אינפורמציה מעמיקה ורחבה על סוג המוצרים והשירותים שאנו מספקים – "שיווק אינטרנטי ישיר". חיי מדף ארוכים – news letter הוא בעל "חיי מדף" ארוכים יותר משל מודעה ולכן נשמר לאורך זמן ונקרא ע"י אנשים רבים יותר (חברים, קרובי משפחה, שכנים, ועובדים של הלקוח). מקצוענות – מכתב ערוך היטב מציג באור חיובי את עובדי החברה כמקצוענים המתמודדים עם בעיות. מכתב חדשות מצוין מצביע על מגמות חדשניות בתחום עיסוקה של החברה ולכן מושך אליו עוד ועוד קוראים המתעניינים בנושא. תדמית – news letters הם חלק בלתי נפרד מהמותג. news letter הוא חלק מהשפה הויזואלית והוא מעביר את המסרים והערכים של המוצר. את ה- news letter מומלץ להוציא כאשר יש לך מה לחדש ללקוח ולא לבזבז אותו על אותם התכנים כל הזמן. המכתב אמור לחדש ולעניין ולא למכור. המכתב כמובן פותח את קווי התקשורת ומתוך כך מגיעים מתעניינים במוצר אך צריך להבין שמטרת המכתב היא לספר על ולא למכור את. כולנו יודעים שהלקוח לא אוהב ש"דוחפים" לו ולכן המכתב צריך להיות ערוך ומעוצב בצורה מאוד מתוחכמת אשר תגרום לכך שתגיע הסקרנות המתבקשת. מגזיני לוטן: http://www.lotan.org.il/lotan-magazines/

כתבות נוספות בקטגוריה אינטרנט ותקשורת

קידום אתרים SEO במאמר זה נסקור את השינויים העיקריים שהתרחשו בתחום
מסגריה שערים לבית: פתרונות עיצוב וביטחון מותאמים א מסגריית ברזל ואלומיניום שערים לבית: פתרונות עיצוב
בניית אתר ב-2024: וויקס לעומת וורדפרס - מה עדיף? בשנת 2024, יצירת אתר קלה מתמיד, הודות למגוון פלטפו
בניית אתרים בחיפה בניית אתרים היא מרכיב חיוני בהצלחת כל עסק כיום. עס
שירותי סלולר לעולים חדשים כאשר עולים חדשים יוצאים למסע למדינה חדשה, גישה לשי
להתנתק מספק תקשורת - כל מה שכדאי לדעת לפני ספקי תקשורת חיוניים בחיי היומיום שלנו- מספקים לנו
איך תשווקו את הסדנה שלכם? בין אם אתם מארחים סדנה מקומית, מארגנים חוויה ייחוד
אקספרס טכנולוגיות קבוצת אקספרס הינה חברת אינטגרציה מובילה בשני עולמו
מפעילת הרשת המובילה באזור אסיה פסיפיק ממנפת את חבילת הדואר האלקטרוני של Synchronos כדי לתמוך בצמיחה משמעותית ליותר מ-50 מיליון משתמשים Synchronoss Technologies, Inc. ("Synchronoss" או "
חבילות סלולר במחירים זולים חבילות סלולר במחירים זולים
Veza, פלטפורמת אבטחת המידע שנבנתה על בסיס כוח ההרשאה, מכריזה על Blackstone כלקוחה ומשקיעה אסטרטגית בסדרה C Veza, פלטפורמת אבטחת המידע הבנויה על כוח ההרשאה, ה
Bancor 3, פתרון נזילות ה-DeFi המוחלט, מושק עם השותפות Polygon, Synthetix, Brave, Flexa, Yearn,  Nexus Mutualויותר מ-30 ארגונים אוטונומיים מבוזרים Bancor (BNT), ממציאת ה-DeFi ומאגרי הנזילות, הכריזה
כל מה שצריך לדעת לפני בניית אתרים איך לבנות אתר נכון? האם זה קל לבנות אתר אינטרנט? כ
קידום אתרים על ידי חברה מקצועית איך לעשות קידום אתרים נכון גוגל? וועוד כל הטיפים ב
חשיבות מוצרי פרסום אין להקטין בחשיבות ערך הפרסום , דבר שבעלי עסקים לא
בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ בסטק חנות המחשבים המובילה בארץ, מטענים למחשבים ניי
Data Science Group משיקה פתרון AI מתקדם לסינון תוכן פוגעני חברת Data Science Group (DSG), מובילה גלובלית בפית
בניית חנות וירטואלית - דברים שחשוב לקחת בחשבון החלטתם שזה הזמן לבנות חנות וירטואלית לעסק שלכם, נש
הפריחה של חנויות מקוונות ברשת האינטרנט מגפת הקורונה העניקה, כורח הנסיבות והמגבלות שנכנסו
InvestorBrandNetwork מסכמת את ציוני הדרך של 2020 ומתארת יוזמות ב-2021 InvestorBrandNetwork, סוכנות תקשורת תאגידית חדשנית
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)