דרוג:
קוקה – קולה ZERO בפרויקט ראשון מסוגו בישראל –Video Mapping מיצג ווידאו תלת מימדי המוצג על מבני ענק קוקה-קולהZero גאה להציג את הפרוייקט הראשון מסוגו בישראל ה-video mapping – פרוייקט טכנולוגי חדשני באמצעותו יצפה הקהל הרחב במיצגי ווידיאו תלת מימדיים אשר יוצגו על מבנים ענקיים. דרך הטכנולוגייה החדישה יוצגו סיפורי וידיאו על גבי מבנים פיזיים כגון בניינים, קירות, כלי רכב ועוד. הטכנולגיה החדשנית גורמת לתחושה בה מבנים משתנים ומשנים את צורתם בשילוב סאונד מרשים, דבר היוצר חוויה עוצרת נשימה. טכנולוגיית ה-Video Mapping משתמשת בשיטה מתקדמת ומרשימה ליצירת מייצגי וידאו, תוך שימוש בפיזיות של מבנים להעברת סיפור וידיאו קצר. באמצעות מיפוי המבנה עליו מקרינים את מייצג הוידיאו יוצרים סיפור המולבש במדויק על הבניין ונוצרת אשליית תלת מימדית מרהיבה. המותג קוקה-קולה Zero הוא המותג הראשון שמביא לקהל הישראלי "טעימה" אקסקלוסיבית של טכנולוגייה חדשנית זו. הרעיון האמנותי העומד מאחורי טכנולוגיה זו הוא הניסיון לייצר דיאלוג בין האובייקט הקיים לתוכן האנימטיבי המוקרן על האובייקט. אובייקטים אלו יכולים להיות כל דבר תלת מימדי, החל מקוביות, רכבים, בניינים, בובות, וכו... העוצמה שבטכנולוגיה הוא ביכולת לשנות מבנה או אובייקט מבלי שהאובייקט ישנה את הזהות שלו ולכן הוא אובייקט קבוע שמשתנה תוך כדי דיאלוג אם המהות הבסיסית שלו. קוקה-קולה Zero יפתח את אירועי יום הסטודנט באוניברסיטאות המובילות, טעם העיר בתל אביב, מתחמי בילוי ואירועים מרכזיים בחודשים מאי-יוני במייצג ארטיסטי ייחודי ומרשים. המופע משלב מבנה ארכיטקטוני עירוני המדמה מבנה אמיתי ומרשים בו מתרחשת העלילה ומשמשת כזירת הפעילות. הילה גור, מנהלת שיווק בקוקה-קולה ישראל: Open your mind , המסר של קוקה-קולה Zero מעודד אותנו לחוויות והתנסיות מפתיעות, ע"י חיבור בין עולמות וממדים שונים שחשבנו שאינם משתלבים. על ידי כך אנו משיגים תוצרים ייחודיים, יצירתיים ומקוריים. המותג מוביל גישה יצירתית של חשיבה חדשנית וצעירה, לכן החלטתנו להיות המותג הראשון שיחשוף את הטכנולוגיה החדשנית בישראל. http://www.youtube.com/watch?v=rDYxVEI0ZYY |
|