דרוג:
יצרנים גלובליים מאמצים את האינטרנט של הדברים אבל חוסר בהובלה מאט את ההתקדמות
המעבר לשימוש בטכנולוגיית IoT התחיל, כך עולה מהמחקר. 10% מהיצרנים הגלובליים טוענים שהם החלו בפרויקטים המשלבים טכנולוגיית IoT ו-22% מדווחים כי הם נמצאים בשלב הפיילוט או מתכננים להתחיל פרויקט כזה ב-12 החודשים הקרובים. 38% טוענים כי הם בוחנים את הטכנולוגיה והפוטנציאל הגלום בה.
עוד עולה מהמחקר, שבוצע בין יצרנים גלובליים ב-12 מדינות בצפון אמריקה, אנגליה, גרמניה צרפת איטליה, סין והודו, כי טכנולוגיית IoT נמצאת בעדיפות ראשונה אצל אחד מכל עשרה יצרנים ו-28% ציינו כי הטכנולוגיה נמצאת באחד משלושת העדיפויות הראשונות שלהם.
יתרונות טכנולוגיית IoT ברורים וידועים. מוניטיזציה של המידע, המביאה להזדמנויות חדשות להכנסה היא אחת המלהיבות ביותר. אך יש לציין כי רוב היצרנים שהשתתפו במחקר ( 55%) ציינו כי ההזדמנות לחסוך בעלויות התפעול היא זו שמלהיבה אותם ביותר ושליש צפו שיקבלו יתרון תחרותי שיגיע משירותים חדשים והכנסה שתגיע מהם.
יתרונות ייחודיים נוספים שצוינו על ידי היצרנים, על פי המחקר, יגיעו דרך יעילות, שעומדת בראש הרשימה ( 20% ) ואחריה, ראיה וקבלת החלטות טובות יותר של הארגון ( 15%) ניצול טוב יותר של ציוד הייצור ( 15%) פיתוח שירותים חדשים ( 11%) וזרם הכנסות חדש ומשופר ( 13%).
אך המחסור בגורם, אשר יוביל את התחום בארגון, מעכב את קצב האימוץ של הטכנולוגיה, על פי המשתתפים במחקר. הם ציינו תשעה גורמים שונים המובילים באימוץ של טכנולוגיית IoT, המגיעים ממגוון תפקידים בארגונים שהשתתפו במחקר: הנהלה (31%) אנשי IT (28%) שיווק (5%) תפעול וייצור ( 13%) ותחזוקה (6%). כשנשאלו על האתגרים בהטמעת טכנולוגיית IoT ציינו המשתתפים במחקר: חוסר במיומנות, חוסר בהירות לגבי היתרונות ועלות.
"יצרנים המאותגרים באופן תמידי בצורך לשפר יעילות, מזהים את היתרון היחסי שיוכלו לקבל על ידי אימוץ טכנולוגיית 'אינטרנט של הדברים'. המחקר מאשר כי מעל ממחצית מהמשתתפים בו מזהים את הפוטנציאל בטכנולוגיה ומנהלים פרויקטים או בוחנים ברצינות התחלת פרויקט כזה" אמר אנדרו קינדר, סגן נשיא לפתרונות תעשייתיים באינפור. "אנו מצפים כי רבים מהפיילוטים שנערכים יהפכו לפרויקטים ב- 18 החודשים הקרובים ואף יהפכו לתמרורי אזהרה ל-43% מהמשתתפים שעדיין לא נכנסו לתחום".
"אך עם 10% בלבד שטוענים שהם מוכנים לגמרי להטמעת הטכנולוגיה, מצטיירת הזדמנות ברורה בפני ארגונים עם החזון המתאים. עצתנו תהיה לבחון את סוג המידע שאתם אוספים כיום, ולשאול איזה שאלות ניתן היה לשאול אם רק אתם הייתם יכולים לאסוף את המידע? להפעיל אנליטיקה ולהפיץ את התובנות במהירות למקבלי ההחלטות בארגון? או מי מחוץ לארגון שלכם היה מעונין לרכוש את המידע הבלעדי הזה שרק אתם יכולים לספק ? ואז להפנות את השיחה לספק הטכנולוגיה שלכם. כל החלקים של הפאזל זמינים על מנת להפוך את החזון למציאות".
אודות קבוצת Intentia
קבוצת Intentia, הוקמה בשנת 1994, מתמחה בפתרונות מחשוב תעשייתי לארגונים. Intentia הינה הנציגה בישראל של פתרון M3 מבית Infor הבינלאומית, חברת פתרונות המחשוב הארגוני השלישית בגודלה בעולם.
הקבוצה כוללת מספר חברות בנות: חברת Intentia ישראל, זרוע השיווק והמכירות המייצגת בישראל את פתרון M3 של חברת Infor, חברת Intentia פתרונות העוסקת בשירותים והטמעה בארגונים וחברת פרואקטיב (50%), המתמחה במנועי BPM ו- Work Flow מתקדמים.
צוות המומחים של Intentia הינו בעל ניסיון עשיר בפרויקטים מורכבים של מחשוב חוצה ארגון בוורטיקלים תעשייתיים בארץ ובחו"ל. ניסיונה של Intentia והמקצועיות שלה זיכו אותה לאורך השנים בפרסי מצוינות בפרויקטים מקרב כלל השותפים העסקיים המיישמים אתM3 ברחבי העולם. בין לקוחות החברה נמנות חברות מובילות במשק, כגון: תנובה, אקרשטיין, דלתא גליל, דקסל, פריניר, אגמו- ורגוס, אלכם מדיקל, כרמל מיכלים, פוליכד, קרגל, רביב-רבל, אורן צובה ועוד.
Infor משנה באופן מהותי את האופן שבו נעשה שימוש במידע בארגון. Infor מסייעת ל- 73 אלף לקוחות ביותר מ- 200 מדינות ואזורים לשפר תפעול, להניע לצמיחה ולהסתגל במהירות לשינויים בעולם העסקי. Infor מציעה פתרונות בעלי התמחות עמוקה בתעשייה, המתוכננים למהירות והכוללים חווית משתמש חדשנית, פשוטה, שקופה ואלגנטית. Infor מספקת אפשרויות פריסה גמישות המעניקות ללקוחות יכולת בחירה לניהול בענן, on-premise או בשניהם. על מנת ללמוד עוד על Infor, אנא בקרו באתר: www.infor.com.
|
|