דרוג:
חברת CRMC תשווק שרותי בדיקות חוסן ללקוחות המגזר המוניציפאלי
חברת CRMC מתמחה בפתרונות מתקדמים לניהול קשרי לקוחות (CRM) במגזר המוניציפלי, הכולל עיריות, מועצות, מועצות מקומיות ותאגידים עירוניים. פתרונותיה מותקנים ופועלים בהצלחה בכ- 140 רשויות מקומיות, מועצות ותאגידים.
הסכם השותפות החדש הינו חלק ממהלך אסטרטגי שנקבע על ידי חברת MadSec להרחבת רשת השותפים הפועלים תחתיה למטרת קידום שרותיה במגזרים שונים. מהלך זה ירחיב את השירותים והפתרונות המוצעים על ידי MadSec ללקוחות חדשים במגזר המוניציפאלי ועתיד להגדיל משמעותית את המכירות שלה במגזר.
אבי מגיד, מנכ"ל MadSec אמר כי: "תקינה ורגולציה בתחום הסייבר במגזר הממשלתי והמוניציפאלי, מחייבת ארגונים אלו בנקיטת אמצעים ובדיקות חוסן שגרתיות קבועות, שכן בסיס הנתונים שלהם כולל נתונים אישיים ורגישים של התושבים. ההסכם עם חברת CRMC, שהיא בעלת נוכחות משמעותית במגזר המוניציפאלי, מאפשר לנו לייצר הזדמנויות חדשות בתחום זה ולהגדיל אף יותר את נתח השוק שלנו בשוק הישראלי".
איציק גזית, מנכ"ל חברת CRMC אמר כי: "הסכם השותפות מאפשר ל- CRMC למנף את בסיס הידע והניסיון הנרחב שלה במגזר המוניציפאלי על מנת להציע לארגונים את שרותי בדיקות החוסן המתקדמים והעדכניים ביותר של MadSec. ההסכם מהווה הבעת אמון ביכולותיה של CRMC ובמקצועיותה".
אודות Security MADSEC
חברת Security MADSEC הינה חברה מובילה בתחום אבטחת המידע בישראל. החברה מספקת ללקוחותיה פתרונות מתקדמים בתחום הייעוץ. סל השירותים של החברה כולל בין היתר: מבדקי חסינות אפליקטיביים, מבדקי חוסן תשתיתיים, סקרי סיכונים, ניהול סיכונים וייעוץ ליווי וניהול פרויקטים באבטחת מידע . בחברה מועסקים מומחים בעלי ניסיון רב והסמכות רבות בתחום אבטחת המידע. לקוחות נבחרים של החברה כוללים את: waze, עיריית ירושלים, , מלם תים, משרד התמ"ת, אלביט מערכות, תמה, גטר טק, exlibris ועוד.
אודות CRMC
חברת CRMC הינה חברה מובילה בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים למגזר המוניציפאלי, הכולל עיריות, מועצות, מועצות מקומיות ותאגידים עירוניים. פתרונותיה מותקנים ופועלים בהצלחה בכ- 140 רשויות מקומיות, מועצות ותאגידים.
CRMC מתמחה בפתרונות מתקדמים לניהול קשרי לקוחות (CRM) במגזר המוניציפלי ובמערכות למוקדים עירוניים (106). לחברה ניסיון עשיר בהקמה, פיתוח ותחזוקת המערכות. בסיוע המערכות שלה, תוך יעוץ לקברניטי העיר וחברי המועצה, ניתן להעלות את שביעות רצון התושבים מתפקוד העירייה על אגפיה השונים. במערכות מאגר מידע רב המאפשר התמודדות יעילה עם פניות התושבים וניהול משברים. הטכנולוגיה שהחברה מעמידה לרשות מאפשרת להנהלת העירייה ועובדיה מתן שרות יעיל ואיכותי לתושבים, תוך עמידה בתקנים ואמנת שרות.
|
|