דרוג:
BPMonline CRM המפתחת פתרונות CRM מינתה את CloudCom כנציגתה היחידה בישראל
חברת BPMonline בוסטון/לונדון, המתמחה בפתרונות CRM עם למעלה מ- 6,000 לקוחות בעולם, מינתה לראשונה בישראל כנציגותה את חברת CloudCom.
בכך מחזקת CloudCom את מעמדה בייצוג סדרה נוספת של מוצרי ענן מובילים בעולם בתחומי שיתוף מסמכים, תמיכה ושירות, פורטלים ארגוניים, ניהול תהליכים ועוד. במוצרים אלה עושים שימוש אלפי משתמשים בישראל ,כדוגמת מכון ויצמן,NICE ו- Mellanox.
BPMonline CRM מדורגת על פי חברות המחקר של גרטנר פורסטר בצמרת פתרונות ה CRM בעולם, עם פתרון מקיף לכל תהליכי השיווק, המכירה והשירות. החברה מתאפיינת ביכולותיה המובנות והיחודיות בתחום בקרת התהליכים (BPM) ומיושמת בגרסת ענן או על שרתים של הלקוח.
מדובר במערך כלים עשיר הנותן מענה למגוון צרכים רחב ביותר לכל אורך חיי הלקוח עם תצוגת 360 מעלות, החל משלבי ההתקשרות הראשוניים עימו בניהול קמפיינים שיווקיים (Marketing Automation), דרך תהליכי המכירה (Sale), כולל בין היתר ניהול קטלוגים, מסמכים, פרויקטים, הצעות, תחזיות, הזמנות ואף ניהול מלאי וחשבוניות, ועד למתן תמיכה ושירות (Service), כולל תמיכה בנוהלי ITIL.
דוד אלוש, מייסד ומנכ"ל CloudCom, אומר: "היתרון הגדול של המערכת, הוא בעיצוב תהליכים ארגוניים -BPM Process . באמצעות אשף תהליכים (BPMonline CRM wizard) קל פשוט ונוח לתפעול, ניתן ליישם פעילות BPM ולהפוך תהליכים עסקיים ליעילים הרבה יותר תוך התאמתם לסביבת CRM דינמית ומשתנה, ולייצר סטנדרטיזציה לכל התהליכים השיווקיים, המכירתיים והשירותיים בארגון.
דוד אלוש, מוסיף: "השימוש בענן הופך להיות יותר ויותר נפוץ ברחבי התעשייה שלנו, כאשר BPMonline מייצגת את הדור הבא של מערכות ה-CRM הארגוניות המיושמת בכל הטכנולוגיות המוכרות ובכל הדפדפנים והמכשירים הניידים לסוגיהם השונים, לניהול ארגוני משולב תהליכים עסקיים. בנוסף, כאמור מאפשרת יישום גם תחת שרתי הלקוח "
תגיות של המאמר: BPMonline |
|
|