תחרות המצוינות בשירות וחווית הלקוח של המי"ל 2016

דרוג:

המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) הכריז על פתיחת ההרשמה לתחרות המצוינות בשירות וחווית הלקוח, שהוא מקיים זאת השנה ה-15 ומיועדת לחברות וארגונים מהמגזר העסקי והציבורי בישראל, אשר ביצעו מהלכי שיפור שירות משמעותיים בעלי הישגים יוצאי דופן .

במסגרת התחרות מזמין המי"ל חברות וארגונים בישראל להגיש את מועמדותם על פרויקטים ומהלכים מוגדרים של שירות לקוחות בארגון שהם ביצעו בשנה האחרונה , המהווים שינוי וחידוש בתחום וניתן להתרשם ולמדוד את תוצאותיהם.

התחרות תתקיים השנה סביב 3 קטגוריות ובכל אחת מהן יוכרז זוכה בהתאם למספר קריטריונים שמוגדרים בכל קטגוריה.  הקטגוריות השנה הן :

השירות כשותף אסטרטגי  - במסגרתה יתמודדו מהלכי שירות מערכתיים ואסטרטגיים, הנותנים ביטוי לתפקידו של מערך שירות הלקוחות כשותף עסקי/אסטרטגי ויש להם השפעה ארגונית רחבה.

שירות בכל הערוצים  -  במסגרתה יתמודדו מהלכי שירות שעוסקים בפיתוח ערוצי שירות קיימים וביצירת ערוצי שירות חדשים. מהלכים המבטאים פיתוח והתחדשות בכלים, שיטות ותהליכים בכל אחת מהפונקציות המסורתיות של שירות לקוחות.

השירות מתחיל מבפנים -  במסגרתה יתמודדו מהלכים  שנעשו לפיתוח והעצמת השירות לעובד החברה ביניהם שיפור השירות הפנימי בתחום ה IT, בתחום הHR החל משלב הגיוס, תהליכי ההדרכה וההכשרה לעובד, פיתוח מנהלים, מדידת ביצועי משא"ב ועוד.

מועד סיום ההרשמה לתחרות והגשת העבודות הוא ב-24 לינואר  2016. ההכרזה על הזוכים תהיה במהלך חודש אפריל 2016 , במסגרת כנס המצוינות בשירות וחווית הלקוח השנתי של המי"ל,  בהשתתפות מאות מנהלים, יועצים ובכירים בתחומי השירות, השיווק והניהול בישראל.

לדברי עידית משה, מנהלת המי"ל , "שירות וחווית לקוח הם מרכיבים קריטיים כיום להצלחה של כל ארגון באשר הוא. ארגון קטן כגדול, ארגון הפועל במגזר הפרטי או במגזר ציבורי – כל ארגון שבוחר לשים את הלקוח במרכז ולהתנהל מתוך חשיבה הממוקדת בראיית הלקוח – ירוויח.  בעידן הדיגיטל והרשתות החברתיות מרכיב השירות והשיח עם הלקוח הפך לחלון הראווה של הארגון ולפיכך ברור כי תהליכי שיפור שירות אינם הוצאה אלא השקעה ואת התוצאות ניתן לראות ברווחיות ובנאמנות הלקוחות. אנו קוראים לכל החברות והארגונים, מהגדולים ועד הקטנים בכל המגזרים, להגיש מועמדותם לתחרות ולהיות שותפים לעשייה שתקדם אותם בתחום, לרבות מול לקוחותיהם, ותביא כבוד וגאווה לארגון ולעובדיו".

לפרטים נוספים והרשמה לתחרות ניתן לפנות ל: http://www.cs-award.co.il/

אודות המרכז הישראלי לניהול ( המי"ל ) :

המי"ל מוביל את תרבות הניהול בישראל, ע"י שילוב בין לימוד תיאורטי למתן כלים פרקטיים מהשטח למנהלים. הוא מהווה מרכז ידע עדכני ומתקדם עם תכנים ייחודיים למנהלים בתפקידי רוחב ואורך בכלל הארגונים. המרכז מאפשר צמיחה והתפתחות מקצועית ואישית במגוון תחומי התמחות ובפורמטים שונים, כולל קורסים התפורים לצרכי הארגון: ניהול בכיר, מיומנויות ניהול, משאבי אנוש והדרכה, פיננסים, , שיווק, שירות ומכירות, פרויקטים, ורכש. בנוסף, המי"ל יוזם ומפיק שתי תחרויות – הראשונה היא תחרות הEffie Awards, והשניה היא תחרות מצוינות בשירות וחוויית לקוח. בכל שנה עורך המי"ל שני כנסים -  ועידת המנהלים השנתית וכנס שירות . למידע ופרטים נוספים: http://www.hamil.co.il/


תגיות של המאמר: המי"ל |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

 כש-ChatGPT מציין שנתיים, בתי ספר לעסקים נחושים להעצים את שילוב הבינה המלאכותית בכיתות הלימוד יותר משלושה רבעים מתוכניות MBA ותואר שני במנהל עסק
Bitget מציעה כרטיסים למשחק LALIGA EA SPORTS למשתמשי Bitget Pay Bitget , בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 ה
BASF Environmental Catalyst and Metal Solutions זכתה בפרס אדיסון לפטנטים לשנת 2024 צוות המורכב ממדענים של BASF Environmental Catalyst
עיסא עודה, בן 18, ואנטוני סאלח, בן 17 מהרשות הפלשתינית, זכו באתגר היזמות העולמי לנוער של NFTE Global nonprofit Network for Teaching Entrepreneur
Bitget Wallet השיקה ערכת כלים למסחר במטבעות ממ כדי להעצים את הסוחרים ב-Solana בעת זינוק בשוק Bitget Wallet, אפליקציית ארנק ה-Web3 ללא משמורת המ
Advanced Communications and Electronic Systems (ACES) ו-Radisys חותמות על מזכר הבנות להאצת החדשנות והפיתוח של רשתות 5G אלחוטיות פתוחות (ORAN) Advanced Communications and Electronic Systems Com
Xsolla מרחיבה את מיצובה המוביל בתחום החידושים ופיתוחי המשחקים ב-APAC, באמצעות שותפות אסטרטגיות חדשות עם העיר בוסאן וחברת BDAN ‏Xsolla, חברה גלובלית למסחור של משחקי וידאו, מטרו
Recursion  ו- Exscientia, שתי מובילות בתחום גילוי התרופות בתחום הבינה המלאכותית, התאחדו באופן רשמי כדי לקדם את התיעוש של גילוי תרופות השילוב העסקי של שתי חברות גילוי ופיתוח תרופות מבוס
Microsoft Fabric ישנה את איכות הנתונים והשימושיות בכל רחבי הארגון Quantexa, ספקית מובילה בפתרונות מודיעין לקבלת החלט
Anaqua תירכש על ידי Nordic Capital, משקיעה פרטית מובילה בתחום הטכנולוגיה והתשלומים Anaqua, ספקית מובילה של פתרונות ושירותים טכנולוגיי
Tū Ātea ו-Mavenir משתפות פעולה כדי להיות לחלוצות בעתיד הרשתות המשתמשות בנכסי הספקטרום המאורי Mavenir, ספקית תשתיות הרשת בענן הבונה את עתיד הרשת
Cloudera תרכוש את הפלטפורמה של Octopai כדי לספק נתונים מהימנים לאורך כל אחוזת הנתונים בענן ההיברידי Cloudera, הפלטפורמה ההיברידית האמיתית היחידה עבור
Cloudera חושפת סייען בינה מלאכותית חדש שיעזור לשפר את היעילות עבור העוסקים בנתונים Cloudera, הפלטפורמה ההיברידית האמיתית היחידה עבור
Bitget Wallet השיקה תוכנית תמיכה למיני אפליקציות ב-Telegram בהיקף של 20 מיליון דולר בשיתוף עם Foresight Ventures Bitget Wallet, אפליקציית ארנק ה-Web3 ללא משמורת המ
חברת F5 ממנפת את NVIDIA BlueField-3 DPUs כדי להאיץ את אספקת יישומי AI עבור ספקי שירותים וארגונים גדולים חברת F5 ממנפת את NVIDIA BlueField-3 DPUs כדי להאיץ
Xsolla השיקה את הדו"ח לסתיו 2024 על עתיד הגיימינג במכשירים ניידים ופיתוח משחקים: ניתוח נתונים אחרון ומגמות מתפתחות Xsolla, חברה עולמית למסחר במשחקי וידאו, גאה להכריז
דאק קריק מקימה מרכז מצוינות בפולין כדי לשפר את התמיכה הגלובלית בלקוחות Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספק
11x גייסה 50 מיליון דולר עם סדרה B בהובלת Andreessen Horowitz כדי להאיץ את עידן העובדים הדיגיטליים 11x, המובילה בתחום העובדים הדיגיטליים מונעי הבינה
Synchronoss מחדשת את השותפות עם מפעילה צרפתית מובילה Synchronoss Technologies, Inc. ("Synchronoss" או
Hakeem של Walee Financial Services זכה בפרס המצוינות של פסטיבל הפינטק בסינגפור עבור מוצרי פינטק פורצי דרך Walee Financial Services מכריזה בגאווה כי מוצר הפי
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)