דרוג:
בעקבות הגרלות הענק בלוטו, אפליקציית 'לוטו שלי' מציינת שיא בכניסות עם 100 אלף משתמשים. ניר בנגל, מנכ"ל 'לוטו שלי': "האפליקציה שינתה הרגלי שימוש והתוצאה היא שאלפי משתתפים בפיס מעדיפים את הנוחות במשלוח הטפסים היישר מהבית או מכל מקום אחר"
'לוטו שלי' הינה אפליקציה למשלוח טפסי הגרלות מפעל הפיס, באמצעות אתר אינטרנט ואפליקציה סלולארית במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. בימים אלה מציינת המערכת שיא של כ-100,000 משתמשים עקב הגרלות הענק שנערכו לאחרונה. ריבוי המשתמשים נובע בראש ובראשונה מכניסתם של לקוחות שנמנעו מהטרחה של הליכה לדוכנים.
השימוש בשירות מתאפשר לאחר רישום מהיר באתר או באפליקציה הסלולארית, הזמינה למשתמשי אייפון או אנדרואיד. לאחר יצירת החשבון יכול הלקוח למלא כל טופס ממגוון הגרלות מפעל הפיס. באפשרות הלקוח להגדיר מספרים קבועים אשר ישתתפו בכל הגרלה באופן אוטומטי. כמו כן, יכול הלקוח להגדיר מראש את מועדי ההגרלות שברצונו להשתתף בהן. הלקוח יכול לצפות בטופס בכל עת, ובכך נמנע החשש מפני איבוד הטופס.
כשירות נוסף, הלקוח מקבל הודעת דחיפה (Push) במידה וזכה ובאיזה סכום. בזכייה של עד 50,000 ₪ כספי הזכייה מועברים באופן אוטומטי לחשבון הלקוח. השירות מאובטח ברמה הגבוהה והמחמירה ביותר כנהוג בחברות כרטיסי האשראי, ומציע ללקוח הגנה מלאה מפני מעשי מרמה וגניבות.
מנכ"ל 'לוטו שלי', ניר בנגל מסר: "האפליקציה זכתה לאהדה גדולה בקרב שולחי משחקי מפעל הפיס, מכיוון שמוצעת להם פה אלטרנטיבה קלה, פשוטה, נוחה ובטוחה עם יותר מ-100,000 משתמשים כשבכל שבוע מתווספים אלפי לקוחות חדשים". |
|