דרוג:
אתם מבקשים להפיק אירועים עסקיים הגעתם למקום הנכון - פורטל האטקרציות לאירועים, יש שלל דרכים לעשות זאת, אך דבר אחד ברור: חשוב להיערך בזמן עם ביתנים ממותגים אשר יביעו את המסרים של האירוע שלך. היערכות זו נעשית על ידי חברת בוטיק לארגון אירועים עסקיים, ורתימתם לטובתך ולטובת עסקייך-אתה. כאן נפרט כיצד יש לעשות זאת על מנת להכתיר את האירוע כבר-הצלחה, כזה אשר יספק את כל מה שציפית ממנו על הצד הטוב ביותר.
הכנת הביתנים
הכנת הביתנים צריכה להיות יסודית ומדוקדקת. יש לבחור בביתנים דוכן אם זהו כנס קטן ומקומי, וביתנים פנימיים עם כניסות וחלוקה לחדרים בתוך הביתן, במידה וזהו כנס ארוך טווח ובייחוד כנס שנערך במחוז רחוק בו תצטרכו לשהות מספר ימים. חשוב לבחור ביתנים שיסייעו להעביר את הקונספט שאתה מבקש להעביר: ביתנים מעוצבים, עם מקום בולט לשים את הלוגו העסקי ולפרט מהם השירותים שיסופקו/שניתנים לצריכה מתוך הביתן.
יצירת עניין בקרת המוזמנים לאירוע
יצוין כי רוב המוזמנים הם אנשים עסוקים שבאו בעצמם למכור, או לכל הפחות – הם באו לשמוע כדי לצאת ידי חובה ולא כי זה באמת מעניין אותם. השגרה באזור המרכז הישראלי במיוחד – מבוססת על מחירים יקרים ועל כן יש מעט מאד דרכים טובות באמת לגרום לצרכן כזה להפוך את עורו ולרצות באמת לרכוש מוצרים שלכם. מה שצריך לעשות: לתת לו מה שהוא רוצה לשמוע. אם, למשל, זהו כנס העוסק ביופי ואיפור, חשוב להראות דוגמאות של מאפרות ומעצבות גוף מפורסמות, ואם הכנס עוסק בתחום טכנולוגי כלשהו, יש להראות חדשנות ולרתום את הלקוח לקנות על ידי מתן הוכחה שהמוצר שלכם בא לפתור לו בעיה אמתית. את היתרונות הללו צריכים להבליט כמה שיותר בכנס על מנת שהמבקרים יזהו אותם מרחוק וינהרו אליכם לדוכן או לביתן.
חומר לקריאה עתידית: כיצד מומלץ להעביר אותו ללקוחות?
הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להעביר להם אותו באמצעות המחשב, תוך אספקת כתובת אתר האינטרנט או פרטי ההתקשרות אתך. חומר כתוב – כמו מדריך נייר הכרוך בנייר חום או פלסטיק ספירלה זו הוצאה יקרה על חומרי גלם, וגם לא אפקטיבית במיוחד. הלקוח ייקח את זה וישכח את זה בפינה הראשונה שהוא רואה. העברה באמייל תהיה אפקטיבית הרבה יותר. עצה כללית: אם יש לכם את האמייל שלו – תכנתו בהודעה שלכם את כפתור "להסרה" על מנת לאפשר לו להסיר את עצמו אם הוא מעוניין. זה עדיף מאשר שהוא יפנה אליכם בזעם למשרדים – שתעשו זאת ידנית.
תגיות של המאמר:
|
|