דרוג:
הדוגמא הקלאסית לכך היא בכל הקשור לפרסום מודעות מתחומים שונים. פעם בשביל למכור דירה, הדרך הקלה ביותר היתה באמצעות מתווכים. היום אנחנו לא צריכים אותם. מספיק שנפרסם מודעה בלוחות שונים באינטרנט ומיד נזכה למבול של פניות מקונים פוטנציאליים. זה נכון גם במקרה מכירת רכב. עם ההבדלים השונים שטמון בתחום זה. מכירת רכב, אף פעם לא היתה עניין של תיווך, תמיד זה נעשה באופן ישיר באמצעות מודעות בעיתון או מודעה על שמשת הרכב. שני כלים נוחים וטובים גם היום לפרסום מודעה למכירה. אך לזכות כל מי שמעוניין למכור רכב, נפתחו כיום שורה של כלים נוספים שמאפשרים מכירה מהירה ופשוטה. להלן כמה דוגמאות שיכולות לעזור לכם: * פרסום בלוחות אינטרנטיים – ישנם שורה של לוחות שמאפשרים לקרוא אודות מכירת רכב. היתרונות שלהם על לוחות רגילים (קרי בעיתונות הכתובה) הם:החשיפה של לוחות אינטרנטיים גבוהה כיום הרבה יותר מאשר לוחות בעיתונים. אנשים משתמשים היום בשירותי האינטרנט, בוודאי בלוחות מכירה באינטרנט מאשר קוראים עיתונים ארציים ומקומיים. יתרה מזו, לוחות באינטרנט מאפשרים למי שמעוניין עליהם, לקבל באופן ישיר עדכונים אודות כלי רכב חדשים שעלו בלוח, אם זה מה שהם מחפשים. * פרסום ברשתות חברתיות – מי שנחשב לחיית רשת ובפרט חיית רשתות חברתיות, ויש לו מאות ואלפי חברים, יכול לפרסם שהוא מוכר את הרכב ולבקש מחברים קרובים שלו לבצע שיתוף להודעה שלו. זה יהפוך את המודעה שלו לויראלית יותר, וכך יקראו אותה במעגל ראשוני כל חבריו ובמעגלים הבאים החברים שלהם ויתרה מזו. * פרסום בפורומים – ישנם לא מעט פורומים שקשורים לנושא של מכירת רכב וכן פורומים שמתעסקים בפרסום מודעות מכירה כלליות יותר. ניתן לפרסם שם את פרטי ההרכב שאתם מציעים למכירה. במקרה והגולשים שנכנסים לפורום, מחפשים לרכוש רכב, אז אתם תוכלו להגיע אליהם מהר מאוד. כמו שציינו קודם לכן, לא נשכח גם את האופציות המסורתיות, פרסום בלוחות עיתונים (מומלץ לא לשכוח פרסום במקומונים), כך מי שאיננו מתחבר לאינטרנט ואיננו עוקב שם אחר הנעשה בלוחות מודעות, יוכל למצוא בלוחות מסורתיים את הרכב שלכם. בנוסף, מוטב לשים מודעה על שמשת הרכב, סביר להניח שגם מודעה כזו תמשוך אליכם מטלפנים רבים שמחפשים לרכוש רכב. לסיום, מכירת רכב היא עניין שיווקי אך אל תשכחו שלא רק המקום בו תפרסמו את המודעה הוא חשוב אלא גם מה תפרסמו, מומלץ לנצל את ההזדמנות ולפרסם כמה שיותר פרטים, כולל תמונות של הרכב. ככל שתפרסמו יותר פרטים כך תמקדו יותר את האפשרות עבור קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם. תגיות של המאמר:
|
|