דרוג:
לאחרונה עלה המותג ספרייט בקמפיין חדש בהפקה ישראלית של פובליסיס גלר נסיס.
בסרטון הפרסומת מורגשת הרעננות בכל רמה אפשרית.
הסרטון נבחר על ידי אתר ADFORUM
ל "סרטוון הכי טוב של היום"
האתר מסקר אלפי פרסומות וקמפיינים בשנה ומושך אליו עשרות אלפי כניסות של אנשים מתחום המדיה.
הפרסומת מוצגת בעמוד השער של האתר
ברוח המהפכות "המנשבות" בעולם, הופק סרטון פרסומת ייחודי, מפתיע ומשעשע. לצורך הפקת הסרט 'הוקמה' במיוחד מדינה דיקטטורית דמיונית אי שם בעולם,
בעלת דגל משלה, סמלים משלה, וצבא משלה. כולל הגנרלים, הטנקים והמטוסים.
בסרט מוצג מנהיג המדינה, על מרפסת גבוהה מהעם, בו הוא משקיף אל עמו במצעד מרשים, המנהיג מסמן לעוזרו שיגש אליו, העוזר רץ ומביא עימו מזוודה כסופה, אשר הצופה עלול לטעות כי מדובר במזוודת הקודים הרגישה, ובתוכה ספרייט.
כולם ממתינים לדבריו של המנהיג כאשר יסיים להתענג על המשקה המרענן, באותו הזמן מדמיינים נתיניו איך זה היה מרגיש באם הם היו יכולים ולקבל רק לגימה קטנה. בסיום לגימת המנהיג, המנהיג שמחשבתו וגופו התרעננו, משתחרר, ופורץ בשיר תוך שהוא מלהיב את המוני הצופים בשאלה : "Can you feel it?"
הצילומים התקיימו בהונגריה, בהפקה ישראלית, בהשתתפות שחקנים אנגליים, פיליפינים, ומקומיים, תוך שילוב עם צילומים דוקומנטריים אותנטיים שנאספו ממאגרי חדשות בעולם, ביחד עם עבודת פוסט פרודקשן מורכבת וממושכת שנערכה בבית הפוסט 'גראביטי'.
קישור לאתר - http://www.adforum.com/index.asp
תגיות של המאמר:
|
|