דרוג:
קמפיין חדש ל-NOVO WIDE אריחי ריצוף וחיפוי בגודל ענק באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי בהשקעה של 3 מיליון ₪. קבוצת `נגב` יוצאת בקמפיין תדמיתי חדש לאריחי NOVO WIDE .קמפיין הפרסום של `נגב`, שיעלה לאוויר ב- 11.3. יציג את מהפכת האריחים הגדולים, המידה שהפכה לטרנד לוהט בעולם. הקמפיין בהשקעה של 3 מליון ש"ח כולל סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות הארצית ובמגזיני העיצוב, אינטרנט ושלטי חוצות . "נגב שמחה להציג לקהל לקוחותיה בארץ ובעולם את פריצת הדרך ביכולות הייצור החדשות היוצאות מהמפעל שלנו בירוחם." אומר אבי מוטולה מנכ"ל נגב ומוסיף כי: "בזכות המכשור הייחודי והציוד הטכנולוגי המתקדם אנו מצליחים לסמן קפיצת דרך , להוביל את הענף ולתת מענה מקצועי לצרכי עיצוב הפנים ברמה בינלאומית." הקמפיין החדש מעביר את הייחודיות, החידושים, היופי והמראה העיצובי המיוחד של אריחי נובו החדשים.תגיות של המאמר:
|
|