לראשונה בישראל: הושק פתרון קול סנטר מלא בענן

דרוג:

הדור חדש של מערכות קול סנטר: מערכת המבוססת באופן מלא על תשתית ענן, הושק לראשונה בישראל בכנס Telco2015 שנערך אתמול (ה- 11 במרץ) בפתח תקווה.

"Vocalio היא חברה שנוצרה מתוך כאב" מספר יוסי שלום מייסד שותף ומנכ"ל החברה. "כשעבדתי בחברת הפרפורמנס IBP, שבין היתר מחזיקה מוקד inhouse של 80 נציגים, ניסינו להטמיע את מערכות הקול סנטר (Call Center) שנמצאות בשוק, אבל גם לאחר שהוצאנו מאות אלפי שקלים, לא הצלחנו לקבל מערכת שתספק מענה מספיק טוב. נתקלנו בבעיות שונות שהפריעו לעבודה, כגון צורך בהקצאת IP לעובד שחלה ורצה לעבוד מהבית. נדרשנו לחיובים נוספים בכל פעם שרצינו לבצע שינוי במערכת, כגון הארכת זמן שמירת הקלטת השיחות ועוד. בנוסף הממשק לא היה מספיק נוח ונציגי השירות סבלו במהלך תהליך ההטמעה, אשר חייב אותם להסתגל למונחים ולתהליכי עבודה שונים מאלה שהם היו רגילים להם".
כתוצאה מהניסיון המר, הקים, בתמיכתה של IBP, מערכת קול סנטר גמישה, פשוטה להפעלה, מבוססת ענן. "יש הרבה חברות שמכריזות שהפתרון שלהן מבוסס ענן, וזה נכון חלקית, מאחר שמבחינת הלקוח הוא אינו צריך להתקין שרת. אבל זה לא ענן אמיתי, כי השרתים נשארים בארץ בידיה של נותנת השירות. השירות של Vocalio כולו, כולל ההקלטות, נמצא בשרתים של אמזון העולמית (AWS), מה שמעניק לשירות שלה רמה של גמישות ושרידות שלא קיימת אצל המתחרים". בנוסף, על מנת שלא להיות תלויים רק ב'אמזון', Vocalio החלה לאחרונה בתהליך של פיזור השירותים, בקרב ספקי שירות תשתית ענן בינלאומיים נוספים.
גמישות המערכת באה לביטוי בשליטה מלאה של הלקוח על המידע, ללא תלות במקום או בכתובת ה- IP. כך למשל אם יש עובדים שמבקשים ביום מסוים לעבוד מהבית, הם יכולים לקבל מידית גישה למערכת, כאילו הם נמצאים במשרד ואין צורך להקצות להם כתובת IP. כנ"ל גם לגבי פתיחת סניף חדש, כל מה שצריך הוא חיבור לאינטרנט. הלקוח יכול להתאים בקלות את המערכת לצרכים שלו, הן ברמה הויזואלית והן ברמת השפה הארגונית. כך למשל, נהנה הלקוח מגמישות מלאה בניהול שלוחות (העלאה והורדה של שלחות), ניהול הסטאטוסים (למשל, כמה זמן מותר לנציג להיות בהפסקה קצרה וכמה בארוכה) ועוד. החיוב מתבצע בחשבונית אחת והוא כולל הן את התשלום עבור השימוש במערכת והן את התשלום עבור השימוש בתשתית.
משה אטיה מנהל תחום מוצרים בחברת קונסיסט מסר, כי מערכת  Vocalio מצטרפת לסל המוצרים המנצח והגדל של חברת קונסיסט. "אנו בוחרים בקפידה מוצרים מובילים טכנולוגית, משתלמים וקלים להטמעה ויישום" אמר אטיה. אטיה הוסיף כי "לקונסיסט נסיון ומוניטין של מעל ל-25 שנה בפיתוח הטמעה ומתן פתרונות תוכנה בישראל, במערכות פיננסיות, פתרונות BI ופתרונות Web מתקדמים. ההיכרות האינטימית של קונסיסט עם מערכות תוכנה מחד, ועם Vocalio מאידך, וכן היכולת לספק מוצרים משלימים לפתרונות מורכבים, הם השילוב הנכון והיתרון הגדול שקונסיסט מביאה לפרויקטי קול סנטר".

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

SambaNova Systems ו-Solidus AI Tech מביאות בינה מלאכותית במהירות גבוהה לעולם ה-Web 3.0 SambaNova Systems, חברת פתרונות הבינה המלאכותית הי
CSG ו-Cellusys מניעות עידן חדש של ניידות בתחום הנדידה מפעילים סלולריים מתמודדים עם אתגרים הולכים וגוברים
Zoom ו-Mitel מכריזות על שותפות אסטרטגית לאספקת פתרון תקשורת ושיתוף פעולה היברידי מבוסס בינה מלאכותית שיעשה את ההבדל עבור ארגונים ברחבי העולם זום Zoom Video Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) ו
חברת התעופה Riyadh Air חוברת ל-Sutherland ליצירת מערכת תפעול פיננסית דיגיטלית ראשונה-מסוגה הנעזרת באוטומציה חכמה Riyadh Air וחברת Sutherland הכריזו על הסכם שותפות
NIQ חושפת כלי AI פורצי דרך עבור מותגי CPG בפסטיבל החדשנות FastCompany לשנת 2024 , המספקים תובנות המופעלות ע"י בני אנוש במהירות הבינה המלאכותית ‏NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צר
11x הבטיחה מימון של 24 מיליון דולר בסבב הגיוס הראשון בהובלת Benchmark ליצירת עתיד העבודה הדיגיטלית 11x, חברת הזנק חלוצית בתחום הבינה המלאכותית המשנה
פלטפורמת Zoom for Government מתרחבת עם Zoom AI Companion, מקבלת הסמכת FedRAMP® JAB Zoom הודיעה כי ההנהלה המאשרת המשותפת (JAB) של המוע
צעירים מרחבי העולם מוזמנים ליצור פתרונות חדשניים לאתגרים ממוקדי מטרה בפיתוח בר קיימא מעוניינים לפתור כמה מהאתגרים הגדולים ביותר העומדים
חברת  F5 משתפת פעולה עם אינטל כדי לפשט את האבטחה וההטמעה של שירותי AI חברת F5 משתפת פעולה עם אינטל כדי לפשט את האבטחה ו
AI-Media ו-Spechmatics מכריזות על שותפות אסטרטגית לפיתוח טכנולוגיות לשירותי כתוביות ושפה AI-Media - המובילה הגלובלית בטכנולוגיית קידוד אודי
Raiven Capital מסתמכת על AI Augmented Humanity אשר יניע את המהפכה התעשייתית החמישית במקביל להתפתחות הבינה המלאכותית הופיעו שני נרטיביי
Kanari AI ו-Kata.ai מקימות שותפות אסטרטגית למטרת קידום בינה מלאכותית שיחתית במזרח התיכון ובדרום מזרח אסיה. Kanari AI, החברה המובילה בזיהוי דיבור בערבית, ו-Ka
Joby מבקשת להפוך למפעילת שירות מוניות האוויר החשמליות המורשית הראשונה באיחוד האמירויות .Joby Aviation, Inc (NYSE:JOBY), חברה המפתחת מוניו
Quantexa משיקה יחידה עסקית גלובלית עבור המגזר הציבורי כדי לעזור לסוכנויות ולמשרדים ממשלתיים לפרק ממגורות נתונים, לרתום את הבינה מלאכותית ולהשתמש במיכון כדי להגביר יעילות Quantexa, המובילה הגלובלית בפתרונות מודיעין לקבלת
בתי קזינו מקוונים מוסדרים באמצעות טכנולוגיה ברמה צבאית כדי להערים על פושעי סייבר כאשר פשעי הסייבר משתוללים ופרצות של נתונים נמצאות
עונה 3 של Bitget TraderPro כוללת הדגמה למסחר חי עם מימון תומך של עד 10,000 דולר לכל משתמש Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 המ
AI-Media ו-ITV מכריזות על שותפות שמהווה ציון דרך למהפכה בשירותי כתוביות AI-Media, המובילה העולמית בשירותי תרגום והצגת כתוב
ספר חדש חושף את כלי הבינה המלאכותית היוצרת הראשונים אי פעם המבוססים על מדעי המוח שנמצאים בשימוש מותגים גלובליים כדי לזכות בליבם של הצרכנים Sensori.Ai, החברה היחידה הממזגת מדעי המוח עם בינה
Tenstorrent ו-Movellus יוצרות מעורבות אסטרטגית עבור פתרונות הבינה המלאכותית והצ'יפלט למחשוב מהדור הבא Movellus ו-Tenstorrent מודיעות כי Tenstorrent רכשה
Akur8 מרחיבה את יכולות הליבה עם רכישה אסטרטגית של Arius® Rereserve Solution Akur8, החברה שמאחורי הדור הבא של פתרונות תמחור ביט
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)