המי"ל יקיים את כנס שירות השנתי בסימן "מסע הלקוח"

דרוג:

המי"ל יקיים את כנס שירות וחווית לקוח השנתי בסימן "מסע הלקוח" לאורך נקודות המגע עם הארגון

הדובר המרכזי בכנס יהיה סטן פלפס, יועץ חווית לקוח  בינלאומי ומפתח שיטת "דג הזהב" (Goldfish Principle) , שבמרכזה יצירת בידול עסקי של חברות וארגונים באמצעות שילוב ערכים מוספים ללקוחות. בהרצאתו ידגים 12 אסטרטגיות פרקטיות לזכייה בלבם של הלקוחות והפיכתם לממליצים בפני חבריהם

הכנס יתקיים ביום ב', 4 במאי 2014, ב- Avenu בקריית שדה התעופה

התפתחות ערוצי האינטרנט והמובייל בשנים האחרונות לצד קצב אימוץ הולך וגובר מצד  הצרכנים לצרוך שירותים בערוצים אלו, גרמו לחברות בארץ ובעולם לאמץ פלטפורמות אלו כנקודות מגע חדשות עם לקוחותיהם. ערוצים אלו מצטרפים לערוצי שירות לקוחות מסורתיים של החברות ומעצבים חווית לקוח שלמה, שמתחילה בתהליך קבלת ההחלטות של הלקוח דרך הרכישה והשימוש במוצר.

נושא זה של  מסע הלקוח ( (Customer Journey לצד היכולת והאפשרות של חברות וארגונים להפיק ממנו את מקסימום הערך בדרך להשגת התוצאות העסקיות, יעמוד במרכז כנס שירות וחווית לקוח השנתי שיקיים המרכז הישראלי לניהול (המי"ל).

הדובר המרכזי בכנס השנה יהיה סטן פלפס, יועץ בינלאומי מוביל לחברות בנושא חווית לקוח ומפתח שיטת "דג הזהב" (Goldfish Principle) , שבמרכזה יצירת בידול עסקי של חברות וארגונים באמצעות שילוב ערכים מוספים ללקוחות. פלפס, המגיע לישראל זו הפעם הראשונה, ידגים בהרצאתו, המשלבת בין עולמות השיווק והשירות, 12 אסטרטגיות פרקטיות לזכייה בלבם של הלקוחות והפיכתם לממליצים בפני חבריהם ומכריהם. הרצאתו מתבססת על ספר רב המכר שכתב: What's Your Purple Goldfish 12 Ways to Win Customers and Influence Word of Mouth , המספק תובנות ורעיונות מסקירה וניתוח של למעלה מ- 1,000 דוגמאות של יצירת ערך מוסף ללקוחות.  ספר זה הינו ראשון בסדרה של 3 ספרים שהוציא בנושאים אלו.

כנס שירות וחוויית לקוח השנתי, המתקיים זאת השנה השביעית, מזמן אליו מדי שנה מאות משתתפים העוסקים בתחומי השירות, המכירות והשיווק והפך עם השנים להיות האירוע המוביל והמרכזי בארץ בתחום השירות וחווית הלקוח. במסגרת הכנס מועברות הרצאות מרתקות וייחודיות מפי דוברים מובילים ומנוסים  בתחומי הניהול, השירות, השיווק והאסטרטגיה העסקית.

דוברים נוספים בכנס יהיו (רשימה חלקית):

·         מיכל גאון אביחי, יו"ר פירמידה, חברת ייעוץ המתמחה בחוויית לקוח, שהרצאתה בנושא 'מסע עולמי ללבו של הלקוח' תעסוק במגמות, תחזיות וסיפורי הצלחה מעוררים השראה בשירות וחווית לקוח

·         הילה כרמל, מנכ”ל משותף ובעלים של חברת, ROI Customers   לליווי מנהלים בגיבוש אסטרטגיית הלקוחות ועיצוב חווית הלקוח, שהרצאתה תעסוק במסע הלקוח ככלי לשיפור תוצאות עסקיות

·         יוסי אלבז, מנכ"ל דומינוס פיצה, שהרצאתו בנושא החדשנות הדיגיטלית שהמציאה מחדש את דומינו'ס פיצה בישראל, תעסוק בדרך להפיכת אתר החברה לאתר ההזמנות השני בגודלו בארץ במספר פעולות הקנייה והוביל לכך שכ- 52% מההזמנות של הפיצה נעשות דרך הרשת

·         איתי צמיר - יועץ דיגיטל לחברות ומרצה באקדמיה, שהרצאתו בנושא 'צרחת הצרכנים במדיה החברתית' תעסוק בחשיבות הטיפול והשירות שניתן ללקוחות במדיה החברתית. הרצאתו תדגים טעויות נפוצות בהתנהלות מול הצרכן, גישות שונות להתמודדות ואת הדבר הכי חשוב והכי פשוט שכולם שוכחים לעשות ברגע שמתפרץ המשבר.

כמו כן במסגרת הכנס יוכרזו  החברות הזוכות בתחרות המי"ל למצוינות בשירות וחווית לקוח, הנערכת זאת השנה ה- 13 , ומטרתה לקדם ולעודד חברות להוביל תהליכים של שיפור מתמיד בחוויית השירות ללקוח, ליצור רף מדיד ומודל של איכות בשירות בארגונים ולראות בשירות ערך מרכזי להשגת יעדי הארגון. כבכל שנה ניגשות לתחרות עשרות חברות שהובילו מהלכי שירות מיוחדים ויוצאי דופן בתחום השירות והזוכים יהיו אלו שנבחרו על ידי צוות השופטים של התחרות.

לדברי עידית משה, מנהלת המי"ל, "מהפכת האינטרנט והמובייל לצד התעצמות כוחם של הצרכנים, הפכו את עולם השירות באמצעות ערוצים אלו יחד עם ערוצי השירות המסורתיים למרכיב חשוב ואף קריטי בהצלחת חברות.  בכנס נציג בצורה חווייתית ומרתקת את המגמות בעולם ובישראל סביב מסעו של הלקוח, לצד  כלים ואסטרטגיות מוכחות למיקסום התוצאות בתחנות המסע של הלקוח, שיועברו למשתתפים מפי דוברים מובילים המביאים את הידע והניסיון הרב שצברו".

הכנס יתקיים ביום ב', 4 במאי 2014, ב- Avenu בקריית שדה התעופה. ההשתתפות בתשלום. לפרטים נוספים והרשמה התקשרו ל: 03-7100721 או היכנסו לאתר הכנס : http://www.sherut.hamil.co.il/

אודות המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) :

המי"ל מוביל את תרבות הניהול בישראל, ע"י שילוב בין לימוד תיאורטי למתן כלים פרקטיים מהשטח למנהלים. הוא מהווה מרכז ידע עדכני ומתקדם עם תכנים ייחודיים למנהלים בתפקידי רוחב ואורך בכלל הארגונים. המרכז מאפשר צמיחה והתפתחות מקצועית ואישית במגוון תחומי התמחות ובפורמטים שונים, כולל קורסים התפורים לצרכי הארגון: ניהול בכיר, מיומנויות ניהול, משאבי אנוש והדרכה, פיננסים, שירות, מכירות פרויקטים, וביקורת פנימית. בנוסף, המי"ל יוזם ומפיק שתי תחרויות – הראשונה היא תחרות ה- Effie Awards, והשניה היא תחרות מצוינות בשירות וחוויית לקוח. בכל שנה עורך המי"ל שני כנסים -  ועידת המנהלים השנתית וכנס שירות וחווית לקוח . למידע ופרטים נוספים: http://www.hamil.co.il/


תגיות של המאמר: המי"ל |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

SambaNova Systems ו-Solidus AI Tech מביאות בינה מלאכותית במהירות גבוהה לעולם ה-Web 3.0 SambaNova Systems, חברת פתרונות הבינה המלאכותית הי
CSG ו-Cellusys מניעות עידן חדש של ניידות בתחום הנדידה מפעילים סלולריים מתמודדים עם אתגרים הולכים וגוברים
Zoom ו-Mitel מכריזות על שותפות אסטרטגית לאספקת פתרון תקשורת ושיתוף פעולה היברידי מבוסס בינה מלאכותית שיעשה את ההבדל עבור ארגונים ברחבי העולם זום Zoom Video Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) ו
חברת התעופה Riyadh Air חוברת ל-Sutherland ליצירת מערכת תפעול פיננסית דיגיטלית ראשונה-מסוגה הנעזרת באוטומציה חכמה Riyadh Air וחברת Sutherland הכריזו על הסכם שותפות
NIQ חושפת כלי AI פורצי דרך עבור מותגי CPG בפסטיבל החדשנות FastCompany לשנת 2024 , המספקים תובנות המופעלות ע"י בני אנוש במהירות הבינה המלאכותית ‏NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צר
11x הבטיחה מימון של 24 מיליון דולר בסבב הגיוס הראשון בהובלת Benchmark ליצירת עתיד העבודה הדיגיטלית 11x, חברת הזנק חלוצית בתחום הבינה המלאכותית המשנה
פלטפורמת Zoom for Government מתרחבת עם Zoom AI Companion, מקבלת הסמכת FedRAMP® JAB Zoom הודיעה כי ההנהלה המאשרת המשותפת (JAB) של המוע
צעירים מרחבי העולם מוזמנים ליצור פתרונות חדשניים לאתגרים ממוקדי מטרה בפיתוח בר קיימא מעוניינים לפתור כמה מהאתגרים הגדולים ביותר העומדים
חברת  F5 משתפת פעולה עם אינטל כדי לפשט את האבטחה וההטמעה של שירותי AI חברת F5 משתפת פעולה עם אינטל כדי לפשט את האבטחה ו
AI-Media ו-Spechmatics מכריזות על שותפות אסטרטגית לפיתוח טכנולוגיות לשירותי כתוביות ושפה AI-Media - המובילה הגלובלית בטכנולוגיית קידוד אודי
Raiven Capital מסתמכת על AI Augmented Humanity אשר יניע את המהפכה התעשייתית החמישית במקביל להתפתחות הבינה המלאכותית הופיעו שני נרטיביי
Kanari AI ו-Kata.ai מקימות שותפות אסטרטגית למטרת קידום בינה מלאכותית שיחתית במזרח התיכון ובדרום מזרח אסיה. Kanari AI, החברה המובילה בזיהוי דיבור בערבית, ו-Ka
Joby מבקשת להפוך למפעילת שירות מוניות האוויר החשמליות המורשית הראשונה באיחוד האמירויות .Joby Aviation, Inc (NYSE:JOBY), חברה המפתחת מוניו
Quantexa משיקה יחידה עסקית גלובלית עבור המגזר הציבורי כדי לעזור לסוכנויות ולמשרדים ממשלתיים לפרק ממגורות נתונים, לרתום את הבינה מלאכותית ולהשתמש במיכון כדי להגביר יעילות Quantexa, המובילה הגלובלית בפתרונות מודיעין לקבלת
בתי קזינו מקוונים מוסדרים באמצעות טכנולוגיה ברמה צבאית כדי להערים על פושעי סייבר כאשר פשעי הסייבר משתוללים ופרצות של נתונים נמצאות
עונה 3 של Bitget TraderPro כוללת הדגמה למסחר חי עם מימון תומך של עד 10,000 דולר לכל משתמש Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 המ
AI-Media ו-ITV מכריזות על שותפות שמהווה ציון דרך למהפכה בשירותי כתוביות AI-Media, המובילה העולמית בשירותי תרגום והצגת כתוב
ספר חדש חושף את כלי הבינה המלאכותית היוצרת הראשונים אי פעם המבוססים על מדעי המוח שנמצאים בשימוש מותגים גלובליים כדי לזכות בליבם של הצרכנים Sensori.Ai, החברה היחידה הממזגת מדעי המוח עם בינה
Tenstorrent ו-Movellus יוצרות מעורבות אסטרטגית עבור פתרונות הבינה המלאכותית והצ'יפלט למחשוב מהדור הבא Movellus ו-Tenstorrent מודיעות כי Tenstorrent רכשה
Akur8 מרחיבה את יכולות הליבה עם רכישה אסטרטגית של Arius® Rereserve Solution Akur8, החברה שמאחורי הדור הבא של פתרונות תמחור ביט
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)