צילומי קולקציית 2015 של מעצב שמלות "Blossom Collection"

דרוג:

 

בימים אלה נשלמות ההכנות האחרונות לקראת השקת קולקציית שמלות הכלה לשנת 2015 של מעצב אופנה ושמלות הכלה. השנה החליטו בסטודיו ארז עובדיה להקדיש את צילומי הקטלוג לכלה עצמה ובכך לעשות מעשה אמיץ: במקום לפאר ולהלל את המעצב, הפוקוס עבר ישירות לכלה עצמה וכל צילום בקטלוג מוקדש לכל כלה באשר היא.

אחרי שנים של צילומים בלוקיישנים מרהיבים, השנה צולם הקטלוג המושקע בסטודיו לצילום בתל אביב, כאשר הרקע נייטרלי וכל הפוקוס כולו – נמצא כאמור על הכלה ועל שמלת הכלה כמובן. צלם האופנה המוביל אלון שפרנסקי, שבין השאר מצלם שערים למגזיני האופנה, ניגש למלאכת הצילום כשהקו המוביל הוא נקי, ממוקד, עדין ושונה לחלוטין ממה שהיה נהוג עד כה בצילומי שמלות כלה וקטלוגים. "הצילומים מתרכזים באישה, בכלה", מסביר הצלם. כל הפוקוס הוא עליה, לא על הקישוטים מסביב, לא על התפאורה, לא על סיפור המסגרת. במקום כל אלה – הסיפור הוא פשוט: סיפורה של הכלה. לכל כלה יש את הסיפור הפרטי שלה ולכן ניסינו לקלוע לטעמן של נשים רבות ככל האפשר, וצילמנו 22 דגמים שונים של שמלות כלה. שמלות הכלה בקולקציית 2015 הן שמלות רומנטיות מאוד, עשירות בפרטים, תפורות בקפידה מבדים איכותיים, ומתאימות לכלות אשר שונות באופיין זו מזו וכמובן – בסגנונן. שמלות הכלה החדשות מתאימות לכלה שאוהבת אופנה, שמתעניינת ומתעדכנת באופנה ורוצה בערב הגדול של חייה להיראות טוב ובהתאם לטרנדים המובילים. הקולקציה החדשה של ארז עובדיה מתאימה לסגנונות מגוונים – החל משמלות צנועות, בגזרות רחוקות מהגוף ומרהיבות ביופיין ועד שמלות נועזות יותר שעדיין שומרות על מראה אלגנטי רומנטי וחלומי.

 

סטיילינג

על הסטיילינג לצילומים אחראית השנה הסטייליסטית המובילה מזל חסון שדאגה למראה נקי ככל האפשר: החל בשמלה המרהיבה אך לא מנקרת עיניים, המשך בפרחים שעל ראשה של הכלה, באיפור שהולם את הכלה ומשתלב עם הלוק הכללי-המעודן והענוג. הלוק הכללי שנוצר מעמיד את הכלה במרכז התמונה, בדיוק כמו שקורה בערב החתונה. הכלה היא מרכז האירוע (ועם החתן, הסליחה) ובצילומים אלה ניתן להרגיש בכך. הסטיילינג נותן מקום ודגש לפרחים שעל השיער – כאל אמנות לכל דבר ולצורך הצילומים הזמינה פרחים טבעיים היישר מחוות הגידול שלהם בהולנד ויצרה בצורה מושלמת את האביזר היחיד על ראש הדוגמנית. ומפני שהפרחים הם עשירים כל כך, הסטייליסטית בחרה להשאיר את המראה מוקפד ונקי, ללא תכשיטים. הפרחים עצמם היו מעין תכשיטים טבעיים.

 

איפור

המאפרת המצליחה מישל אדרי הבינה מייד את הקונספט של הצילומים ובחרה להתייחס בסגנון האיפור לפרחים עצמם. הפרחים הוורודים השתלבו היטב עם האיפור הטבעי ועם שפתונים שמתכתבים עם גווני הפרחים שמעטרים את ראשה של הכלה. במראה השני נבחר צבע יין עמוק על השפתיים של הדוגמנית, בשילוב מושלם עם פרח "הפיאוני" בצבעוניות זהה, שהונח על ראשה.

 

שיער

למעצב השיער הוותיק אריק מאיוסט, שמלווה כבר שנים רבות את צילומי הקטלוגים של ארז עובדיה היה השנה אתגר ענק: לעצב תסרוקות שיער בהתאם לפרחים שנבחרו לכל לוק. מאיוסט מציע לוקים שאחד מהם יתאים בוודאי לכלה שאת – החל בלוק טבעי מאוד, גלי ופזור ועד לוק דרמטי במיוחד עם שיער אסוף ומוקפד שנותן במה לכמה שורות וקומות של פרחים. למעשה, במהלך הצילומים בכל לוק הוסיפו עוד פרח עד שהגיעו למראה המושלם, העשיר בשלל פרחים יפהפיים.

לוק נוסף הוא לוק מאוד פופולארי השנה במסלולי תצוגות האופנה שצפוי לככב גם בחתונות 2015 – צמות. מדובר בלוק שמשלב וינטאג' עם מודרניזציה. שילוב של צמות קלועות בשני צדי השיער עם קווצות שיער חופשיות ושובבות ש"שוברות" את הלוק המוקפד של הצמות. השיער החופשי שכמו משתחרר מהתסרוקת מעיד על כלה חופשיה ונועזת יותר, בדיוק הכלה שכל אחת חולמת להיות. אגב, מדובר בלוק שהוא גם מאוד נוח בערב החתונה, במיוחד בשלב הריקודים...

 

נכתב ע"י ארז עובדיה מעצב שמלות כלה

 


תגיות של המאמר: שמלת כלה | שמלות כלה |

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)