אפסון תשתף פעולה עם מעצבת הטקסטיל הטרנדית ביירוני בנג'-אבוט, להשקת קו של מוצרי בד עבור הבית

דרוג:

חברת אפסון תשתף פעולה עם אחד מהכוחות העולים בזירה הגלובלית, מעצבת הטקסטיל ביירוני בנג' אבוט.

 קו המוצרים החדש שתשיק בנג'- אבוט עם אפסון, מובילה עולמית בתחומי ההדמיה, כולל טאפטים, וילונות, מפות שולחן וכריות וידגים כמה קל כיום להדפיס מגוון מוצרי כותנה באמצעות מדפסת ה-SureColor SC-F2000 של אפסון. 

 

"אפסון מחזיקה כיום למעלה מ-70 אחוז מנתח השוק בתחום הגרפיקה והדפוס", אומר דניאל בן מויאל, מנהל שיווק מוצרי הדפסה בפורמט רחב באפסון, "המוטו שלנו ברור: אנחנו כאן עם מוצרים שוברי שוק, המפגינים עלות/תועלת מרשימה, מהירים ביותר, שנולדו מתוך ראיית והבנת הצרכים של משתמשי הקצה". לדברי בן מויאל, לפני כשנה התקבלה בחברה הגלובלית החלטה להרחיב את קו המוצרים שלה והיא נכנסה לתחומים חדשים דוגמת תחום השילוט, האדריכלות, הסובלימציה וההדפסה על טקסטיל. ה- SureColor SC-F2000 היא מדפסת להדפסה ישירות על בד (Direct-To-Garment - DTG), המציעה חבילה מלאה של עיצוב והדפסת טקסטיל. המדפסת כוללת את ראש ההדפסה החדש Precision Core של אפסון, והיא מדפיסה ברזולוציה של 14401440X לקבלת צורת ומיקום נקודות מדויק ביותר ומגוון צבעים רחב להפקת צבעים מלאי חיים ומעברי צבעים חלקים".

 

אודות אפסון ישראל

אפסון ישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מאפסון אירופה. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה. לאפסון ישראל מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ומערך שירות לקוחות ייחודי לאפסון, עד לבית הלקוח. מנכ"ל החברה: אורן פליישר. אתר הבית: www.epson.co.il.

למידע נוסף:

ענבר עיני

מנהלת שיווק אפסון ישראל

[email protected]

טל:03-5751833

 

נחום דוניצה/קרן כהן

דוניצה תקשורת

[email protected]

טל: 03-5167336


דוניצה תקשורת -- www.donitza.co.il --- [email protected] -- 03-5167336
תגיות של המאמר: אופנה | הדפסה | טקסטיל |

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)