מוצרים חדשים ל-KMS lighthouse

דרוג:

KMS lighthouse מקבוצת אמן משיקה סדרת מוצרים חדשה לשיפור השירות ללקוח בארגונים

מערכת ניהול הידע Lighthouse מגיעה כעת במגוון לטאבלט, לסמארטפון ולמרכז השירות ומציעה חיפוש פשוט המוביל לתוצאות בזמן קצר ביותר

 

חברת KMS lighthouse מקבוצת אמן השיקה לאחרונה סדרת מוצרים חדשה כחלק מפתרון Lighthouse שמציע לחברות טלקום, בנקים ושאר ארגונים נותני שירות אפשרות להבניית הידע הארגוני בצורה פשוטה וקלה לשימוש על ידי נציגי השירות. פתרון Lighthouse זכה לפרסים בינלאומיים בשנה האחרונה, ביניהם פרס KM Promise מטעם המגזין הבינלאומי KMWorld וכן צויין ברשימת Cool Vendors לתחום ה-CRM של גרטנר.

 

"הפתרונות החדשים של Lighthouse באים לסייע לארגונים במכלול דרכי התקשורת שלהם מול הלקוחות, בין אם זה במרכזי השירות הטלפונים, האינטרנטים או הפרונטאליים," אמר שחר בן עמי, מנכ"ל KMS lighthouse מקבוצת אמן. "כעת, עם מגוון הפתרונות שאנו מציעים, KMS lighthouse עומדת בחזית מהפיכת הידע, בדרכנו להוביל ארגונים לעולם של Knowledge Driven Experiences."

 

מערכת ניהול הידע הרב-הערוצי, Lighthouse, מציגה כעת 4 סוגים שונים של פתרונות:

Lighthouse for Contact Centers: פתרון  המותאם למסופי מחשב במרכזי שירות, המסייע לנותני השירות לטפל ביעילות בפניות טלפוניות של לקוחות ישירות משולחן העבודה שלהם, תוך קבלת תשובות ב-5 שניות בלבד.

Lighthouse Touch: אפליקציית טאבלט חדשה עבור מרכזי מכירה פרונטאליים, אשר פותחה בשיתוף פעולה עם מחלקת היישומים הפיננסים בקבוצת אמן, ומאפשרת לאנשי המכירות קבלת תשובות מהירות מאוד לכל שאילתה שיציגו הלקוחות. בעזרת Lighthouse Touch כל איש מכירות יכול להפוך למומחה בתחומו בעודו עומד מול לקוחות.

Lighthouse Engage: אפליקציית סמארטפון אשר הופכת כל עובד בארגון לשגריר, על ידי כך שהיא מספקת לו מידע נחוץ בכל זמן ובכל מקום. עם האפליקצייה החדשה יוכלו ארגונים לפנות ללקהלים חדשים, עם אנשי שטח וסוכני שירות.

Ask!Don't Search: מנוע חיפוש פשוט לשימוש המורכב על סרגל כלים באתרים ומאפשר לקהל הרחב להקליד מגוון רחב של שאלות ולקבל תשובות תוך רגעים ספורים, ללא צורך בחיפוש. גם השאלות והגם התשובות הינן בשפה טבעית ולא מצריכה מאמץ רב מצד הלקוח בכדי לאתר את המידע אותו הוא מבקש.

 

כאמור, בעזרת קו המוצרים החדש של KMS lighthouse יכולים כעת ארגונים לספק ללקוחותיהם את חוויית השירות מונעת הידע (Knowledge Driven Experience) הטובה ביותר, בזמן הקצר ביותר ובאופן פשוט.

 

 

אודות חברת KMS lighthouse:

חברת KMS lighthouse, מקבוצת אמן, מספקת פתרונות לשיפור חווית שירות הלקוחות באמצעות ידע. מוצרי החברה מוטמעים הן בקרב חברות בינלאומיות עם מיליוני לקוחות והן בשוק הישראלי. הפתרונות של KMS lighthouse מספקים תשובות מדויקות לשאלות שנשאלות בשפה הטבעית, תוך 5 שניות, בכל ערוצי השירות: מרכזי שירות לקוחות, חנויות, באמצעות הפיכת עובדי החברה לשגריריה ועמדות שירות עצמי. החל משנת 2013, KMS lighthouse מובילה תפיסה של KDE, Knowledge Driven Experience. המוצרים של KMS lighthouse מבוססים על תבנות ייחודי של הידע, הנגשתו וויזואליזציה שלו. ב-2014, KMS lighthouse זכתה להיכלל ברשימת ה- Cool Vendors של Gartner וכן ב- KM Promise Award של KM World.

 

 

 

 


תגיות של המאמר: קבוצת אמן | KMS Lighthouse |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

SambaNova Systems ו-Solidus AI Tech מביאות בינה מלאכותית במהירות גבוהה לעולם ה-Web 3.0 SambaNova Systems, חברת פתרונות הבינה המלאכותית הי
CSG ו-Cellusys מניעות עידן חדש של ניידות בתחום הנדידה מפעילים סלולריים מתמודדים עם אתגרים הולכים וגוברים
Zoom ו-Mitel מכריזות על שותפות אסטרטגית לאספקת פתרון תקשורת ושיתוף פעולה היברידי מבוסס בינה מלאכותית שיעשה את ההבדל עבור ארגונים ברחבי העולם זום Zoom Video Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) ו
חברת התעופה Riyadh Air חוברת ל-Sutherland ליצירת מערכת תפעול פיננסית דיגיטלית ראשונה-מסוגה הנעזרת באוטומציה חכמה Riyadh Air וחברת Sutherland הכריזו על הסכם שותפות
NIQ חושפת כלי AI פורצי דרך עבור מותגי CPG בפסטיבל החדשנות FastCompany לשנת 2024 , המספקים תובנות המופעלות ע"י בני אנוש במהירות הבינה המלאכותית ‏NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צר
11x הבטיחה מימון של 24 מיליון דולר בסבב הגיוס הראשון בהובלת Benchmark ליצירת עתיד העבודה הדיגיטלית 11x, חברת הזנק חלוצית בתחום הבינה המלאכותית המשנה
פלטפורמת Zoom for Government מתרחבת עם Zoom AI Companion, מקבלת הסמכת FedRAMP® JAB Zoom הודיעה כי ההנהלה המאשרת המשותפת (JAB) של המוע
צעירים מרחבי העולם מוזמנים ליצור פתרונות חדשניים לאתגרים ממוקדי מטרה בפיתוח בר קיימא מעוניינים לפתור כמה מהאתגרים הגדולים ביותר העומדים
חברת  F5 משתפת פעולה עם אינטל כדי לפשט את האבטחה וההטמעה של שירותי AI חברת F5 משתפת פעולה עם אינטל כדי לפשט את האבטחה ו
AI-Media ו-Spechmatics מכריזות על שותפות אסטרטגית לפיתוח טכנולוגיות לשירותי כתוביות ושפה AI-Media - המובילה הגלובלית בטכנולוגיית קידוד אודי
Raiven Capital מסתמכת על AI Augmented Humanity אשר יניע את המהפכה התעשייתית החמישית במקביל להתפתחות הבינה המלאכותית הופיעו שני נרטיביי
Kanari AI ו-Kata.ai מקימות שותפות אסטרטגית למטרת קידום בינה מלאכותית שיחתית במזרח התיכון ובדרום מזרח אסיה. Kanari AI, החברה המובילה בזיהוי דיבור בערבית, ו-Ka
Joby מבקשת להפוך למפעילת שירות מוניות האוויר החשמליות המורשית הראשונה באיחוד האמירויות .Joby Aviation, Inc (NYSE:JOBY), חברה המפתחת מוניו
Quantexa משיקה יחידה עסקית גלובלית עבור המגזר הציבורי כדי לעזור לסוכנויות ולמשרדים ממשלתיים לפרק ממגורות נתונים, לרתום את הבינה מלאכותית ולהשתמש במיכון כדי להגביר יעילות Quantexa, המובילה הגלובלית בפתרונות מודיעין לקבלת
בתי קזינו מקוונים מוסדרים באמצעות טכנולוגיה ברמה צבאית כדי להערים על פושעי סייבר כאשר פשעי הסייבר משתוללים ופרצות של נתונים נמצאות
עונה 3 של Bitget TraderPro כוללת הדגמה למסחר חי עם מימון תומך של עד 10,000 דולר לכל משתמש Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 המ
AI-Media ו-ITV מכריזות על שותפות שמהווה ציון דרך למהפכה בשירותי כתוביות AI-Media, המובילה העולמית בשירותי תרגום והצגת כתוב
ספר חדש חושף את כלי הבינה המלאכותית היוצרת הראשונים אי פעם המבוססים על מדעי המוח שנמצאים בשימוש מותגים גלובליים כדי לזכות בליבם של הצרכנים Sensori.Ai, החברה היחידה הממזגת מדעי המוח עם בינה
Tenstorrent ו-Movellus יוצרות מעורבות אסטרטגית עבור פתרונות הבינה המלאכותית והצ'יפלט למחשוב מהדור הבא Movellus ו-Tenstorrent מודיעות כי Tenstorrent רכשה
Akur8 מרחיבה את יכולות הליבה עם רכישה אסטרטגית של Arius® Rereserve Solution Akur8, החברה שמאחורי הדור הבא של פתרונות תמחור ביט
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)