דרוג:
הפרויקט התבצע בפריסה בינלאומית הכוללת את כל מערך המכירות והשירות בחברה
הפרויקט, המשרת מעל ל- 30 משתמשים סביב העולם, מאפשר לחברת ASI לנהל את תהליכי המכירות של החברה תחת מערכת אחודה, כולל תהליכי אישור להצעות מחיר וניהול חוזי שירות. מודול השירות שהוטמע במהלך הפרויקט מאפשר ל- ASI ניהול אחיד של תהליכי השירות, החל משלב ניהול פרויקט ההתקנה וההטמעה אצל הלקוח, דרך ניהול יומן הטכנאים וניהול עץ המוצרים של הלקוחות, וכלה בניהול פניות שירות שוטפות.
ASI מטמיעה בימים אלה גם פורטל לקוחות, Salesforce Customer Community, אשר יאפשר ללקוחותיה הרבים של ASI בארץ ובעולם לפתוח פניות שירות ולעקוב אחריהן באופן מיטבי ויעיל. בנוסף, פורטל הלקוחות יאפשר ללקוחות ASI לקבל גישה ישירה למספר מאגרי מידע המנוהלים על ידי ASI, וכך להתעדכן ולקבל מידע שוטף אודות מוצרי ASI ולקבל פתרונות לשאלות נפוצות ומדריכי משתמש.
דנה בלוג, מנהלת מערכות מידע בחברת ASI מסרה כי: "פלטפורמת Salesforce, שהוטמעה בהצלחה מרבית ב- ASI, קבעה סטנדט עבודה אחיד בתחומי השרות והמכירה, באופן המאפשר שקיפות מלאה וזמינות של הנתונים עבור הנהלת ASI וייעול תהליך ניהול הצעות המחיר וקריאות השירות, וכל זאת באמצעות יישום מנגנון ה- Chatter של המערכת. בנוסף, הפלטפורמה אפשרה עבודה בסביבה יציבה בזכות פלטפורמת הענן. הפרויקט התבצע על ידי בלאט לפידות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, תוך מתן מענה לצרכים הספציפיים של ASI ומקסום חווית לקוחותיה הרבים של ASI, ותוך עמידה בלוחות הזמנים והתקציב".
נורית ארגז-שביט, סמנכ"לית התפעול בבלאט לפידות מסרה כי: "פלטפורמת Salesforce מאפשרת לייעל את תהליכי המכירות והשירות, תוך אינטגרציה מלאה ומתן נגישות וזמינות מקסימאלית של מידע למשתמשים, ובשל כך חוסכת במשאבים יקרים. אנו גאים לציין כי בזכות מתודולוגית ההטמעה הייחודית שלנו, מוצו בפרויקט נרחב זה היתרונות המובהקים של הפלטפורמה".
עמרי צ'וסנק, מנהל מכירות תחום Corporate בבלאט לפידות אמר כי: "אנו גאים שחברת ASI בחרה להצטרף לשורה ארוכה של לקוחות מתחום הציוד הרפואי המתקדם הנהנים מהיתרונות הבולטים של Salesforce. הפלטפורמה תעניק למשתמשי ASI שרות ברמה הגבוהה ביותר בשל ממשק המשתמש הייחודי, השקיפות והזמינות הגבוהה למידע, וכמובן גם ללקוחות ASI סביב העולם אשר ייהנו מפורטל הלקוחות החדשני".
אודות קבוצת בלאט לפידות
קבוצת בלאט לפידות הנה שותפת הזהב של Salesforce ונציגתה הרשמית של החברה בישראל. קבוצת בלאט לפידות מומחית במתן שירותי ייעוץ, ישום פתרונות לניהול קשרי לקוחות (CRM) ופיתוח על פלטפורמת force.com. קבוצת בלאט לפידות ביצעה למעלה מ- 1200 פרויקטים בתחום Salesforce.com בישראל ובעולם. בין לקוחותיה, בנק לאומי, אמדוקס, קומברס, נייס, צים, ריטאליקס, הסוכנות היהודית, אלוט תקשורת, אוניברסיטת בן גוריון, רד ויז'ן, אוניברסיטת ת"א, לומניס, סרגון ועוד.
קבוצת בלאט לפידות כוללת גם את 'בלאט לפידות שירותי ייעוץ וניהול שינויים', אשר פועלת בתחום הייעוץ הארגוני.
לפרטים נוספים: http://www.blat-lapidot.com תגיות של המאמר:
|
|