סדרת רעיונות העשור הכירו את המעצב חלק א'

דרוג:

 

הקולקציה האחרונה שלך היא "פרובנס", איך בא לידי ביטוי המקום הקסום הזה בקולקציה שלך?

כל קולקציה אצלי מתחילה בדרך כלל ממקום בעולם או מכמה מקומות שנותנים לי השראה ומתכתבים עם כתב ידי שהוא סיפור הקולקציה.

קולקציית פרובנס היא קולקציה מתוחכמת, שיקית, אינטליגנטית וכך גם האישה שלובשת את השמלות;

לא מתאמצת מידי, גם לא באיפור ובשיער , או בשתי מילים ״השיק הצרפתי״ .

אחרי שסיימתי להכין את הקולקציה  נבחר הקונספט לצילומים, מסיבת תה עם פרחים בצבעוניות רכה ומושלמת, עם כלים אותנטיים והכל קיבל שפה אחידה ומושלמת - ״פרובנס״  .

 

מה היא אסתטיקה עבורך?

חשובה לי מאוד אסתטיקה והרמוניה . אלה מילות מפתח עבורי, זה ההבדל בין בגד ש"עובד" או לא. 

אני מקפיד על פשטות עם טוויסט. סוג של מינימליזם ,למרות שלפעמיים אני אוהב להכניס עומס מסוים בדגמים. המטרה היא ליצור מראה נקי ,זוהר ,רענן ,קליל וצעיר בקווים שמחמיאים לגוף האישה תוך התחשבות בו .

 

העסק שלך קיים כבר 10 שנים. מה לדעתך המפתח להצלחה?

זה לא קל להחזיק עסק במדינת ישראל!  צריך אופי חזק .למדתי אופנה בבית ספר מרנגוני במילאנו שם חייתי 8 שנים  ואחד מהדברים החשובים ביותר שמלמדים שם זה היכולת ליצור מוצר אופנה שבסופו  של יום אמור להימכר ,כך שמלבד המחקר הקריאטיבי יש לעשות מחקר עסקי מנותח ומדויק , בנוסף המעצב הינו גם איש של סטייל שאמור לתת את כל המכלול ללוק המנצח .היום שום עסק בתחום האופנה הוא לא נטו עיצוב, חייבים להיות עם ראיה עסקית וידע, אחרת לא מחזיקים מעמד. הייתי מגדיר את זה כ 50:50. 

בעבר מעצב היה מייצר בגד יפה ומוכר אותו, פשוט ככה. היום זה לא מספיק! חייבים להיות עם יד על הדופק מבחינת מחירים, חומרים, עלויות , ניהול עובדים, זמנים וגם שיווק אשר משתנה מרגע לרגע .עולם האופנה נהיה גלובלי ,מהיר, זמין, מעודכן, און ליין ,טרנדים שמגיעים באופן מיידי מהתצוגות של המעצבים הגדולים ישירות לשולחן הגזירה בכל נקודה בעולם . חייבים ליצור מערכת סביב המעצב שיודעת לפעול בתנאים מיוחדים אלה ובעלת ניסיון בתחומים שאינם מנת חלקו של המעצב .

אני יכול להגיד בוודאות שמעצב צריך יכולות ניהול גבוהות מאוד וידע נרחב שאינו קשור דווקא לעיצוב. התמזל מזלי שמצאתי שותפה שמשלימה אותי ... אשתי אריאלה :)  שהוכשרה בבית ספר מרנגוני במילאנו בשיווק אופנה ,ניהול רשתות חברתיות ,תפעול העסק ,סטיילינג וליווי צמוד של הקולקציה משלב התכנון ועד שהדגם מגיע ליום החתונה או האירוע .

כל שנה אני מחדש ומנסה להפתיע אבל עדיין שומר על החתימה אישית שלי כמעצב שמלות כלה ,אני מנתח מה היתרון שלי מול כל המתחרים שכל שנה הם רבים יותר ומאתגרים יותר, ביום שבו לא אמצא מה לחדש אני כבר לא אהיה רלוונטי.

 


תגיות של המאמר: שמלת כלה | שמלות כלה |

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)