דרוג:
פרסום באינטרנט לעסקים קטניםכולנו מכירים את המשפט הידוע- התוכן הוא המלך. היום גם עסקים קטנים מבינים זאת ולא נשארים מחוץ לתמונה אלא עובדים ימים כלילות בהכנת תוכנית יחסי ציבור לצורך מינוף העסק. בתקופה בה האינטרנט משמש ככלי לפרסום, עסקים קטנים צריכים למצוא דרכים חדשות להתבלט בזירה המקומית. חווית הנגישותלא משנה איזה עסק יש לכם, פתיחת עסק בייחוד כאשר מדובר על עסק קטן איננה דבר פשוט. עבור רבים מדובר ביציאה לדרך מאתגרת למדי אשר כוללת השגת אישורים מתאימים ועד לבניית תוכנית פרסום. כיום בישראל ישנם מאות עסקים קטנים אשר מהווים את עמוד התווך של המשק. הרגע בו התקבלה ההחלטה לפתוח עסק הוא הרגע בו מתחיל המרוץ למציאת לקוחות. כאמור, לא משנה איזה עסק יש לכם- היום הכל מתחיל ונגמר במסע פרסום מוצלח. אחד הדברים החשובים ביותר בעת איתור לקוחות הוא מסע הפרסום והצלחתו. הצלחתו של מסע הפרסום נמדדת בנגישות של המוצר בקרב הלקוחות- האם הלקוחות הצליחו להתחבר ולגלות עניין במוצר או לא. אם בימים ההם היה ניתן להשיג לקוחות באמצעות פרסום מוצרים בפליירים, הרי היום כללי המשחק השתנו וניתן לדבר על חווית משתמש ברשת. אם פעם היה ניסיון להפעיל את הלקוחות ולקוות שיגיעו לקוחות חדשים, הרי היום פרסום באינטרנט הוא שם המשחק. באינטרנט העסקים יכולים לחשוף פרטים שונים, את המוצרים שלהם, סיפורי הצלחה ולחדד את ההבדל בינם לבין עסקים אחרים. בשונה מעסקים גדולים אשר משקיעים זמן רב בפרסום על מנת לזכות באהדה, פרסום באינטרנט בקרב עסקים קטנים יתמקד במודעות ויצור התעניינות, מה שיביא להגדלת הלקוחות. בדומה לחברות גדולות אשר מטפחות את המותג שלהן לאורך תקופה ארוכה, כך גם עסקים קטנים למרות גודלם צריכים להשקיע זמן בפרסום על מנת לראות תוצאות. לא משנה איזה אסטרטגיה שיווקית תבחרו, מה שחשוב זה פרסום חכם. היום פרסום חכם מתבצע תוך שימוש באינטרנט. פרסום באינטרנט באמצעות בלוגאחת הדרכים של עסקים קטנים להגיע אל ליבם של הלקוחות היא באמצעות פנייה ישירה אליהם. כולנו מכירים את המשפט התוכן הוא המלך ואכן גם היום למרות השינוי שחל בעולם והמסרים שהתקצרו עדיין אין תחליף לחווית התוכן. תוכן אשר נכתב על ידי בעלי העסק ועוסק בדילמות שלהם או בסיפורים אישיים מעניינים ימשוך את הקהל. היום כאשר העולם הפך למקום גדול ונדמה כי ניתן ללכת בקלות לאיבוד כתוצאה מעודף המידע, פרסום באינטרנט באמצעות פתיחת בלוג יכול להיות התשובה. בעלי עסקים הנכנסים לזירה האינטרנטית יכולים לפתוח בלוג ובו לכתוב תכנים שונים לפעילות החברה. פתיחת הבלוג תורם בעיקר למיתוג העסק, אך גם יצירת תכנים רלוונטים עשויים לקדם את האתר של העסק ולגרום ללקוחות למצוא עניין. הכתיבה בבלוג יכולה להיות בעלת אופי אישי מה שיגרום ללקוחות להזדהות עם התכנים. תגיות של המאמר:
|
|