דרוג:
במאמר זה נספק לכם מידע על כורסאות עור: כיצד לרכוש אותן, מה חשוב לדעת עליהן לפני הרכישה, וכיצד לתחזק אותן לאחר הרכישה. בסדר זה בדיוק ייכתב המאמר. תחילה נדון באופן רכישת הכורסא, לאחר מכן ניגש לפרטים שעלינו לדעת לפני התשלום ולבסוף נדון בתחזוקה השוטפת של הכורסאות: מה נדרש לעשות על מנת שהן יישארו כמו חדשות ללא בלאי למשך שנים רבות.
כיצד נרכוש כורסאות עור?
ראשית כל, עלינו להבין האם מדובר ביצרן רהיטים, ביבואן רשמי או בספק רהיטים שאינו היבואן. אופן התקשורת לקוח-עסק בשלושת המקרים שונה לחלוטין. אצל היצרנים – אתם הכי בטוחים מבחינה צרכנית: אין ביורוקרטיה והפניות לחנות אחרת, תקלות ובעיות נפתרות ישירות במקום, ללא פקידים, ולרוב – אם היצרן עשה טעות בפס ייצור והלקוח הציג לו את זה הוא ייקח על עצמו את האחריות.
רכישה מהיבואן, לעומת זאת, מצריכה מעט יותר ביורוקרטיה שכן הוא עמוד התווך שלך עם היצרן, וכך אם אכן הכורסא הובלה לביתך עם בלאי לצורך הדיון נדרש חילוף ניירת ואישור הדברים מהיצרן שאינו בקשר ישיר איתך כלקוח אלא רק עם היבואן. רכישת כורסאות ווילונות מעוצבים לבית מרשת חנויות שהיא לא היבואן מגדילה עוד יותר את הביורוקרטיה ומצריכה קשר חנות-יבואן וקשר יבואן-יצרן. בחנויות אלו הרבה פעמים המוכרים מפנים את הלקוח לשוחח ישירות עם היבואן.
ניתן ללמוד מכך שאחרי הכל הצורך האומנותי והפונקציונלי שלכם הוא אמנם מה שיקבע אך חשוב להכיר את אופי המקום בו אתם רוכשים, ולמי יש לפנות במקרה של תקלה. כמובן שבמקרים בהם רכשתם מחנות שהיא לא יבואן ואתם מעוניינים בשירות יש לשמור את כל הניירת שלכם: מתעודות המשלוח וההזמנות ועד לחשבונית הסופית מהחנות.
פרטים שעלינו לדעת על הכורסאות בטרם נשלם
חשוב לדעת מאיזה סוג של עור עשויה הכורסא ובאיזה עיבוד. כך, למשל, רכישת כורסא מעור לא מעובד תהיה חשופה לקור בעונות החורף, לעומת כורסא שעובדה עיבוד זאמש שתקבל את תכונות של בד ותישאר חמה גם בעונות הקרות. פרט נוסף שעלינו לדעת הוא נושא האחריות: כמה שנים החנות מעניקה אחריות לכורסא מכל דגם ודגם. תחזוקת כורסאות עור
1. להציב לא בזווית השמש, ולהימנע מהצבה מול חלונות שקופים שמשקיפים עליה ישירות. 2. יש לבדוק את מצב התפרים, במידה והם בולטים בכורסא. בדרך כלל תהיה בליטה בין מקום ישיבה אחד למשנהו. אם יש חוט חשוף, מומלץ לתפור אותו שנית ולקבעו חזרה לכורסא. תגיות של המאמר:
|
|