דרוג:
בלאט לפידות, אשר סיימה את שנת 2013 עם כ-150 פרויקטי Salesforce, צפויה לסיים את שנת 2014 עם כ-220 פרויקטים, עליה של 46%. החברה, בעלת התמחות ייחודית בשוק האנטרפרייז ומתודולוגיה ייחודית לשוק ה- SMB, מדווחת על עליה משמעותית באימוץ פלטפורמת Salesforce בתעשיות מדיה, היי-טק, בנקאות, טלקומוניקציה ועוד. החל מתחילת השנה הצטרפו לרשימת לקוחות החברה כ-50 לקוחות חדשים.
רונית ליניק, מנכ"לית בלאט-לפידות, ציינה כי: "ישראל נמצאת בעיצומה של תנופה משמעותית באימוץ טכנולוגיות מבוססות ענן בארגונים בכל סדרי הגודל בישראל, כשהמובילה בהן היא פלטפורמת Salesforce, המתאפיינת בתהליך הטמעה מהיר ו- ROI גבוה. אנו מרחיבים את שורותינו על מנת להיענות לדרישה הגוברת ולהמשיך ולספק ערך מוסף ויתרון תחרותי ללקוחותינו, דרך מתודולוגית ההטמעה הייחודית שלנו".
אודות קבוצת בלאט לפידות
קבוצת בלאט לפידות הנה שותפת הזהב של Salesforce ונציגתה הרשמית של החברה בישראל. קבוצת בלאט לפידות מומחית במתן שירותי ייעוץ, ישום פתרונות לניהול קשרי לקוחות (CRM) ופיתוח על פלטפורמת force.com. קבוצת בלאט לפידות ביצעה למעלה מ- 1000 פרויקטים בתחום Salesforce.com בישראל ובעולם. בין לקוחותיה, בנק לאומי, אמדוקס, קומברס, נייס, צים ריטאליקס, הסוכנות היהודית, , אלוט תקשורת, , אוניברסיטת בן גוריון, רד ויז'ן, אוניברסיטת ת"א, לומניס, סרגון ועוד.
קבוצת בלאט לפידות כוללת גם את 'בלאט לפידות שירותי ייעוץ וניהול שינויים', אשר פועלת בתחום הייעוץ הארגוני.
לפרטים נוספים: http://www.blat-lapidot.com
|
|