דרוג:
מאת קלטון לין, מנהל מוצר, טוויטר
טוויטר פותחת את אופציית קידום האפליקציות לנייד עבור מפרסמים בכל העולם, המאפשרת למנף את יכולות המיקוד רבות העוצמה הקיימות בטוויטר. ומציעה דרכים נוספות להתאים את ההיבטים היצירתיים של המודעה: •
• קישור "עמוק", המאפשר לפתוח את האפליקציה של המשתמש ישירות מהטוויטר
• התאמה של העתק הציוץ של המשתמש, המספק הסבר נוסף מדוע כדאי להוריד את האפליקציה
• אפשרות ה-app cards במערכת ההפעלה iOS הכוללת גם התראות לגבי התקנות, שנועדו להתניע את הפעלת האפליקציה כשעניין המשתמש בה הוא הגבוה ביותר, יופיעו בכל פעם שתושלם הורדה מלאה של האפליקציה.
מדידה של השפעת ההמרה המלאה של מסע הפרסום מתאפשרת הודות למעקב המרות צמוד הכולל התקנות ראשוניות ואירועי המרה בתוך האפליקציה, באמצעות שותפות עם חברות מובילות מתחום המדידה בנייד.
מבנה תמחור וחיזוי לקידום האפליקציות, המבוסס על מודל עלות לכל קליק (CPAC), מבטיח את התשואה הגבוהה ביותר עבור ההשקעה כשמחייב את המפרסם בעבור השירות רק כאשר מקיש המשתמש כדי לעבור ל App Store או Google Play מהמודעה שלו, או כאשר האפליקציה של המפרסם תיפתח ישירות מהטוויטר. בנוסף, קיימת אפשרות להגדיר ולהפעיל מסעות פרסום וקידום של אפליקציית המשתמש ישירות מ- ads.twitter.com, או דרך השותפים של טוויטר ב- ADS API, המתמחים בניהול קמפיינים פרסומיים לנייד.
כדי ליצור קמפיין, צור קשר עם הצוות המנהל של חשבון הטוויטר שלך, הירשם לחשבון ב- atads.twitter.com. או בקר במרכז הסיוע של טוויטר.
תגיות של המאמר:
|
|