גיום קאלו, ג'נסיס: "יצירת חווית לקוח"

דרוג:

"ערוצי הקשר עם הלקוחות משתנים. מיקוד בתהליכים ולא בערוצים הוא המפתח ליצירת חווית לקוח ושירות אישי"

גיום קאלו, דירקטור עסקים אסטרטגיים בג'נסיס: "גם בעידן הדיגיטלי לא ניתן לוותר על הסניפים על מנת לספק חווית לקוח חיובית.

 

"אם ארגונים יימנעו מיצירת קשרי לקוחות באמצעות הסושיאל מדיה, הלקוחות הצעירים יימנעו מהם והם יאבדו אותם", אמר מנהל מכירות בכיר, דרום מזרח אירופה וישראל בחברת ג'נסיס (Genesys), יצרנית בינלאומית של פתרונות למוקדי שירות לקוחות. קמוס אמר את הדברים במהלך ביקורו בישראל שנערך לרגל כנס שערכה החברה בנושא שירות פרסונלי וחווית לקוח בהשתתפות מומחי בינלאומיים של החברה.

"הארגונים צריכים לנטר את מה שקורה ברשתות החברתיות, בפייסבוק, טוויטר, לינקדין, ולדעת מה הלקוח אומר עליהם. אחר כך, עליהם לדעת לתת עדיפות - האם זה לקוח חשוב, האם הוא מדבר הרבה, האם יש לו הרבה חברים. לאחר מכן יש לדעת לנתב את הבקשה לאדם הנכון – לא תמיד זה נציג תמיכה, לפעמים זה איש שיווק או מכירות. אי אפשר להימנע מהסושיאל בתחום קשרי הלקוחות, המדיה הזו כאן כדי להישאר. חייבים להיות מוכנים לקבל בקשות מהגולשים שם".

קמוס אמר: "אנו רואים שינויים רבים בתחום שירות הלקוחות. קיימות נקודות מגע רבות עם הלקוחות ובכל נקודת מגע קיים סיכון לשירות לקוי. לקוחות לא מרוצים בדרך כלל כאשר הם מתקשרים לקול סנטר. פעמים רבות הם מקבלים שירות לא עקבי. כך לדוגמא, הם מטופלים על ידי אנשים שונים, אשר אינם יודעים על פניות קודמות בערוצים השונים. לכן, הערוצים עצמם אינם חשובים. הערוצים משתנים. היום זה פייסבוק ואינטרנט ומחר יהיו אלו ערוצים חדשים. המרכיב החשוב ליצירת חווית לקוח ושירות אישי הם התהליכים. ארגון צריך לשלוט בכל התהליך עם הלקוח, החל מתהליך ההתעניינות, הרכישה ועד השירות לאחר מכן. אם נשלוט בתהליכים ניתן להגדיל את שביעות הרצון ב- 10% ולהקטין עלויות. פלטפורמת חווית הלקוח של ג'נסיס תומכת בניהול כל התהליכים בשירות הלקוחות.

לדברי קמוס: "מסקר שערכה ג'נסיס בשיתוף עם חברת מחקר מובילה עולה כי 50% מן הלקוחות מעדיפים מענה אנושי במוקד לפניות בנושאים מורכבים, 70% מצפים שיהיה להם צ'אט כאשר הם גולשים באתר, 75% פונים גם דרך ערוצי דיגיטל כמו פייסבוק ואתר האינטרנט וכי 22% משתמשים ב- 4 ערוצים או יותר על מנת ליצור קשר עם הארגון"

"ההבנה כי כל חברה נדרשת לספק מענה גם בסושיאל היא חלק מהשינוי האסטרטגי שמתחולל בג'נסיס בשנים האחרונות", הסביר מרטין וסלקה, סגן נשיא אזור מזרח אירופה והמזרח התיכון: "אנו משקיעים רבות בשינוי התפיסה של השוק כי שירות לקוחות וחווית לקוח אינם נוגעים רק במוקד שירות. אנו לא ממוקדים רק במוקד השירות, אלא גם בפתרונות שיסייעו לתמוך בחוויית הלקוח מחוץ למוקד באמצעות כלים כמו ניו מדיה, פעילויות שיווקיות פרסונליות, שימוש בביג דאטה על מנת לספק שירות פרסונלי וכדומה" 

קמוס: "ג'נסיס מסייעת לחברות לחבר מידע  ממערכות שונות, כגון מערכת בילינג או CRM,  כולל את ההיסטוריה של הלקוח - והשיחות עם הלקוח בפעמים הקודמות. באמצעות שילוב של כל המידע הזה אנו נעים אל מעבר לשימוש בפרופילים מוגדרים מראש, ועוברים לחוויה אישית יותר. פרוסנליזציה טובה כשיש לנו מידע רב, אבל גם כשיש לנו מידע מועט אפשר ליצור אותה – לדוגמא, כשאני מתקשר למרכז השירות אני רוצה לדבר עם אותו הסוכן, זו פרסונליזציה. גם אם אני מחייג למספר של 4 ספרות, יענה לי סוכן אישי, זה שיודע הכל עליי, לא רק על הפרופיל שאני משתייך אליו, אלא אודותיי כאדם, הוא יענה ויטפל בי. הפרסונליזציה מתאפשרת באמצעות הפלטפורמה הפתוחה של ג'נסיס המשתמשת במידע מכל מערכות המשרד האחורי, וההיסטוריה של הלקוח, כדי לקבל החלטות עסקיות"

גיום קאלו, דירקטור עסקים אסטרטגיים בג'נסיס, אמר: "גם בעידן הדיגיטלי לא ניתן לוותר על הסניפים על מנת לספק חווית לקוח חיובית. הסניף עדיין צריך לשמש ערוץ חשוב בקשר עם הלקוח משום שכאשר מדובר במכירות אין תחליף למגע האנושי. אמנם הסניפים הוחלפו באמצעים דיגיטליים

 

 

 

לביצוע טרנזקציות פשוטות ולמכירת מוצרים פשוטים, אך בנושאים מורכבים יותר הם מעדיפים את הסניף. גם הארגונים מעדיפים להשאיר את הסניפים על מנת לא לאבד את המגע האישי עם הלקוח.

 

 

 

 


תגיות של המאמר: ג'נסיס | Genesys |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

SambaNova Systems ו-Solidus AI Tech מביאות בינה מלאכותית במהירות גבוהה לעולם ה-Web 3.0 SambaNova Systems, חברת פתרונות הבינה המלאכותית הי
CSG ו-Cellusys מניעות עידן חדש של ניידות בתחום הנדידה מפעילים סלולריים מתמודדים עם אתגרים הולכים וגוברים
Zoom ו-Mitel מכריזות על שותפות אסטרטגית לאספקת פתרון תקשורת ושיתוף פעולה היברידי מבוסס בינה מלאכותית שיעשה את ההבדל עבור ארגונים ברחבי העולם זום Zoom Video Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) ו
חברת התעופה Riyadh Air חוברת ל-Sutherland ליצירת מערכת תפעול פיננסית דיגיטלית ראשונה-מסוגה הנעזרת באוטומציה חכמה Riyadh Air וחברת Sutherland הכריזו על הסכם שותפות
NIQ חושפת כלי AI פורצי דרך עבור מותגי CPG בפסטיבל החדשנות FastCompany לשנת 2024 , המספקים תובנות המופעלות ע"י בני אנוש במהירות הבינה המלאכותית ‏NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צר
11x הבטיחה מימון של 24 מיליון דולר בסבב הגיוס הראשון בהובלת Benchmark ליצירת עתיד העבודה הדיגיטלית 11x, חברת הזנק חלוצית בתחום הבינה המלאכותית המשנה
פלטפורמת Zoom for Government מתרחבת עם Zoom AI Companion, מקבלת הסמכת FedRAMP® JAB Zoom הודיעה כי ההנהלה המאשרת המשותפת (JAB) של המוע
צעירים מרחבי העולם מוזמנים ליצור פתרונות חדשניים לאתגרים ממוקדי מטרה בפיתוח בר קיימא מעוניינים לפתור כמה מהאתגרים הגדולים ביותר העומדים
חברת  F5 משתפת פעולה עם אינטל כדי לפשט את האבטחה וההטמעה של שירותי AI חברת F5 משתפת פעולה עם אינטל כדי לפשט את האבטחה ו
AI-Media ו-Spechmatics מכריזות על שותפות אסטרטגית לפיתוח טכנולוגיות לשירותי כתוביות ושפה AI-Media - המובילה הגלובלית בטכנולוגיית קידוד אודי
Raiven Capital מסתמכת על AI Augmented Humanity אשר יניע את המהפכה התעשייתית החמישית במקביל להתפתחות הבינה המלאכותית הופיעו שני נרטיביי
Kanari AI ו-Kata.ai מקימות שותפות אסטרטגית למטרת קידום בינה מלאכותית שיחתית במזרח התיכון ובדרום מזרח אסיה. Kanari AI, החברה המובילה בזיהוי דיבור בערבית, ו-Ka
Joby מבקשת להפוך למפעילת שירות מוניות האוויר החשמליות המורשית הראשונה באיחוד האמירויות .Joby Aviation, Inc (NYSE:JOBY), חברה המפתחת מוניו
Quantexa משיקה יחידה עסקית גלובלית עבור המגזר הציבורי כדי לעזור לסוכנויות ולמשרדים ממשלתיים לפרק ממגורות נתונים, לרתום את הבינה מלאכותית ולהשתמש במיכון כדי להגביר יעילות Quantexa, המובילה הגלובלית בפתרונות מודיעין לקבלת
בתי קזינו מקוונים מוסדרים באמצעות טכנולוגיה ברמה צבאית כדי להערים על פושעי סייבר כאשר פשעי הסייבר משתוללים ופרצות של נתונים נמצאות
עונה 3 של Bitget TraderPro כוללת הדגמה למסחר חי עם מימון תומך של עד 10,000 דולר לכל משתמש Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 המ
AI-Media ו-ITV מכריזות על שותפות שמהווה ציון דרך למהפכה בשירותי כתוביות AI-Media, המובילה העולמית בשירותי תרגום והצגת כתוב
ספר חדש חושף את כלי הבינה המלאכותית היוצרת הראשונים אי פעם המבוססים על מדעי המוח שנמצאים בשימוש מותגים גלובליים כדי לזכות בליבם של הצרכנים Sensori.Ai, החברה היחידה הממזגת מדעי המוח עם בינה
Tenstorrent ו-Movellus יוצרות מעורבות אסטרטגית עבור פתרונות הבינה המלאכותית והצ'יפלט למחשוב מהדור הבא Movellus ו-Tenstorrent מודיעות כי Tenstorrent רכשה
Akur8 מרחיבה את יכולות הליבה עם רכישה אסטרטגית של Arius® Rereserve Solution Akur8, החברה שמאחורי הדור הבא של פתרונות תמחור ביט
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)