דרוג:
מענה טלפונימעוניינים בכל המידע על מענה טלפוני לעסקים? הידעתם כי עסק אשר נעזר בשירות טלפוני חיצוני צפוי להגדיל את מחזור המכירות שלו בעשרות אחוזים, ולהגיע אף לתשואה אינסופית? לידיעה, תשואה אינסופית היא מצב בו אחוזי הרווח שהשכלתם לייצר גבוהים בהרבה מן התחזית ומן הממוצע בתחום העיסוק שלכם. על אף שיש להם ערך מספרי נקוב, לא ניתן היה לצפות את שעורו ולכן הדיסציפלינה הכלכלית מכנה זאת "תשואה אינסופית". מצב שכזה אפשרי כאשר שירות מענה טלפוני לעסקים מועסק על ידכם: זה מאפשר לכם להתרכז בעבודה ולו – לטפל בנושאי הטלפוניה שלכם. רישום הודעות מפונים שלא הצליחו להשיגכם בטלפון כאשר ישנו עומס בקווים שלכם, הוא לא תמיד יכול להכיל את כל הפונים סומולטנית. במקרה זה, השיחות מנותבות אל מענה טלפוני לעסקים אשר לוקח הודעות מפונים, תוך הזדהות כעובדי החברה שלכם או כעובדי המענה הטלפוני בהתאם להגדרתכם. ההודעות תירשמנה במקצועיות, על פי לשון הלקוח, תוך ניטור מקרים בהם נותקה השיחה. במוקדים לא מעטים נהוג לרשום הודעה כמו "סירב להשאיר הודעה" מה שיוצר עומס על ערוץ העברת הנתונים שלכם, ולכן יועברו אליכם רק מסרים אמיתיים של פונים שנשארו בשיחה. מענה בתחום קביעת התורים והפגישות ניתן להזמין שירות קביעת תורים לעורכי דין, רופאים וכל סוג אחר של לקוח. הטלפנים של החברה יעבדו בקורלציה מלאה עם המזכירות בחברה, במרפאה, בקליניקה או בלשכה שלך. עבודה מסוג זה תאפשר לכם להתפנות לעיסוקיכם ולהשאיר את הלוגיסטיקה בידיים של המענה הטלפוני. צרכים שונים כמו רצונכם לקחת שעות הפסקה, רצונכם להיעדר לשעות ארוכות, וכו' יירשמו ביומן וידווחו לצוות קובעי התורים בזמן אמת, ולכן אין כל חשש שקביעת תור מטעם המענה הטלפוני תתנגש ולו עם דקה בודדת מסדר יומכם. שירות מכירות והזמנות
מוקדי הטלמרקטינג וההזמנות של מענה טלפוני לעסקים יבצעו חדשות לבקרים מכירות של מוצרייך ושירותייך, תוך למידתם לעומק, כולל הדגשת סודות המכירה. בנוסף, יילקחו הזמנות על מנת להקל את עומס מוקד ההזמנות בתוך החברה. ניסיון העבר הוכיח כי לקוחות רבים הגדילו משמעותית את היקף המכירות שלהם
אנו ממליצים לבקר בקישורית המובילה בתחום, הקליקו לפרטים נוספים - http://www.xn----
תגיות של המאמר:
|
|