U.S. Polo Assn חוגגת את השקת הגיליון השני של Field X Fashion , המגזין הדיגיטלי הגלובלי ועטור הפרסים שחוגג ספורט ואופנה

דרוג:

 

U.S. Polo Assn חוגגת את השקת הגיליון השני של Field X Fashion , המגזין הדיגיטלי הגלובלי ועטור הפרסים שחוגג ספורט ואופנה

 

ווסט פאלם ביץ', פלורידה, 10 באפריל 2025,  ACCESS Newswire: 

U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), מכריזה בגאווה על השקת הגיליון השני של Field X Fashion , המגזין הדיגיטלי השנתי של המותג הגלובלי. מגזין עטור פרסים זה, שזמין באינטרנט וגם במהדורה מודפסת, משותף ברחבי העולם, ומציע למיליוני לקוחות נאמנים, אוהדי ספורט, משפיענים ושותפים הצצה סוחפת לעולם הספורט והאופנה של U.S. Polo Assn.


U.S. Polo Assn.

Field X Fashion מכסה מגוון רחב של תכנים, לרבות אירועי ספורט פולו עולמיים, קולקציות עונתיות של מוצרים ואוספי צילומים, יוזמות קיימות, אירועי משפיענים ברחבי העולם, פילנתרופיה והישגים משמעותיים של המותג ב-2024. בנוסף, Field X Fashion, Issue 2  מתייחס אל חגיגות 135 השנים של U.S. Polo Assn ב-2025, ומבטיח כמה מהתכנים הטובים ביותר של המותג מרחבי העולם, והכל במקום אחד.

 

"Field X Fashion מספק דרך חשובה להתייחסות ולאמירה תודה לצרכנים ולחובבי הספורט הגלובליים שלנו המגיעים מיותר מ-190 מדינות ברחבי העולם על ידי שיתוף המורשת העשירה והאירועים שמגדירים את U.S. Polo Assn", אמר ג'יי מייקל פרינס, נשיא ומנכ"ל USPA Global, החברה המנהלת את המותג U.S. Polo Assn ששוויו מיליארדי דולרים. " Field X Fashion הוא לא רק פרסום, אלא דרך סוחפת להתבונן אל תוך היקום הרחב של המותג והספורט שלנו, תוך הדגשת הקשר האותנטי שלנו לספורט הפולו, לאופנה הנצחית שלנו ולהשפעה הגלובלית שלנו".

 

"אנו נרגשים להציע את תערובת התוכן עטורת הפרסים הזו, כמו גם את הטיזר שלנו ליום השנה ה-135, למעריצים ולצרכנים שלנו ברחבי העולם", הוסיף.

Field X Fashion חגג זכייה ב-Merit Award Gold לשנת 2023 בקטגוריית הפרסום/תקשורת המצטיין, שנועדה להכיר במאמצים שמיישמות תעשיות גלובליות והשווקים שהם משרתים. Merit Award מספק הכרה בחברות שתרמו להמשך הצמיחה של השוק ברחבי העולם, כאשר השופטים כוללים עיתונאים מכובדים, בכירים, יועצים, יזמים, מחנכים וצוות של Merit Award.

לקוחות, אוהדי ספורט, משפיענים ושותפים של המותג יכולים כעת לחוות את הגרסה הדיגיטלית של Field X Fashion, גיליון 2, בכתובת uspoloassnglobal.com. מאז הקמת המגזין בשנת 2023, U.S. Polo Assn מתחייב להמשיך את המסורת השנתית הזו, להביא עדכונים, סיפורים ואוספים חדשים ומרגשים לקהל הנאמן שלו מדי שנה.

אודות U.S. Polo Assn.  ו- USPA Global

 

 U.S. Polo Assn.הוא המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), האיגוד הגדול ביותר של מועדוני פולו ושחקני פולו בצפון אמריקה, שנוסד בשנת 1890 וממוקם במרכז הפולו הלאומי USPA בוולינגטון, פלורידה. השנה, איגוד הפולו האמריקאי חוגג 135 שנים של השראה ספורטיבית לצד ה- USPA. עם טביעת רגל גלובלית של מיליארדי דולרים והפצה עולמית באמצעות יותר מ-1,200 חנויות קמעונאיות של U.S. Polo Assn., כמו גם אלפי נקודות הפצה נוספות, U.S. Polo Assn. מציע ביגוד, אביזרים והנעלה לגברים, נשים וילדים ביותר מ-190 מדינות ברחבי העולם. עסקאות היסטוריות עם  ESPN בארצות הברית ו- Star Sports  בהודו משדרות כעת כמה מאליפויות הפולו המובילות בעולם, בחסות U.S. Polo Assn. , מה שהופך את הספורט המרגש לנגיש למיליוני אוהדי ספורט ברחבי העולם בפעם הראשונה.

 

U.S. Polo Assn. נבחר באופן עקבי לאחד מזכייני הספורט העולמיים המוביל בעולם לצד ה-NFL, ה-NBA וה-MLB, על פי License Global. בנוסף, המותג בהשראת הספורט זוכה להכרה בינלאומית עם פרסים על צמיחה גלובלית ודיגיטלית. בשל הצלחתו העצומה כמותג עולמי, U.S. Polo Assn. מסוקר בפורבס,  Fortune, Modern Retail ו-GQ, כמו גם ב-Yahoo Finance  ובלומברג, בין מקורות מדיה בולטים רבים אחרים ברחבי העולם.

 

לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת uspoloassnglobal.com ועקבו אחר @uspoloassn.

 

USPA Global היא חברת בת של USPA ומנהלת את המותג הגלובלי U.S. Polo Assn., המוערך במיליארדי דולרים. באמצעות חברת הבת שלה, Global Polo Entertainment (GPE), חברת USPA Global מנהלת גם את Global Polo TV, המספקת תכני ספורט ולייף סטייל. לקבלת תוכן ספורט נוסף, בקרו באתר globalpolo.com.

 

למידע נוסף – מדיה:

Stacey Kovalsky
Vice President, Global PR and Communications
[email protected]
+001.561.790.8036

Kaela Drake
PR & Communications Specialist
[email protected]
+001.561.461.8596

מקור: U.S. Polo Assn.

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESS Newswire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: U.S. Polo Assn. | פולו |

כתבות נוספות בקטגוריה בידור, תרבות ופנאי

עדי גביסון חותם את החורף עם סינגל חדש בסגנון פופ עדי כותב: "כמה שאנחנו זקוקים למעט אור ותקווה בתקופ
הראפר החרדי שניאור-זלמן הסופר חוזר עם להיט חדש הוא נולד למשפחה חב"דניקית, יצא בשאלה, וחזר בתשובה.
תחרות הצילום הבטון בחיינו של GCCA לשנת 2024/25 חושפת תמונות מרהיבות מרחבי העולם - הכרזה על הזוכים בתחרות הצילום הגלובלית תמונה מרהיבה של רוכב סקטבורד בחוף ונציה, קליפורניה
שבוע האמנות הראשון בריאד ייפתח לראשונה ויכלול יותר מ- 45 גלריות, אוספים מוזמנים, תוכנית ציבורית של הרצאות ותערוכה משתתפת ברחבי העיר הוועדה לאמנות חזותית של ערב הסעודית חושפת את התוכנ
הביתן הלאומי הסעודי בביאנלה לעיצוב בלונדון 2025: "מים טובים" מזמינים אותנו לחשוב מחדש על מערכת היחסים שלנו עם מים ערב הסעודית חוזרת לביאנלה לעיצוב בלונדון 2025 עם ת
ההצגה על ד"ר מנגלה בישראל! אחרי ההצלחה בארצות הברית ולפני הבכורה בגרמניה: ההצ
ספרות השביעי באוקטובר מזוויות חדשות שבעה - היום שבו הזמן עצר מלכת. כתב העת הכיוון מזרח
    USPA Global ו-Global Polo Entertainment מרחיבות את מערכת היחסים ההיסטורית עם ESPN   Global Polo Entertainment - גלובל פולו אנטרטיינמנט
שותפות אסטרטגית בין ילדי הקומדיה ופורטל סטנדאפיסט פורטל הסטנדאפ המוביל "סטנדאפיסט" ואתר התוכן הוותיק
אחת ההבטחות של הזמר הנשי בישראל חוזרת עם סינגל חדש שגית לב ארי. זמרת ויוצרת, שסומנה כאחת ההבטחות של ה
"ולרגע חטוף – לא נשכח שום חטוף" 🎗 הפרויקט של בת חן אהרונוב ואסף נגל - "הותר לשחרור"
"ממזרח ומערב, מהצפון עד הדרום אתה תמיד שומר עלינו" "ממזרח ומערב, מהצפון עד הדרום אתה תמיד שומר עלינו
אחרי עשרים שנה: שרון אבילחק ואודי דוד בדואט חדש עשרים שנה חלפו מאז ששרון אבילחק ואודי דוד כבשו את
ישראל גברא מפתיע בדואט חדש עם דייויד טויב קם ונופל קם ונופל" – שיתוף פעולה ייחודי של מפגש בין עולמות
הבדיקות של PerfectSwell® מתחילות במועדון הגלישה האקסקלוסיבי של סאו פאולו American Wave Machines, המובילה העולמית בתחום היעד
הוועדה לאמנות חזותית בערב הסעודית מכריזה על צוות אוצרות לשבוע האמנות הראשון בריאד הוועדה לאמנות חזותית של ערב הסעודית מכריזה על צוות
teamLab Planets (טוקיו, טויוסו) רשמה גידול של כ-130% לעומת התקופה המקבילה אשתקד במכירות כרטיסים בעקבות התרחבות משמעותית. גידול נרשם גם במשך השהות של המבקרים teamLab Planets TOKYO DMM.com (להלן teamLab Planet
בגיל 90, הוא לא מפסיק לכתוב ועכשיו על לביאות אלמנו קובץ סיפורים חדש מאת דב בהט, "על לביאות אלמנות – ו
דרך אמנות: לקחת את הבעלות על הגוף אליי בחזרה! כשהייתה בת שש, הוצג צילום העירום שלה בחדר האוכל של
סאגה משפחתית מורכבת מאת אידה צורית בת ה-99 סאגה משפחתית מורכבת מאת אידה צורית בת ה-99
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)