Meltwater ו-NICE משתפות פעולה כדי להביא מודיעין רשתות חברתיות בזמן אמת לשירות הלקוחות

דרוג:

Meltwater ו-NICE משתפות פעולה כדי להביא מודיעין רשתות חברתיות בזמן אמת לשירות הלקוחות

סן פרנסיסקו, 12 במרץ 2025 (GLOBE NEWSWIRE) –

Meltwater, ספקית עולמית מובילה בתחום המדיה, המודיעין החברתי והצרכני, היום על שיתוף פעולה חדש עם NICE, פלטפורמת הבינה המלאכותית המובילה בעולם לשירות לקוחות, המביאה לראשונה את תובנות Meltwater  לשוק ה-Contact Center as a Service (CCaaS). יחד, Meltwater ו-NICE יעצימו ארגונים ליצור קשר עם לקוחות בזמן אמת באמצעות ערוצי מדיה חברתית כדי לשפר את האינטראקציות עם הלקוחות, לייעל את התפעול, לקבל החלטות מגובות נתונים ולמטב אסטרטגיות המגבירות את שביעות רצון הלקוחות.

 

Meltwater and NICE partner to bring real-time social Intelligence to customer service

SAN FRANCISCO, March 12, 2025 (GLOBE NEWSWIRE) – 

Meltwater, a global leader in media, social and consumer intelligence, today announces a new collaboration with NICE, the world’s leading AI platform for customer service, bringing Meltwater insights to the Contact Center as a Service (CCaaS) market for the first time. Together, Meltwater and NICE will empower enterprises to engage with customers in real time through social media channels to enhance customer interactions, streamline operations, make data-backed decisions and optimize strategies that boost customer satisfaction.

A leader in AI-powered customer service software, NICE supports enterprise organizations around the world with its CXone Mpower platform. With Meltwater social insights available in CXone Mpower, NICE customers can utilize social media as a customer care channel. Social media has long been a key channel for customer service, yet many contact centers lack the necessary tools to efficiently analyze social media interactions. The mountain of end-user data is growing and businesses need solutions to help them make sense of it all. 

This new integration unlocks the power of Meltwater’s social intelligence for customer service, processing more than 3 billion social engagements each day. Meltwater’s AI-powered solutions then transform this data into actionable insights allowing teams to respond to cases in real time, reach unserved demographics, meet service-level objectives, and enhance the customer experience.

Key benefits of the integration include: 

  • World class listening and filtering capabilities with the ability to search and analyze social content from Meltwater's industry-leading, comprehensive dataset.
  • Advanced keyword filtering to surface the most relevant and actionable social media conversations and analyze customer sentiment, engagement, trending themes, consumer behavior, response times, and more. 
  • A unified task queue, with messages in a single, centralized location, making it easier to manage multiple interactions simultaneously while improving resolution times. 
  • Ability to respond to customer issues in real time, either in social channels or direct messages.

“We’re excited to partner with NICE which signifies a pivotal moment for Meltwater as we enter the CCaaS market,” said Doug Balut, Senior Vice President of Global Alliances and Partnerships at Meltwater. “Many contact center support teams lack access to real-time social data, leaving customers’ questions and concerns unanswered. With this integration, we’re empowering brands with the insights they need to understand customer sentiment, anticipate issues, and respond with agility, ultimately enhancing the customer experience.”

“Social media is a critical customer service channel. By integrating Meltwater’s social intelligence into CXone Mpower, we’re enabling enterprises to turn social interactions into meaningful customer engagements while driving efficiency and business impact,” said Barry Cooper, President, CX Division, NICE. “This integration reinforces NICE’s commitment to our open platform and strategic partnerships, enabling organizations to leverage leading capabilities across the ecosystem to deliver proactive, personalized experiences powered by AI.”

For more information, please contact:

Stacy Slayden
[email protected]

Christopher Irwin-Dudek, +1 201 561 4442, [email protected], ET

About Meltwater 

Meltwater empowers companies with solutions that span media, social and consumer intelligence. By analyzing ~1 billion pieces of content daily and transforming them into vital insights, Meltwater unlocks the competitive edge to drive results. With 27,000 global customers, 50 offices across six continents, and 2,300 employees, Meltwater is the industry partner for global brands making an impact. Learn more at meltwater.com.

About NICE

With NICE (Nasdaq: NICE), it’s never been easier for organizations of all sizes around the globe to create extraordinary customer experiences while meeting key business metrics. Featuring the world’s #1 cloud native customer experience platform, CXone, NICE is a worldwide leader in AI-powered self-service and agent-assisted CX software for the contact center – and beyond. Over 25,000 organizations in more than 150 countries, including over 85 of the Fortune 100 companies, partner with NICE to transform - and elevate - every customer interaction. www.nice.com


 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 


תגיות של המאמר: Meltwater | NICE |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Telefónica Germany מחדשת את חוזה התמיכה של Oracle עם Spinnaker Support ומרחיבה את החוזה כך שיכלול תמיכת תחזוקה של צד שלישי Broadcom-VMware Spinnaker Support (Spinnaker) המעניקה לחברות תמיכה
Carti 100 של Bear Robotics זכה ב-iF DESIGN AWARD 2025 ומציב סטנדרטים חדשים עבור מיכון לוגיסטי Bear Robotics מתרגשת להכריז שהרובוט נייד האוטונומי
Formerra מציגה את אתר המסחר האלקטרוני המשודרג +Formerra כדי למטב את חוויית הלקוח Formerra, מובילה בהפצת חומרי ביצועים, השיקה היום א
Xsolla משיקה את כרטיס המתנה Xsolla Gold לשיפור הנראות של מותג המשחק בערוצים הפיזיים ובדיגיטל, ומציעה לשחקנים אמצעי תשלום חדש ‏Xsolla, חברה מובילה למסחור משחקי וידאו, הכריזה על
לLTTS Smart World - תפקיד משמעותי בכינוס הגדול בעולם עם מרכז שליטה המופעל על ידי בינה מלאכותית L&T Technology Services (BSE: 540115, NSE: LTTS),
יום השנה של Bitget Blockchain4Her: שנה בסקירה Bitget, הבורסה המובילה למטבעות קריפטוגרפים וחברת ה
חברת F5 חושפת את פלטפורמת ה-Application Delivery והאבטחה המאוחדת הראשונה בתעשייה, לתשתיות היברידיות מרובות ענן, בעידן הבינה המלאכותית חברת F5 חושפת את פלטפורמת ה-Application Delivery ו
Ascend 2025 פורצת אל השוק העולמי: מפגש הפסגה המוביל למסחר אלקטרוני של Riskified יתקיים בשש ערים ברחבי העולם ‏Riskified ‏ ריסקיפייד (NYSE:RSKD), מובילה בתחום ה
Quantexa משחררת גל של הדור הבא של מודיעין לקבלת החלטות מבוסס בינה מלאכותית ב-QuanCon25 Quantexa, ספקית מובילה בפתרונות מודיעין לקבלת החלט
Xsolla משיקה חבילת פרסום: פתרון אוניברסלי המאפשר פרסום ומכירה ישירה של משחקים לצרכנים ברשת ‏Xsolla, חברה גלובלית מובילה למסחר במשחקי וידאו, ה
Xsolla Cloud Gaming מרחיבה את גישת המפתחים למשתמשים חדשים בתפוצה גלובלית Xsolla, חברה גלובלית מובילה למסחר במשחקי וידאו, הכ
Xsolla מכריזה על עדכונים יצירתיים וחדשים לחנות האינטרנט אשר מסייעת למפתחים להביא את המשחקים שלהם לצמיחה באמצעות פעילויות ישירות עם הצרכנים Xsolla, חברה מובילה למשחקי וידאו מסחריים, הוסיפה ע
Veson Nautical ו-Cargill מרחיבות שותפות ארוכת שנים עם הסכם טכנולוגיה אסטרטגי Veson Nautical (Veson), מובילה עולמית בפתרונות ניה
Xsolla Offerwall משפר את ההכנסות ממשחקים ומשפר את המעורבות של שחקנים שאינם משלמים Xsolla, חברה מובילה למשחקי וידאו מסחריים, הכריזה ע
Mavenir ו-e& UAE הכריזו על שותפות טכנולוגית אסטרטגית רב-שנתית ב-MWC25, החל בשיתוף פעולה בליבת מנות נתונים מתכנסות עבור שירותי 5G Mavenir, ספקית תשתיות הרשת המקורית בענן, ו-e& UAE,
Ambiq עושה דמוקרטיזציה של הבינה המלאכותית בקצה עם המערכת על שבב מסדרת Apollo330 Plus Ambiq®, מפתחת מובילה של מוליכים למחצה עם צריכת הספ
סטודנטים באוניברסיטת דופין זכו באתגר של אוניברסיטת דנודו Denodo (דנודו), מובילה בניהול נתונים, הודיעה שהזוכ
GA-ASI ביצעה הטסה עם ערמת תוכנה אוטונומית ממשלתית ב-Orange Flag 25-1 General Atomics Aeronautical Systems, Inc (GA-ASI)
Graid Technology הבטיחה גיוס של 30 מיליון דולר בסדרה B כדי להאיץ את הצמיחה בשוק האחסון וההגנה על נתונים Graid Technology, חדשנית מובילה בתחום ה-RAID המבוס
Lantronix מעצימה את הדור הבא של פתרונות מצלמה המבוססים על בינה מלאכותית עם אינטגרציה תרמית חלקה של Teledyne FLIR Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), מובילה עו
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)