Meltwater ו-NICE משתפות פעולה כדי להביא מודיעין רשתות חברתיות בזמן אמת לשירות הלקוחות

דרוג:

Meltwater ו-NICE משתפות פעולה כדי להביא מודיעין רשתות חברתיות בזמן אמת לשירות הלקוחות

סן פרנסיסקו, 12 במרץ 2025 (GLOBE NEWSWIRE) –

Meltwater, ספקית עולמית מובילה בתחום המדיה, המודיעין החברתי והצרכני, היום על שיתוף פעולה חדש עם NICE, פלטפורמת הבינה המלאכותית המובילה בעולם לשירות לקוחות, המביאה לראשונה את תובנות Meltwater  לשוק ה-Contact Center as a Service (CCaaS). יחד, Meltwater ו-NICE יעצימו ארגונים ליצור קשר עם לקוחות בזמן אמת באמצעות ערוצי מדיה חברתית כדי לשפר את האינטראקציות עם הלקוחות, לייעל את התפעול, לקבל החלטות מגובות נתונים ולמטב אסטרטגיות המגבירות את שביעות רצון הלקוחות.

 

Meltwater and NICE partner to bring real-time social Intelligence to customer service

SAN FRANCISCO, March 12, 2025 (GLOBE NEWSWIRE) – 

Meltwater, a global leader in media, social and consumer intelligence, today announces a new collaboration with NICE, the world’s leading AI platform for customer service, bringing Meltwater insights to the Contact Center as a Service (CCaaS) market for the first time. Together, Meltwater and NICE will empower enterprises to engage with customers in real time through social media channels to enhance customer interactions, streamline operations, make data-backed decisions and optimize strategies that boost customer satisfaction.

A leader in AI-powered customer service software, NICE supports enterprise organizations around the world with its CXone Mpower platform. With Meltwater social insights available in CXone Mpower, NICE customers can utilize social media as a customer care channel. Social media has long been a key channel for customer service, yet many contact centers lack the necessary tools to efficiently analyze social media interactions. The mountain of end-user data is growing and businesses need solutions to help them make sense of it all. 

This new integration unlocks the power of Meltwater’s social intelligence for customer service, processing more than 3 billion social engagements each day. Meltwater’s AI-powered solutions then transform this data into actionable insights allowing teams to respond to cases in real time, reach unserved demographics, meet service-level objectives, and enhance the customer experience.

Key benefits of the integration include: 

  • World class listening and filtering capabilities with the ability to search and analyze social content from Meltwater's industry-leading, comprehensive dataset.
  • Advanced keyword filtering to surface the most relevant and actionable social media conversations and analyze customer sentiment, engagement, trending themes, consumer behavior, response times, and more. 
  • A unified task queue, with messages in a single, centralized location, making it easier to manage multiple interactions simultaneously while improving resolution times. 
  • Ability to respond to customer issues in real time, either in social channels or direct messages.

“We’re excited to partner with NICE which signifies a pivotal moment for Meltwater as we enter the CCaaS market,” said Doug Balut, Senior Vice President of Global Alliances and Partnerships at Meltwater. “Many contact center support teams lack access to real-time social data, leaving customers’ questions and concerns unanswered. With this integration, we’re empowering brands with the insights they need to understand customer sentiment, anticipate issues, and respond with agility, ultimately enhancing the customer experience.”

“Social media is a critical customer service channel. By integrating Meltwater’s social intelligence into CXone Mpower, we’re enabling enterprises to turn social interactions into meaningful customer engagements while driving efficiency and business impact,” said Barry Cooper, President, CX Division, NICE. “This integration reinforces NICE’s commitment to our open platform and strategic partnerships, enabling organizations to leverage leading capabilities across the ecosystem to deliver proactive, personalized experiences powered by AI.”

For more information, please contact:

Stacy Slayden
[email protected]

Christopher Irwin-Dudek, +1 201 561 4442, [email protected], ET

About Meltwater 

Meltwater empowers companies with solutions that span media, social and consumer intelligence. By analyzing ~1 billion pieces of content daily and transforming them into vital insights, Meltwater unlocks the competitive edge to drive results. With 27,000 global customers, 50 offices across six continents, and 2,300 employees, Meltwater is the industry partner for global brands making an impact. Learn more at meltwater.com.

About NICE

With NICE (Nasdaq: NICE), it’s never been easier for organizations of all sizes around the globe to create extraordinary customer experiences while meeting key business metrics. Featuring the world’s #1 cloud native customer experience platform, CXone, NICE is a worldwide leader in AI-powered self-service and agent-assisted CX software for the contact center – and beyond. Over 25,000 organizations in more than 150 countries, including over 85 of the Fortune 100 companies, partner with NICE to transform - and elevate - every customer interaction. www.nice.com


 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 


תגיות של המאמר: Meltwater | NICE |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Moonup Technology משתפת פעולה עם Shelly, מובילת הבית החכם האירופית, כדי להציג אקוסיסטם מלא של מבנים חכמים בתערוכת הבנייה בטאיפיי 2025 חברת Moonup Technology Co., Ltd, שותפה תפעולית בטי
Pace נבחרה על ידי Prudential Financial כדי לסייע באוטומציה של פעולות הביטוח שלה באמצעות בינה מלאכותית סוכנית חברת ‏Pace, כוח העבודה הסוכני לביטוח, נבחרה על ידי
Saviynt פותחת מטה בדובאי לחיזוק אבטחת זהויות, בד בבד עם האצת השימוש בבינה מלאכותית במזרח התיכון Saviynt, חברה מובילה בתחום אבטחת זהויות מונעת בינ
NPU IP VIP9000NanoOi-FS של VeriSilicon מקבל אישור ISO 26262 ASIL B ‏VeriSilicon (688521.SH) הכריזה היום כי ה-NPU IP V
פלטפורמת התכנון Unison Planning™ של OMP, מונעת הבינה המלאכותית, משפרת את הזריזות בשרשרת האספקה ​​עבור McCormick & Co OMP מסייעת ל-McCormick & Co, המובילה העולמית בשוק
Nedap ו-iLOQ מכריזות על שותפות טכנולוגית אסטרטגית לפתרונות גישה שמוכנים לעתיד Nedap (AMS:NEDAP), חברה מובילה עולמית לפתרונות אבט
EZVIZ זכתה בפרסInternational Innovation  עבור חלוציות בזיהוי חיות בר, וקידום הדור הבא של מצלמות חוץ חכמות, בעלות יכולות גבוהות יותר שמתאימות את עצמן לסביבה EZVIZ חוגגת ציון דרך משמעותי עם זכייתה הראשונה אי
AI-Media משיקה את יוזמת התאימות ADA Title II לתמיכה בגופים ציבוריים שצריכים לעמוד בלוחות הזמנים של WCAG 2.1 AA AI-Media, מובילה עולמית בטכנולוגיית יצירת כתוביות
OpenAI מצטרפת לברית העולמית נגד הונאות כחברה מייסדת לחיזוק התגובה הגלובלית נגד הונאות מבוססות בינה מלאכותית בעת שנוכלים מאמצים שיטות מתוחכמות יותר ויותר המונע
SINTX Technologies חותמת על הסכם אספקה ​​עם EVONIK לייצור תרכובת סיליקון ניטריד עם PEEK עבור שתלים ייעודיים למטופלים המודפסים בתלת ממד בסיוע בינה מלאכותית SINTX Technologies, Inc. (נאסד"ק: SINT) ("SINTX" א
Datavault AI חותמת על הסכם עם מועצת האגרוף העולמית, ומאפשרת מונטיזציה גלובלית מונעת אירועים בקנה מידה גדול Datavault AI Inc (נאסד"ק: DVLT) ("Datavault" או "ה
Denodo צוינה כמובילה ב-IDC MarketScape עבור פלטפורמות תוכנה לשילוב נתונים Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הכריזה כי הוכרה
AWS ו-HUMAIN מרחיבות את השותפות בעסקה הכוללת תשתית AI של NVIDIA ושבב AWS AI לקידום חדשנות גלובלית בבינה מלאכותית ‏Amazon Web Services, Inc. (AWS), חברת Amazon.com,
Luma AI מגייסת 900 מיליון דולר בסדרה C ובהובלת HUMAIN ושותפים בצביר על של AI בהספק 2 ג'יגה-וואט בערב הסעודית ‏Luma AI, החברה המובילה לבינה מלאכותית הבונה AGI
כנס OMP מיאמי 2025: המרת חזון שרשרת האספקה ​​להשפעה אמיתית עם סינרגיה בין אדם לבינה מלאכותית OMP, מובילה עולמית בפתרונות תכנון שרשרת אספקה, קיב
 Anaqua תחשוף פתרונות בינה מלאכותית פורצי דרך Anaqua, הספקית המובילה של פתרונות ושירותי טכנולוגי
Quantexa נבחרה כמובילת קטגוריה בדו"חות AML Transaction Monitoring ו- KYC Solutions ל- 2025 של Chartis Research Quantexa, חלוצה עולמית בתחום של מודיעין לקבלת החלט
Quantexa מכריזה על זמינות כללית של Quantexa Unify עבור Microsoft Fabric Quantexa, חלוצה עולמית בתחום המודיעין לקבלת החלטות
Denodo צוינה כ-"אחת שכדאי לעקוב אחריה" בדו"ח נתוני שיווק מודרני: כיצד משווקים הופכים לסוכני שינוי בעולם מונע בינה מלאכותית של Snowflake ל-2026 Denodo, מובילה בניהול נתונים, הודיעה כי צוינה כ-"א
EZVIZ DL50FVS נבחר כמוצר היצוא של השנה בטקס פרסי היצוא האסייתי לשנת 2025 בזכות אמינות הייצור העצמי ונגישות הדור הבא שלו DL50FVS צוין כמנצח באופן רשמי בטקס פרסי הייצוא האס
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)