Meltwater ו-NICE משתפות פעולה כדי להביא מודיעין רשתות חברתיות בזמן אמת לשירות הלקוחות

דרוג:

Meltwater ו-NICE משתפות פעולה כדי להביא מודיעין רשתות חברתיות בזמן אמת לשירות הלקוחות

סן פרנסיסקו, 12 במרץ 2025 (GLOBE NEWSWIRE) –

Meltwater, ספקית עולמית מובילה בתחום המדיה, המודיעין החברתי והצרכני, היום על שיתוף פעולה חדש עם NICE, פלטפורמת הבינה המלאכותית המובילה בעולם לשירות לקוחות, המביאה לראשונה את תובנות Meltwater  לשוק ה-Contact Center as a Service (CCaaS). יחד, Meltwater ו-NICE יעצימו ארגונים ליצור קשר עם לקוחות בזמן אמת באמצעות ערוצי מדיה חברתית כדי לשפר את האינטראקציות עם הלקוחות, לייעל את התפעול, לקבל החלטות מגובות נתונים ולמטב אסטרטגיות המגבירות את שביעות רצון הלקוחות.

 

Meltwater and NICE partner to bring real-time social Intelligence to customer service

SAN FRANCISCO, March 12, 2025 (GLOBE NEWSWIRE) – 

Meltwater, a global leader in media, social and consumer intelligence, today announces a new collaboration with NICE, the world’s leading AI platform for customer service, bringing Meltwater insights to the Contact Center as a Service (CCaaS) market for the first time. Together, Meltwater and NICE will empower enterprises to engage with customers in real time through social media channels to enhance customer interactions, streamline operations, make data-backed decisions and optimize strategies that boost customer satisfaction.

A leader in AI-powered customer service software, NICE supports enterprise organizations around the world with its CXone Mpower platform. With Meltwater social insights available in CXone Mpower, NICE customers can utilize social media as a customer care channel. Social media has long been a key channel for customer service, yet many contact centers lack the necessary tools to efficiently analyze social media interactions. The mountain of end-user data is growing and businesses need solutions to help them make sense of it all. 

This new integration unlocks the power of Meltwater’s social intelligence for customer service, processing more than 3 billion social engagements each day. Meltwater’s AI-powered solutions then transform this data into actionable insights allowing teams to respond to cases in real time, reach unserved demographics, meet service-level objectives, and enhance the customer experience.

Key benefits of the integration include: 

  • World class listening and filtering capabilities with the ability to search and analyze social content from Meltwater's industry-leading, comprehensive dataset.
  • Advanced keyword filtering to surface the most relevant and actionable social media conversations and analyze customer sentiment, engagement, trending themes, consumer behavior, response times, and more. 
  • A unified task queue, with messages in a single, centralized location, making it easier to manage multiple interactions simultaneously while improving resolution times. 
  • Ability to respond to customer issues in real time, either in social channels or direct messages.

“We’re excited to partner with NICE which signifies a pivotal moment for Meltwater as we enter the CCaaS market,” said Doug Balut, Senior Vice President of Global Alliances and Partnerships at Meltwater. “Many contact center support teams lack access to real-time social data, leaving customers’ questions and concerns unanswered. With this integration, we’re empowering brands with the insights they need to understand customer sentiment, anticipate issues, and respond with agility, ultimately enhancing the customer experience.”

“Social media is a critical customer service channel. By integrating Meltwater’s social intelligence into CXone Mpower, we’re enabling enterprises to turn social interactions into meaningful customer engagements while driving efficiency and business impact,” said Barry Cooper, President, CX Division, NICE. “This integration reinforces NICE’s commitment to our open platform and strategic partnerships, enabling organizations to leverage leading capabilities across the ecosystem to deliver proactive, personalized experiences powered by AI.”

For more information, please contact:

Stacy Slayden
[email protected]

Christopher Irwin-Dudek, +1 201 561 4442, [email protected], ET

About Meltwater 

Meltwater empowers companies with solutions that span media, social and consumer intelligence. By analyzing ~1 billion pieces of content daily and transforming them into vital insights, Meltwater unlocks the competitive edge to drive results. With 27,000 global customers, 50 offices across six continents, and 2,300 employees, Meltwater is the industry partner for global brands making an impact. Learn more at meltwater.com.

About NICE

With NICE (Nasdaq: NICE), it’s never been easier for organizations of all sizes around the globe to create extraordinary customer experiences while meeting key business metrics. Featuring the world’s #1 cloud native customer experience platform, CXone, NICE is a worldwide leader in AI-powered self-service and agent-assisted CX software for the contact center – and beyond. Over 25,000 organizations in more than 150 countries, including over 85 of the Fortune 100 companies, partner with NICE to transform - and elevate - every customer interaction. www.nice.com


 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

 


תגיות של המאמר: Meltwater | NICE |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

 InterSystems ו-Google Cloud משלבות את InterSystems HealthShare עם Healthcare API של Google Cloud ‏InterSystems, ספקית יצירתית של טכנולוגיית נתונים
אחים, בני 19 ו-20, שנשרו מסטנפורד, גייסו 4.1 מיליון דולר בסבב גיוס עם רישום יתר לבניית Golpo AI שמדמיינת מחדש יצירת וידאו שמבוססת על בינה מלאכותית Golpo, פלטפורמת הבינה המלאכותית שהופכת מסמכים והנח
SINTX Technologies מקבלת אישור FDA לטכנולוגיית השתלת כף רגל וקרסול SINAPTIC® SINTX Technologies, Inc. (נאסד"ק: SINT) ("SINTX" א
QuickTopUps.com: פלטפורמת טעינה דיגיטלית גלובלית מושקת בפקיסטן כדי להרחיב את הגישה לבידור מקוון קראצ'י, 18 בספטמבר 2025. QuickTopUps.com הושקה באו
סייביאיישן משתפת פעולה עם בואינג לשיפור אבטחת הסייבר והמוכנות הרגולטורית של מטוסים חברת סייביאיישן (CyViation), המתמחה באבטחת סייבר י
GITEX 2025: הצלחה של אבטחת בסייבר ברת אומדן על ידי Genians ו-RASInfotech באמצעות NAC, ‏EDR, ו-Universal ZTNA ‏Genians, הגוף המוביל בקוריאה בתחום בקרת גישה לרשת
Hammerspace בוחרת ב-Xsight Labs E1 800G DPU לפיתוח ארכיטקטורת רשת שטוחה ופתוחה עבור אחסון חם של AI ‏Xsight Labs הכריזה היום על שותפות עם Hammerspace
Xsight Labs ו-Cyber Forza חוברות לאספקה של פתרונות סייבר מהפכניים עבור AI ותשתית ענן ‏Xsight Labs הכריזה על שיתוף פעולה עם Cyber Forza
ExaGrid מכריזה על תכונות חדשות עבור MSPs בגרסה 7.4.0 ‏ExaGrid® , הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיב
Owkin משיקה את K Pro: כלי עזר ראשון עבור בינה מלכותית מבוססת סוכנים לטובת תעשיית הביו-פארמה המועצם בידי מודלי הייטק ביולוגיים Owkin הכריזה על השקת K Pro, כלי עזר שמביא בינה מלא
Xsight Labs ו-Interface Masters חוברות ומייצרות את התקן המיתוג המשופר (EXA) עם הביצועים הטובים בעולם ‏Xsight Labs הכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם Inte
VoltaGrid משתפת פעולה עם אורקל כדי להעצים דאטה סנטרים מבוססי בינה מלאכותית מהדור הבא VoltaGrid LLC תפרוס 2,300 מגה-וואט של תשתית מתקדמת
O’Reilly מפרסמת ספר מעמיק על ניהול נתונים לוגי Denodo, חברה מובילה בניהול נתונים, הודיעה כי O’Rei
דיגיטל 2026: משתמשי האינטרנט עוברים את ה-6 מיליארד, משתמשי המדיה החברתית הופכים ל'רוב על', והשימוש בבינה מלאכותית עולה על מיליארד Meltwater, מובילה עולמית במדיה, מדיה חברתית ומודיע
e& ו-Mavenir חושפות שיתוף פעולה בתחום אבטחת שירותים קוליים ולמניעת הונאות המונעים בידי בינה מלאכותית e& UAE, זרוע הטלקום של קבוצת הטכנולוגיה העולמית e&
Graid Technology מכריזה על הסכם רישיון אסטרטגי עם Intel Corporation להאצת חדשנות בתחום ה-RAID Graid Technology הודיעה על הסכם עם Intel Corporati
GA-ASI ו-Hanwha חתמו על עסקה לייצור כלי טיס בלתי מאוישים עם מרחק המראה ונחיתה קצר מסוג Gray Eagle® General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI
קבוצת MISTRAS  משתפת פעולה עם Villari כדי להציע חיישני גילוי סדקים אלחוטיים עבור נכסי פלדה קריטיים MISTRAS Group (NYSE: MG ), מובילה עולמית בפתרונות
זום משתפת פעולה עם אורקל כדי לעזור לארגונים להרחיב את מעורבות הלקוחות Zoom Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הכריזה על ש
Xsight Labs חוברת ל-Edgecore Networks ומשיקה את ה-800G DPU הראשון בעולם במבנה כרטיס תוסף PCIe® ‏Xsight Labs ו-Edgecore Networks הכריזו היום על זמ
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)