Meltwater ו-Cyabra משתפות פעולה כדי לטפל באיומי דיסאינפורמציה ומידע שגוי על מותגים

דרוג:

Meltwater ו-Cyabra משתפות פעולה כדי לטפל באיומי דיסאינפורמציה ומידע שגוי על מותגים

השותפות מאפשרת לעסקים לזהות טוב יותר קמפיינים של דיסאינפורמציה ולהתמודד עמם באתרי חדשות ובפלטפורמות מדיה חברתית, ומספקת ללקוחות חיסון מערכת דיגיטלית להגנה מפני איומים מקוונים

סן פרנסיסקו, 31 באוקטובר 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Meltwater, ספקית גלובלית מובילה של מדיה, מדיה חברתית ומודיעין צרכני, הודיעה היום על שותפות אסטרטגית חדשה עם Cyabra, שהבינה המלאכותית שלה מגנה על חברות וסוכנויות ממשלתיות מפני דיסאינפורמציה ומידע שגוי על ידי חשיפת פרופילים מזויפים, נרטיבים מזיקים ותוכן GenAI.

Meltwater and Cyabra Partner to Address Dis- and Misinformation Threats to Brands

The partnership empowers businesses to better identify and counter disinformation campaigns across news sites and social media platforms, providing customers with a digital immune system to protect against online threats

SAN FRANCISCO, Oct. 31, 2024 (GLOBE NEWSWIRE) – 

Meltwater, a leading global provider of media, social, and consumer intelligence, today announces a new strategic partnership with Cyabra, whose AI shields companies and government agencies from dis- and misinformation by uncovering fake profiles, harmful narratives, and GenAI content.

Together, Cyabra and Meltwater will enable customers with a powerful solution to protect brand reputation from online disinformation attacks, manage crises effectively, and enhance the quality of insights on genuine consumer sentiment. This holistic framework complements Meltwater’s existing social intelligence solutions and allows for a deeper understanding of dis- and misinformation amplified by malicious actors through fake accounts. Through this partnership, joint customers of Meltwater and Cyabra will receive real-time alerts about emerging threats in order to improve decision-making and strategic planning.

Cyabra is an AI-powered platform that uncovers and analyzes dis- and misinformation online, protecting companies and governments from harmful actors. Using advanced AI, Cyabra sifts through billions of conversations across social media and other digital platforms to detect fake accounts and false narratives. It provides organizations with clear insights into the spread of false information, arming customers with the tools and knowledge to make proactive decisions. Supporting over 100 languages, Cyabra offers a comprehensive understanding of online narratives and public sentiment.

“Reputation is one of the most valuable assets for a brand, and many of today’s top brands face online threats, harmful narratives, and mis- and disinformation attacks. Cyabra’s leading technology gives teams advanced tools to be able to detect, manage, and counter harmful narratives in real time and protect brand reputation, and we’re proud they have chosen to partner with Meltwater to advance this mission,” said Doug Balut, SVP of Global Alliances and Partnerships, Meltwater.                          

“The rise of brand disinformation has created a critical challenge for businesses worldwide,” said Emmanuel Heymann, SVP of Revenue at Cyabra. “By joining forces with Meltwater, we are extending our capabilities to offer a comprehensive solution to a wider audience. Meltwater’s suite of tools, combined with Cyabra’s advanced technology, empowers businesses to better identify and counter online threats. Together, we provide a powerful solution for safeguarding brand reputation and building consumer trust in the digital age.”

With this partnership, Cyabra has joined the Meltwater Partner Program, a fast-growing ecosystem of top technology and services providers. By joining the program, Meltwater partners gain access to a broad range of programs, including access to innovative technologies and exclusive co-marketing opportunities to amplify their brand and accelerate revenue growth.

About Meltwater

Meltwater empowers companies with a suite of solutions that spans media, social, and consumer intelligence. By analyzing ~1 billion pieces of content each day and transforming them into vital insights, Meltwater unlocks the competitive edge to drive results. With 27,000 global customers, 50 offices across six continents, and 2,300 employees, Meltwater is the industry partner of choice for global brands making an impact. Learn more at meltwater.com.

About Cyabra

Cyabra is an AI-powered platform leading the charge against online disinformation. We uncover and analyze deceptive campaigns and malicious actors that spread dis– and misinformation across all social and online platforms. Leveraging proprietary algorithms and a tailored NLP model, our trusted solution is used by global corporations, governments, and agencies. Cyabra collects and analyzes publicly available information, providing real-time alerts and actionable insights.

For more information, visit: www.cyabra.com

For more information, please contact:
Jill Burkes
Communications Lead
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: Meltwater | Cyabra |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

Vasion מסירה את הלוט מעל אוטומציית הפלט: מחוללת מהפכה בניהול פלט ואוטומציה של זרימת עבודה באמצעות פתרון מקורי בענן ®Vasion, חלוצה בהדפסה ללא שרת ובאוטומציה מתוזמרת,
Bitget Wallet Lite הגיע ל-6 מיליון משתמשים במספר ימים בלבד, והוא כעת הארנק הגדול ביותר ב-Telegram Bitget Wallet, ארנק Web3 המוביל ללא משמורת, השיק א
איזיסקרין וסקוטרוניק חתמו על הסכם מפיצים בתערוכת Intersec 2024 בנוכחות שרת הכלכלה והדיגיטל האוסטרית לשעבר מרגרטה שרמבאוק איזיסקרין (easescreen), חברה בינלאומית מובילה בתחו
מרכזי נתונים של Batelco ו-Qareeb חתמו על מזכר הבנות ב-Gateway Gulf Forum Batelco, מקבוצת Beyon, חתמה על מזכר הבנות עם Qaree
אבו דאבי חושפת את SteerAI, יוזמה טכנולוגית חדשה אשר הופכת רכבים תעשייתיים לכוח אוטונומי זרוע המסחור של Advanced Technology Research Counci
סקר של Bitget חושף שמשתמשים מסוימים מעדיפים סרטוני וידאו של משפיענים על פני ניירות עמדה כדי לקבל החלטות בנוגע למסחר Bitget , בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 ה
CRH פיתחה חוות רוח אשר תספק חשמל למפעל ברומניה CRH (NYSE:CRH), הספקית המובילה של פתרונות חומרי בנ
חדש: ITtime מבית גיקטיים, אתר ה-IT החדש של ישראל גיקטיים, אתר הטכנולוגיה וההייטק הגדול בישראל, משיק
חברת F5 ממנה את עמיר גואטה למנהל תיקי לקוחות חברת F5 ממנה את עמיר גואטה (נשוי+2) למנהל לקוחות ח
Xsolla ו-Long Tale Games משיקות קמפיין צדקה עם Life Is Feudal לתמיכה ב-Games for Change Xsolla, חברה גלובלית העוסקת בהפצה מסחרית של משחקי
Xsolla תשיק את Xsolla ZK כחלק מקידום השימוש ב-Web3 עבור משחקי וידאו Xsolla, חברה גלובלית העוסקת בהפצה מסחרית של משחקי
הפלטפורמה Kavian™ של Sakuu נכללת ברשימת ההמצאות הטובות ביותר לשנת 2024 של TIME TIME חשפה את הרשימה השנתית של ההמצאות הטובות ביותר
ההמצאות הטובות ביותר של TIME לשנת 2024: פתרון ForeverGone של Gradiant לסילוק ולהשמדה של תרכובות פר-פלואורו-אלקיליות ופולי-פלואורו-אלקיליות (PFAS) Gradiant, מובילה גלובלית בתחום הטיפול המתקדם במים
Xsolla  ו-AurumDust משיקות קמפיין צדקה עם  Ash of Gods: The Way, כדי להעניק תמיכה ב-Games for Change Xsolla, חברה גלובלית למכירת משחקי וידאו, שמחה להכר
Flashpoint משיקה כלי חינמי להערכה של מניות בחברות טכנולוגיה פרטיות Flashpoint Venture Capital, חברה בינלאומית לניהול
SmartDV בחרה ב-MosaIC כנציגת מכירות ה-IP שלה בישראל SmartDV™ Technologies, ספקית של עיצוב IP (קניין רו
Quantexa הגיעה למעמד של קנטאור עם יותר מ-100 מיליון דולר ARR Quantexa, ספקית מובילה בפתרונות מודיעין לקבלת החלט
Mavenir מברכת על פרסום הדו"ח O-RAN ALLIANCE עבור יצירת צבר ערוצי ספקטרום בפריסות מרובות ספקיות Mavenir, ספקית תשתיות הרשת בענן הבונה את עתיד הרשת
חברת Matia מגייסת 10.5 מיליון דולר בסבב גיוס Seed ומשיקה פלטפורמה מאוחדת ל- DataOps חברת MATIA הודיעה היום, יום שלישי 29.10.2024, על ג
בדיקה: בינה מלאכותית מגדירה מחדש את השיווק ב-2024 - ממודעות כלליות לחוויות בהתאמה אישית השיווק בשנת 2024 עובר הגדרה מחדש מבוסס בינה מלאכות
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)