Zoom חושפת את פלטפורמת שיתוף הפעולה מונעת הבינה מלאכותית Zoom Workplace כדי לדמיין מחדש את עבודת הצוות

דרוג:

Zoom חושפת את פלטפורמת שיתוף הפעולה מונעת הבינה מלאכותית Zoom Workplace כדי לדמיין מחדש את עבודת הצוות

* Zoom Workplace, פלטפורמת שיתוף הפעולה החדשה מונעת הבינה המלאכותית, מסייעת לדמיין מחדש את עבודת הצוות, להקל על יצירת קשרים ולשפר את הפרודוקטיביות - והכל במסגרת חוויית ה-Zoom עליה מסתמכים ושאותה אוהבים המשתמשים

*זום מכריזה על 40 חידושים חדשים, כולל תכונות חדשות של Zoom AI Companion עבור Zoom Phone, צ'אט צוות, אירועים ומרכז קשר, והרחבתה כך שתכלול את Ask AI Companion, שפועלת ברחבי הפלטפורמה כדי לעזור לעובדים להפיק את המרב מזמנם

*החידושים החדשים של Zoom Contact Center כוללים ערוצים דיגיטליים נוספים, תכונות AI משופרות, תובנות ואינטגרציות נוספות כדי לעזור לעסקים לחזק את קשרי הלקוחות ולהעצים סוכנים

אורלנדו, פלורידה, 25 במרץ 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Zoom Video Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) הכריזה על Zoom Workplace, פלטפורמת שיתוף הפעולה הפתוחה מונעת הבינה המלאכותית, והציגה הרחבות חדשות של AI Companion כדי לעזור לדמיין מחדש את עבודת הצוות. המוצרים והתכונות העדכניים ביותר של Zoom, כולל תכונות AI Companion חדשות עבור Zoom Phone ויכולות מורחבות עם Ask AI Companion, נקודת מבט מרועננת באפליקציית Zoom ועוד, יספקו ללקוחות החברה את הפלטפורמה מונעת הבינה המלאכותית המוכללת לה הם זקוקים להעצים את סביבת העבודה מודרנית. בנוסף הכריזה Zoom על שיפורי חוויית לקוח ב-Zoom Contact Center, כדי שעסקים יוכלו לחזק את קשרי הלקוחות ולמנף תובנות מונעות בינה מלאכותית בזמן אמת כדי לשפר את התקשורת עם הסוכנים הפעילים.

"ראינו את ההשפעה החיובית שהייתה ל-Zoom AI Companion על העסק שלנו והלקוחות שלנו, ואת השינוי באופן העבודה שלנו על ידי פינוי זמן יקר לטובת עבודת צוות שיתופית", אמרה סמיטה האשים, מנהלת מוצר ראשית ב-Zoom. "Zoom Workplace עם AI Companion יסייעו לפתור את הבעיות האמיתיות של הלקוחות על ידי הבאת פתרונות שיתוף הפעולה שבליבה לפלטפורמה יחידה מונעת בינה מלאכותית כדי לעזור לשפר את הפרודוקטיביות, היעילות ואת יום העבודה הכולל, והכל במסגרת חוויית ה-Zoom עליה משתמשים סומכים ואוהבים".

להניע השפעה עם AI Companion

Zoom ממשיכה למנף את הבינה המלאכותית אל תוך הפלטפורמה שלה, ועוזרת למשתמשים לרתום את הפרודוקטיביות שלה ישירות אל תוך תזרימי העבודה הקיימים שלהם, משפרת את כישורי העובדים ומעצימה את הצוותים למקד את זמנם במקומות שזה חשוב. החידושים האחרונים של AI Companion של Zoom כוללים את Ask AI Companion, שיפור של הסייען הדיגיטלי שעוזר למשתמשים להתכונן ליום העבודה שלהם ברחבי Zoom Workplace, בתוספת AI Companion ל-Zoom Phone ויכולות נוספות  ב-Team Chat ו-Whiteboard. כל התכונות של AI Companion ימשיכו להיכלל ללא עלות נוספת עם השירותים בתשלום בחשבונות מאומתים של Zoom.

Ask AI Companion יספק דרך חדשה לאינטראקציה עם AI Companion לאורך ולרוחב פלטפורמת Zoom. משתמשים יכולים לשפר את הפרודוקטיביות ולהיות מוכנים טוב יותר ליום העבודה שלהם עם Ask AI Companion, אשר יאסוף, יסנתז וישתף מידע מ-Zoom Meetings, Mail, Team Chat, Notes, Docs ועוד. Ask AI Companion גם יעזור להכין משתמשים לפגישות ואז לסכם אותן, להציג לבחירה אפשרויות פעולה רלוונטיות, לנסח סדר יום ולסכם שרשורי שיחות ודואר אלקטרוני וכן מסמכים. בגרסה מאוחרת יותר, שתגיע לאחר ההשקה הראשונית, Ask AI Companion יוכל למשוך תוכן רלוונטי מיישומי צד שלישי נבחרים (אם הלקוח יבחר לאפשר אותם) כדי להיות מועיל אפילו יותר.

Zoom Phone מקבל חיזוק עם היכולות AI Companion כדי לעזור להפוך את השיחות והמעקב לאחר מכן לפרודוקטיביים יותר. עם AI Companion ב-Zoom Phone, משתמשים יכולים לבקש סיכום לאחר ביצוע שיחה ואת השלבים הבאים שצריך לבצע כדי שיוכלו להתמקד בשיחה במקום לרשום הערות. אם הם מחמיצים שיחה חשובה, יכולת התעדוף של ההודעות הקוליות עוזר להציף הודעות דחופות, ולהעביר אותן לראש התור, והיכולת לחלץ משימות מתוך ההודעות הקוליות מאפשרת ליצרו רשימת משימות מהודעות בקוליות כדי לעזור להבין את השלבים הבאים מבלי להקשיב לכל הודעה והודעה. גם התכונה שמסכמת שרשור מסרונים של הצוות מספקת סקירה תמציתית ב-PowerPack, כך שהמשתמשים יכולים להתעדכן במהירות גם לאחר שעזבו.

חידושים אחרים של AI Companion ברחבי הפלטפורמה יכללו יכולות חדשות של Team Chat ו-Whiteboard. ב-Team Chat, AI Companion מסייע כעת למשתמשים לחסוך זמן עם תזמון פגישות חכם שמזהה באופן אוטומטי את הכוונה ליזום פגישה במהלך שיחה ומציע מועד לקיומה, ובעתיד יספק השלמת משפטים ויתרחב לתמיכה ב-38 שפות (כעת בתצוגה מקדימה) עבור תכונות כתיבת השיחה וסיכום השרשור. משתמשי Zoom Whiteboard יכולים כעת ליצור ולדייק תרשימי זרימה ומפות חשיבה באמצעות הנחיה פשוטה שמאפשרת הנעת רעיונות ויצירתיות. למידע נוסף על חידושי AI Companion, בקרו בבלוג של Zoom.

דמיינו מחדש את עבודת הצוות עם Zoom Workplace

Zoom Workplace, פלטפורמת שיתוף הפעולה מנועת הבינה המלאכותית של החברה, תספק חידושים שיעזרו לעסקים לדמיין מחדש את עבודת הצוות, להקל על יצירת קשרים, לשפר את הפרודוקטיביות ולמטב חוויות עבודה גמישות. Zoom Workplace ישדרג את חווית ה-Zoom עם Zoom AI Companion כך שכל העובדים בחברה יוכלו להיות פרודוקטיביים יותר, לשתף פעולה טוב יותר ולשפר את כישוריהם.

Zoom Workplace תמשיך להיות פלטפורמה פתוחה המאפשרת בחירת לקוחות. ממשקי ה-API, ה-SDK ויותר מ-2,500 אינטגרציות בשוק האפליקציות של Zoom מקלים על הלקוחות לשלב את Zoom בטכנולוגיה קיימת או לשלב את האפליקציות המועדפות על המשתמשים ב-Zoom.

עם השקת Zoom Workplace, זום חושפת חוויית משתמש רעננה עם יותר אפשרויות, כולל היכולת לבחור מתוך ארבע ערכות צבע בתוך אפליקציית זום, כך שמשתמשים יוכלו להפוך את האפליקציה לשלהם. למארחים תהיה גם הזדמנות להוסיף רקעים מותאמים אישית של פגישות וירטואליות כדי להתאים אישית את התחושה או המיקוד של הפגישה.

"עם זום, אין אתגרים ביישום כלים מורכבים, כך שאנחנו יכולים להתמקד במעורבות העובדים שלנו ובשיתוף פעולה בעבודה החשובה", אמר דיופאנטו רוסאלס, סגן נשיא לסביבת עבודה דיגיטלית ותשתיות IT ב- Flex (פלקס). "Zoom Workplace תרכז את כל כלי העבודה החיוניים שלנו באפליקציה אחת, מה שיקל יותר מאי פעם על ביצוע העבודה".

במקרה של Zoom Meetings, המשתמשים יראו לשונית חדשה באפליקציית Zoom שתקרא Meetings שתאפשר למשתמשים לשתף פעולה לפני, במהלך ואחרי פגישות. תכונה הזו תתמוך בתצוגות לוח שנה מסורתיות ותשמש כמקום מרכזי לשמירת סדרי יום, הקלטות ונכסים משותפים אחרים כגון מסמכים, בתוספת הקלטות חכמות מ-AI Companion וסיכומי פגישות. בשנה שעברה הציגה Zoom את התכונה שיחות פגישה מתמשכות שעוזרת למשתמשים להמשיך שיחות כך ששיתוף הפעולה יכול להמשיך מחוץ לפגישות באופן אסינכרוני ולאורך כל חיי הפרויקט. עם הלשונית Meetings החדשה המשתמשים יוכלו לגשת לשיחות פגישה מתמשכות לפני ואחרי הפגישה.

במהלך פגישות, בתצוגה החדשה המאפשרת להראות מספר דוברים תתאים באופן אוטומטי את פריסת הווידאו כדי להדגיש דוברים פעילים במטרה לעזור למשתתפים לעקוב אחר הדיון בקלות רבה יותר. תאורת דיוקן מבוססת בינה מלאכותית תעזור להאיר את פני המשתמשים כדי לראותם טוב יותר במצבים בהם התאורה לא טובה, ורקעים וירטואליים שמיוצרים באמצעות בינה מלאכותית יאפשרו למשתמשים ליצור רקעים מותאמים.

תכונות חדשות נוספות עבור Meetings יכללו סרגל כלים בר התאמה שיאפשר למשתמשים להצמיד אליו את התכונות בהן הם הכי מרבים להשתמש, שיתופים מרובים שיאפשרו למספר משתתפים לשתף את המסכים והמסמכים שלהם, לוחות רישום והערות בו זמנית, וכן לשתף בדרך שתאפשר את היכולת לבחור מסמכים, לייעל את הרשאות הגישה למסמכים ולערוך אותם יחד ישירות מפגישות עם מסמכים מיישומי צד שלישי.

ב-Zoom Team Chat התקשורת האסינכרונית תתוגבר בידי לשוניות Team Chat שיעזרו למשתמשים להישאר מאורגנים על ידי שילוב בתצוגה אחת של נכסים הקשורים לערוצים כמו קישורים, לוחות ציור ומשאבים, מרחבים משותפים המספקים קבוצות ערוצים משותפים כדי לעזור למשתמשים לארגן טוב יותר שיחות ולשפר את יכולת הגילוי של פרויקטים רלוונטיים או נושאים מבוססי צוות, כמו את תכונת המיכון של תזרימי העבודה, שהיא מנוע של תזרימי עבודה רב עוצמה שאינו דורש קוד, שאותו ניתן יהיה להגדיר בקלות לצורך מיכון משימות עסקיות בשיחת צוות.

עבור ארגונים היברידיים וארגונים מקומיים, הניווט במשרד יהיה קל יותר מאי פעם עם הלשונית Workspaces שמספקת גישה ל- Workspace Reservation עם ניווט חדרים וניהול מבקרים ישירות מאפליקציית Zoom Workplace. כדי לעזור להפוך את הפגישות למכילות יותר, Zoom Rooms יכלול את האפשרות להפעיל תגי שם חכמים חדשים אשר יוצגו באופן אוטומטי על האנשים ב-Zoom Rooms במהלך פגישה.

כאשר מסך אחד אינו מספיק, המשתמשים יוכלו להרחיב את Zoom Rooms עם מכשיר נלווה כדי להוסיף למסך לשיתוף פעולה באמצעות וידאו ואודיו. עבור לקוחות Workvivo, אינטגרציה חדשה עם Zoom Rooms תספק את היכולת לשדר באופן מיידי עדכונים, חדשות ואירועים חשובים לעובדים המשתמשים ב-Workvivo TV עם מכשירים מוסמכים עבור Zoom Rooms.

"עסקים מחפשים פתרונות מבוססי בינה מלאכותית שיעזרו להם להזיז את החוגה על ידי הגברת הפרודוקטיביות של העובדים ושיתוף הפעולה בצוות", אמר זאוס קרוואלה, אנליסט ראשי ב-ZK Research. "החידושים החדשים ביותר של זום, כולל ההשקה של Zoom Workplace ו-Ask AI Companion, מדגימים את מחויבותה לפריסת בינה מלאכותית אינטואיטיבית ויעילה בפלטפורמה אחת כדי לשפר את הפרודוקטיביות ושיתוף הפעולה".

בעת ההשקה, חבילות Zoom One ימותגו מחדש כחבילות Zoom Workplace, מה שיעניק ללקוחות חדשים וקיימים תמחור פשוט עבור ההצעות השונות של זום. למידע נוסף על Zoom Workplace, בקרו בבלוג של Zoom.

חיזוק קשרי הלקוחות עם Zoom Business Services

השירותים העסקיים של זום כוללים פתרונות מבוססי בינה מלאכותית לשיווק, שירות לקוחות ומכירות. Zoom Business Services, המשולבת באופן הדוק עם Zoom Workplace, מעצימה עובדים הפונים ללקוחות לספק חוויות יוצאות דופן לאורך מחזור חיי הלקוח.

Zoom Contact Center כבר כולל AI Companion for Contact Center ללא עלות נוספת. יכולות נוספות בזמן אמת הזמינות עם AI Expert Assist כוללות אחזור חכם והצעת התגובות הטובות ביותר מתוך קבוצה של בסיסי ידע, מערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) ומערכות רשומות אחרות. כעת המפקחים מקבלים יכולות נוספות של AI Companion for Contact Center. למפקחים יש כעת ניראות לגבי ההתקשרויות החיות של הסוכנים שלהם עם סנטימנט לקוחות בזמן אמת, תמלולים חיים וסיכומי שיחות מלוח מחוונים יחיד כדי לעזור להם לנהל טוב יותר את הסוכנים ולזהות בקלות מתי הם צריכים לספק סיוע.

במרכז הקשר של זום, עסקים יכולים כעת להרחיב את ערוצי התקשורת הדיגיטלית שלהם כך שיכללו גם את WhatsApp ודוא"ל נכנס, מה שיעניק ללקוחות יותר גמישות ובחירה, ויקל על הנציגים ליצור קשר ולהגיב ללקוחות.

הסוכנים ייהנו משילוב אפליקציות מותאמות אישית עם המסגרת הפתוחה והגמישה של זום, המאפשרת לצוותים לבנות אפליקציות ממקורות נתונים קנייניים או ממקורות נתונים של צד שלישי שחושפים מידע רלוונטי על לקוחות ישירות בתוך שולחן העבודה של הסוכן, מה שמפחית את המעבר בין אפליקציות ומאפשר התאמה אישית ורזולוציות מהירות יותר. הסוכנים ייהנו גם מאינטגרציה עמוקה עם Zoom Workplace, שתאפשר להם להעביר לקוחות בצורה חלקה עם סיכומי מעורבות שנוצרו על ידי בינה מלאכותית למומחי בק-אופיס באמצעות Zoom Phone Power Pack, מה שיאפשר הסלמה חלקה ויעזור להפחית את זמן הטיפול.

Zoom Contact Center ו-Zoom Phone יציעו גם אינטגרציה עם PCI Pal כדי לאפשר לכידה מאובטחת של נתוני תשלום, כולל אישור PCI לתאימות (AOC). כמו כן, ללקוחות Zoom Contact Center יש כעת את היכולת לאחסן נתונים מסוימים באופן מקומי במרכז הנתונים האירופי של זום, שנועד לענות על צרכי אחסון הנתונים של לקוחות באיחוד האירופי.

ארגוני הכנסות המשתמשים במאיץ ההכנסות של זום יכולים כעת לשפר את שיחות הלקוחות שלהם באמצעות תזכירי עסקאות, שיספקו סיכום קצר של שיחה וניתוח השפעתה על האפשרות לזכות בעסקה. בקרוב, כרטיס ניקוד אוטומטי מובנה  יעזור לשפר את תוצאות המכירות על-ידי יצירת כרטיסי ניקוד המדרגים אינטראקציות עם לקוחות ומספקים משוב מעשי.

עבור אנשי שיווק,  שיפורים באירועי זום מגבירים את האירועים ההיברידיים שלהם כדי לעזור להפוך אותם למרתקים יותר. עם יצירת תמונות חדשה של AI Companion, מארחים יכולים כעת ליצור תמונות מותאמות אישית המבוססות על הודעת טקסט פשוטה עבור דפי הרשמה לאירוע, רקעים וירטואליים והודעות דוא"ל שיווקיות. כדי לעזור לגשר על הפער בין אירועים היברידיים לאירועים פנים אל פנים, שילוב Swoogo עבור Zoom Events מאפשר לאנשי מקצוע בתחום האירועים להגיע לקהלים רחבים יותר. למידע נוסף על חידושי השירותים העסקיים של זום, בקרו בבלוג של זום.

מוצרים ותכונות שהוכרזו לאחרונה צפויים להיות מושקים במהלך אפריל ומאי. ייתכן שתכונות ומוצרים מסוימים לא יהיו זמינים עבור כל האזורים וענפי התעשייה בעת ההשקה.

אודות ZOOM  

המשימה של זום ZOOM היא לספק פלטפורמה אחת שמספקת קשר אנושי בלתי מוגבל. Zoom Workplace - פלטפורמת שיתוף הפעולה הפתוחה של החברה המבוססת על בינה מלאכותית שנבנתה לעבודה מודרנית - תייעל את התקשורת, תגביר את מעורבות העובדים, תמטב את הזמן האישי, תשפר את הפרודוקטיביות ותציע לבחירת הלקוחות באמצעות אפליקציות ואינטגרציות של צד שלישי. Zoom Workplace, המופעל על ידי Zoom AI Companion, יכלול פתרונות שיתוף פעולה כמו פגישות, צ'אט צוות, טלפון, מתזמן, מרחבים משותפים, לוח מחיק, Workvivo ועוד. יחד עם Zoom Workplace, השירותים העסקיים של זום לצוותי מכירות, שיווק ושירות לקוחות, כולל Zoom Contact Center, מחזקים את קשרי הלקוחות לאורך מחזור חיי הלקוח. זום, שהוקמה ב-2011, נסחרת בבורסה (נאסד"ק:( ZM  והמטה שלה בסן חוזה, קליפורניה. קבלו מידע נוסף בכתובת zoom.com.

אודות זום

Zoom Public Relations
Lacretia Nichols
[email protected] 


 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

 

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769


תגיות של המאמר: Zoom Video Communications | zoom | זום |

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

חברת התעופה Riyadh Air חוברת ל-Sutherland ליצירת מערכת תפעול פיננסית דיגיטלית ראשונה-מסוגה הנעזרת באוטומציה חכמה Riyadh Air וחברת Sutherland הכריזו על הסכם שותפות
NIQ חושפת כלי AI פורצי דרך עבור מותגי CPG בפסטיבל החדשנות FastCompany לשנת 2024 , המספקים תובנות המופעלות ע"י בני אנוש במהירות הבינה המלאכותית ‏NielsenIQ ‏(NIQ), החברה המובילה בעולם למודיעין צר
11x הבטיחה מימון של 24 מיליון דולר בסבב הגיוס הראשון בהובלת Benchmark ליצירת עתיד העבודה הדיגיטלית 11x, חברת הזנק חלוצית בתחום הבינה המלאכותית המשנה
פלטפורמת Zoom for Government מתרחבת עם Zoom AI Companion, מקבלת הסמכת FedRAMP® JAB Zoom הודיעה כי ההנהלה המאשרת המשותפת (JAB) של המוע
צעירים מרחבי העולם מוזמנים ליצור פתרונות חדשניים לאתגרים ממוקדי מטרה בפיתוח בר קיימא מעוניינים לפתור כמה מהאתגרים הגדולים ביותר העומדים
חברת  F5 משתפת פעולה עם אינטל כדי לפשט את האבטחה וההטמעה של שירותי AI חברת F5 משתפת פעולה עם אינטל כדי לפשט את האבטחה ו
AI-Media ו-Spechmatics מכריזות על שותפות אסטרטגית לפיתוח טכנולוגיות לשירותי כתוביות ושפה AI-Media - המובילה הגלובלית בטכנולוגיית קידוד אודי
Raiven Capital מסתמכת על AI Augmented Humanity אשר יניע את המהפכה התעשייתית החמישית במקביל להתפתחות הבינה המלאכותית הופיעו שני נרטיביי
Kanari AI ו-Kata.ai מקימות שותפות אסטרטגית למטרת קידום בינה מלאכותית שיחתית במזרח התיכון ובדרום מזרח אסיה. Kanari AI, החברה המובילה בזיהוי דיבור בערבית, ו-Ka
Joby מבקשת להפוך למפעילת שירות מוניות האוויר החשמליות המורשית הראשונה באיחוד האמירויות .Joby Aviation, Inc (NYSE:JOBY), חברה המפתחת מוניו
Quantexa משיקה יחידה עסקית גלובלית עבור המגזר הציבורי כדי לעזור לסוכנויות ולמשרדים ממשלתיים לפרק ממגורות נתונים, לרתום את הבינה מלאכותית ולהשתמש במיכון כדי להגביר יעילות Quantexa, המובילה הגלובלית בפתרונות מודיעין לקבלת
בתי קזינו מקוונים מוסדרים באמצעות טכנולוגיה ברמה צבאית כדי להערים על פושעי סייבר כאשר פשעי הסייבר משתוללים ופרצות של נתונים נמצאות
עונה 3 של Bitget TraderPro כוללת הדגמה למסחר חי עם מימון תומך של עד 10,000 דולר לכל משתמש Bitget, בורסת המטבעות הקריפטוגרפים וחברת ה-Web3 המ
AI-Media ו-ITV מכריזות על שותפות שמהווה ציון דרך למהפכה בשירותי כתוביות AI-Media, המובילה העולמית בשירותי תרגום והצגת כתוב
ספר חדש חושף את כלי הבינה המלאכותית היוצרת הראשונים אי פעם המבוססים על מדעי המוח שנמצאים בשימוש מותגים גלובליים כדי לזכות בליבם של הצרכנים Sensori.Ai, החברה היחידה הממזגת מדעי המוח עם בינה
Tenstorrent ו-Movellus יוצרות מעורבות אסטרטגית עבור פתרונות הבינה המלאכותית והצ'יפלט למחשוב מהדור הבא Movellus ו-Tenstorrent מודיעות כי Tenstorrent רכשה
Akur8 מרחיבה את יכולות הליבה עם רכישה אסטרטגית של Arius® Rereserve Solution Akur8, החברה שמאחורי הדור הבא של פתרונות תמחור ביט
Quantexa הוכרה כמובילה בפתרונות מניעת הונאות בארגונים ובתשלומים ב- Chartis RiskTech Quadrant® לשנת 2024 עבור פתרונות מניעת הונאה ארגוניים Quantexa, המובילה העולמית בפתרונות מודיעין לקבלת ה
Quantexa זכתה בחוזה של פיקוד המבצעים המיוחדים של ארצות הברית Quantexa, המובילה העולמית בפתרונות מודיעין לקבלת ה
AI-Media תציג את החידושים המתקדמים של פלטפורמת ה-Alta שלה ב-IBC 2024 AI-Media, המובילה בפתרונות להצגת כתוביות כולל בווי
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)